Joensuusta odottajia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tanjuska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
HUOMIO!

MENEMME JO TÄNÄÄN SYÖMÄÄN AMARILLOON, JOSSA NÄEMME KLO 18.30.
JOTEN KAIKKI HALUKKAAT MUKAAN!
Tanjuska ja S

Yritetään hommata pöytä sellaisesta paikasta, etä näkee kun ihmisiä tulee. Joten, pälyile ympärillesi, kyllä se huomataan jos vaikuttaa siltä, että odottaa tai etsii jotakuta.

Ja jos pääsee vasta myöhemmin, niin tervetuloa joka tapauksessa!

Heissan! Mä olen just pari kuukautta sitten muuttanut Joensuuhun, eikä tuttuja ole oikeestaan ollenkaan. Olen 24-vuotias ja odotan esikoista. LA on helmikuun puolessa välissä. Olis tosi kiva kyllä vaihtaa kuulumisia samassa elämäntilanteessa olevien joensuulaisten kanssa. Kävis uuteen kaupunkiin sopeutuminenkin helpommin!

Hei Mya!
Tule tänään Amarilloon klo 18.30-19 välisenä aikana syömään meidän kahden muun odottajan kanssa!
Joensuuhun saat opastusta varmasti jos haluat!
Täytyy tästä lähteä nyt, etä ehdin ajoissa paikalle!!!

Tässäpä me Joensuun seudun odottajat, jotka jo listoilla:
Päivitetty 24.10

Joulukuu 2005
2.12. Hessu, 24, esikoinen
11.12. Hansu, 32, esikoinen

Tammikuu 2006
3.1. Lauraemilia, 25, esikoinen
5.1. Tanjuska, 27, esikoinen
5.1. Sanna, 29, esikoinen
9.1. Minni, 43, esikoinen

Helmikuu 2006
2.2. Jenny, 20, esikoinen

Maaliskuu 2006
8.3. Henttu, 25, esikoinen
? S, 33, esikoinen

Huhtikuu 2006
22.4. Satu-täti, 27, kolmas

La tuntematon
Tessu, ? , kolmas

Tapaamiseen halukkaat: laittakaa s-postia cayanne@netti.fi
---> ollaan menossa syömään 28.10 Joensuuhun

Kiitoksia erittäin mukavasta illasta teille Minni ja S. Ruoka oli mitä mainiointa ja sitä oli riittävästi. Oli mukava jutella raskausajasta, odotuksen ihanuudesta ja kurjuudesta sekä kaikesta muustakin.

Tällasia iltoja lisää ja isompi porukka koolle!!!
Eikös se olisi pikkujoulujenkin aika tuossa marraskuussa???

HERÄTYS KAIKKI !!! Ideoikaa ja nähdäänhän ruokalautasten ääressä muulloinkin!

Tässäpä me Joensuun seudun odottajat, jotka jo listoilla:
Päivitetty 24.10

Joulukuu 2005
2.12. Hessu, 24, esikoinen
11.12. Hansu, 32, esikoinen

Tammikuu 2006
3.1. Lauraemilia, 25, esikoinen
5.1. Tanjuska, 27, esikoinen
5.1. Sanna, 29, esikoinen
9.1. Minni, 43, esikoinen

Helmikuu 2006
2.2. Jenny, 20, esikoinen
??.2. Mya, 24, esikoinen

Maaliskuu 2006
8.3. Henttu, 25, esikoinen
? S, 33, esikoinen

Huhtikuu 2006
22.4. Satu-täti, 27, kolmas

La tuntematon
Tessu, ? , kolmas

Tapaamiseen halukkaat: laittakaa s-postia cayanne@netti.fi
---> ollaan menossa syömään 28.10 Joensuuhun

Moi!

Jep, mukava oli viettää perjantai-iltaa oman kokkaamisen sijaan valmiin ruoan äärellä :)! Mitenkäs tuo alkuperäinen ensi perjantai sitten on - vieläkö on silloinkin ulos lähtijöitä? Itse en taida siihen sitten ehtiä, kun viikonlopulle on jo kertynyt vaikka mitä, samoin sitä seuraavalle.

Mulla menikin viikonloppu kaikenlaista ""kiellettyä"" touhutessa: tikkailla kiipeilyä, homepesun levitystä, tikkaitten ja kivien kantoa. Eipä tuo vielä ole kantaminen kovin pahalta tuntunut mutta renkaanvaihto täytyi kyllä lopettaa kesken, kun ruuvien kiskominen laittoi vatsan vihlomaan. Täytyy kai pikkuhiljaa huomata, että kaikki sellainen, mihin on tottunut, ei enää olekaan niin vain tehtävissä...

Hei vaan!
Joo,kiva oli tavata muita masukkaita.Olin sitten ne yövuorot saikkkulomalla,supistukset lisääntyi ja kävely tosi taapertamista.Parin lepopäivän jälkeen olo nyt hyvä,yritän
jaksaa töissä vielä jonkin aikaa.Äippälomaan vielä viisi viikkoa.Äitiyspakettia odottelen ja eilen kasattiin pinnasänky.
Petivaatteisiin ostin valkaisematonta ohutta lakanakangasta
ja ompelen pussilakanat ja sänkyyn reunapehmusteen itse.
Pupuja tai kisulin kuvia meinasin painaa kangasväreillä
somisteeksi,kävin kurkkimassa ideoita tuolla Päivänsäteessä.

