Mikkelin seudulta odottajia?

mmiisa, hiukan tuntuu heittäneen painoarvio :D .

Täällä on yhdet häät juhlittu ja nyt saa sitten huomisen ottaa luvan kanssa rennosti. Tiistaina olisi perhevalmennusta ja torstaina neuvola. Sitten tietää taas jatkosta enemmän.

Taitaa olla nukkumatin kanssa nyt treffit, tuntuu sen verran silmät jo luppasevan.

mmiisa, ikää löytyy multa 24 vuotta

Pikkuinen jumppasi taas aamulla useamman tunnin putkeen. Torkuin siinä samalla ja mies kertoi, että oli hänen käteensä muksinut vaikka kuinka paljon :heart: . Tuntuisi majailevan mahassa vinosti, ainakin siltä tuntuu. Painaa välillä toisella puolelle kykikaaren alla ja toisella puolella lantiota tuntuu mahdollisesti pää. Varma en kyllä ole ja vielä mahtuu liikkumaan ympärikin niin.

Täällä poksuu viikot eli nyt olisi jo kasassa 37+0. Kyllä aika vain kuluu. Ikää minulla ja miehellä 30v. Mutta nyt ohrapuuron tekee, en ole pitkään aikaan tehnyt, joten tekee kovasti mieli + marjakeittoa. Huomenna neuvolaan ja ke:na parturiin. :)

Täällä poksuu viikot kanssa, nyt kasassa 30+0.

Neuvolassa käyty, arvot ok, saikku jatkuu 8.10 asti, jolloin sitten lääkärille (4. kerta tässä raskaudessa) ja eiköhän se saikku sitten jatku mammalomaan asti. Lääkärin tuumasi, että olen klassinen tapaus, että rasituksessa supistelee, mutta menee levossa ohi.

ei oo todellista kirjotin pitkän litanian ja tää ei vaa lähetä!! :headwall:
täällä voidaan hyvin mitä nyt iltaisin suppareita osa kipeitäkin...
ja pitkästä aikaa pääsen kirjottelee..toiv.nyt pääsis useemmin kun näi lähellä loppuakin et jos joskus vaik olis sit mammojen kokoontumista tms.....
S ja toukka 34+4
ja miä nyt taas testaan lähettääkö tää pasha kone ees tätä!!!!!

dodii.. B)
niin onkos muilla ollu synnytystapaarviointia jo??
mulla ensviikolla kun esikoienenki synty 35+5 ni sattu hyvin samoil viikoille tämän arviointi....vähä jännittää jos vaik sannoovat et ei enää himaa ku oot jo auki :wave:
he...ja mulla tosiaa sen takai ku eka synty keisarilla... =)

Hei pitkästä aikaa!
Täällä LA vain lähenee eli ensi maanantai. Supistuksia ollu muutamana yönä, mutta ei sen kummempaa eli voipi olla että lasketun ajan yli mennään, mutta eihän sitä tiedä. Saattaapi tulla minä hetkenä hyvänsä. Mulla luonnollisesti synnytystapa-arvio ollut, oli viikolla 37+jotain. Silloin vauva oli n. 3 kg ja alateitse pystyn synnyttää. Perjantaina taas menen äippäpolille lääkärille raskausdiabeteksen takia. Pitänee kysellä myös samalla sit kohdunsuun tilannetta että onko supistukset tehneet mitään. Mutta palailen sitten :)

Täällä tuli tänään täyteen 32+0. Ensi viikolla on (taas) lääkäri, tsekataan alakerran tilannetta, että onko jotain tapahtunut ja jatketaan saikkua mammalomaan asti. Ei paljoa tarvitse rasitusta, kun koskee ja kovaa alavatsaan, selkään ja säteilee nivusiin.

Synnytystapaultra on edessä, kunhan sinne asti päästään. Miehelle totesin, että olisipa kiva kun olisi ihan tavallinen neuvolakäynti tässä. Luultavasti nyt ei sitten enää tarvitse lääkärille mennä tän kerran jälkeen, saisi ihan omalla neuvolatädillä käydä :D.

Masukki on päättänyt käätyillä ihan ihmeellisiin asentoihin, ei tunnu liikkeet enää samalta kuin ennen, tuntuu hirmu alhaalla liikkeet. Mutta vieläpä tuo sopii siellä pyörimäänkin. Välillä saa olla itkun partaalla kun survoo rakkoa, niin että vihloo ja koskee ja tuntuu, että lirahtaa housuun.

Eilen kävin neuvolassa ja oli neuvolalääkäri muuttunut ja oli täti hiukan kovakourainen (myönti itsekin). Kaikki kuitenkin ok, saikku jatkui nyt mammalomaan asti.

Masussa myllätään kovasti. Itse huomaan olevani väsyneempi kuin ennen ja yöunet on katkonaisempia. Mutta nytpähän hyvä harjoitella tulevaa varten :).

kattiina koitahan saada levättyä nyhhen vielä, kun pystyt ja voimia loppu suoralla. =) täällä poika kipeenä ja viime yö meni tosi huonosti nukkuen, noin vartin välein yläällä ja piti pojalta imeä räkää ja laittaa suolaliuostippoja nenään. :snotty: poikakin on nyhhen ihan väsynyt ja kävi jo nyhhen aamu-unille. jospa lähtis tauti nopeasti pois, niin helpottas arkea kummasti. mites muilla raskaus etenee ? :) jokos hollannikkaat on synnyttämässä, kun ei ole kuulunut mitään ? n :D

Hei vaan kaikille!

Viime aikoina on yöunet olleet todella hyvät, mutta silti tuntuu, että päivälläkin voi päikkärit nukkua. Vierasvaran leipomisen aloitin pikkuhiljaa ja kotona oon touhuillut. Olo on helpompi ja parempi, ei enää rasituksessakaan tunnu niin kipeältä kuin ennen. Hyvä vain, kun pääsee liikkumaan vähän reippaammin.

Ensi viikolla olisi synnytystapaultra. Saas nähdä, mitä siellä näkyy sitten. Ja saisiko sukupuoli vahvistusta.

Hei!

Elikkäs kuten heisku kertoikin niin poika syntyi 12.10. klo 14:57. Painoa 3140g ja pituutta 47cm. Synnytys oli nopea ja melkosta helppo. Supistukset alkoi su-ma yönä klo 4, sairaalassa oltiin n. klo 9. Ja poika siis maailmassa kolmelta. Eilen oli neuvola ja nyt ollaan 51cm ja painoa 3465g.

Hei vaan,

synnytystapa-arviossa kävin tosiaan reilu viikko sitten. Painoarvio oli 3,4 kg eli ihan hyvän kokoinen kaveri meille olisi tulossa. Normisti pitäisi pystyä synnyttämään. Maanantaina menen kontrolliin, kun yksi mitoista oli käyrien yläpuolella, niin kontrolloivat kasvua. Muuten oli mitat hyvin käyrillä.

Lentsusta yritän toipua täällä. Huomisen neuvolan peruin, kun en jaksa tässä kunnossa minnekään lähteä ja kun ei olossakaan ole mitään. Laskettu aika vaan lähenee :). Huomenna on viikkoja kasassa jo 38.

Hahaa, onhan täällä joku!
Eipä taija toisaan tunkua olla.... vaan jospa tää tästä viel piristyis! Tuolla maaliskuussa vauvan saavien ryhmässä taas on hirmu säpinä, mut ois kiva jos ois joku samoilta kulmilta.....

Ja mysti vieläpä samoilla viikoilla! Millos siul sit LA? Miulla 20.3. Ootkos ihan täältä Mikkelistä? Ite asun 1,5 km keskustasta =)

kattiina taasen aikas loppusuoralla, onnes olkoon tulevaan koitokseen... :flower:

Monettakos lasta ootte saamassa? Itelläni 3. tulossa, on jo 11v poika ja 6v. tyttö.

Mamali-76 ensimmäistä lasta odotellaan. On ollut sellainen vuosi, että tulee kaikki mahdollinen tähän samaan saumaan :).

Tuleva koitos alkaa olla mielessä. Tosin veikkaan, että tässä mennään yli la:n. Ä-polille olen menossa pikkuisen painoarviokontrolliin 1.12 ja voi olla mahdollista, että käynnistävät silloin, ettei vauva pääse liian isoksi kasvamaan. Nythän arvio on tuossa la:na sellanen 4,2 kiloa. Hiukan meinaa hirvittää, mutta yritän olla ottamatta turhaa stressiä ja pelkoa aiheesta. enemmän huolettaa, jos synnytys nyt alkaa, niin mies ei pääse mukaan, kun on kipeä :(.

Yhteistyössä