Heippa!

Mikäs se oli perjantain suunnitelma vai onko enää voimassa? Mä kun olin viime vkoloppuna jo vanhempieni luona sairastamassa niin tuleva viikonloppu onkin vapaata aikaa vain itselle. Kertokaa asiaa järjestelleet (Tanjuska?) missä mennään! Olis kiva kehittää jotain perjantai-illaksi... Mulla alkaa flunssakin mukavasti hellittämään:) ""uudet"" ketjulaiset myös mukaan!

Kai se perjantaina syömään mun puolesta ainakin käy vaikka viime viikolla jo tulikin käytyä. Tosin, voi olla että sukulaisia tulee kylään ja jos näin käy, niin sitten en pääse. Mutta se pitäisi selvitä huomenissa.

Jos onnistuu, niin aion tulla aiemmin iltapäivällä Joensuuhun isyyspaketin viimeisiä juttuja ostelemaan ja sitten voisi hyvillä mielin mennä syömään, kun on saanut ostokset loppuun. Eli jos joku muu aikeissa tehdä isyyspakettia (ajattelin isänpäivänä antaa) niin mukaan shoppailemaan.

Laitan huomenna viestiä jos se perjantai käy mulle Lauraemilia! Ja tietty kaikki mut uudet tulokkaat, vaihtakaa kuulumisia täällä ja menkää ihmeessä syömään!! Tekee hyvää nautiskella mahakkaassa seurassa!

mie oon kanssa miettiny tuota isyyspaketin kasaamista!! =) valitettavasti olen töissä joten en pääse samaan syssyyn mukavia jutskia isyyspakkaukseen etsimään.. mutta kertoisitko Tanjusta mitä kivaa olet keksinyt/löydät!! =)

Huomenia!

En taida minäkään päästä perjantaina syömään. Vanhukset ja sisarukset tulossa tänään tänne, kun niillä on tuolla etelässä syysloma tällä viikolla.
Isyyspakettiin olen jo hankkinut yhtä sun toista, mutta jotain vielä ostamatta. Ainakin seuraavaa mulla tulossa pakettiin:

- muki isille (mä ostin ihan arabian muumimukin, en sitä muumipappaa, kun oli niin synkän mustavalkoinen)
- Erilaisia energiajuomia, että pysyy hereillä yöt..
- tuttipullo niiden nauttimiseen
- Tulitikut, silmät pysyy auki
- hakaneuloja, ettei varmasti mee silmät kii.. (heheh, voi käyttää hätävarana vaipan kiinnitämiseen, jos tulee ongelmia...)
- pyykkipoika nenuun
- joku pieni ilmanraikastin
- korvatulppia
- sisuaski
- olutpulloja lapulla: likaisen työn lisä
- paita isille
- paita/potkari vaaville (aion ostaa kangastussit ja taiteilla itse asianmukaiset tekstit)
- boxerit
- kertakäyttöisiä kumihanskoja kakkapyllyn pesuun..
- Älyhyvä huumorikas käsikirja lapsista (takakannessa mm. teksti: Varoitus! Kirjaa ei saa käyttää vaippana)
- Ahaa-patukoita - jos loppuu ideat kesken, voi pitää tuumatauon ja lueskella kirjaa..
- pieni konjakkipullo tm. vastaava (itse jätin pois, kun ei juo moisia)
- sikareita (vaikka varpajaisiin)
- lastenlorukirja/lastenlaulukirja yhteisiin iltanukahtamisiin
- sitten jotain hellimiseen; hierontaöljyä, kynttilöitä.. Mietin jos lisäisi kortin, jossa luvataan romanttinen pikkujouluillallinen ja muutama vaihtoehto viikonloppu korttiin..

Että tämmöisiä kommervenkkejä. Jätin vauvatavarat pois ja keskityin isukkiin, kun on noita vauvan tavaroita ainakin meillä jo jonkin verran hommattuna, mutta toki niitä voi laittaa. Kofeiinitabletit olisivat hyvä lisä pakettiin, mutten tiedä saako niitä jostakin???
Jos muilla vinkkejä lisää, niin laittakaapa ihmeessä. Otetaan vastaan mielellään!

Mukavaa torstai-päivää kaikille ja voikaahan hyvin!

hyviä ideoita!! =) mulla oli samoja juttuja mielessä aika pitkälti.. löysitkö täältä joensuusta paidan isukki tekstillä?? oo yrittäny sellaista metättää onnistumatta.... myös tuo käsikirja lapsista kuulosti hauskalta, löytyykö kirjakaupasta vai??
Hyviä vointeja kaikille ja rentouttavaa viikonloppua!! =)

Ei löytynyt isukki-paitaa Joensuusta, joten ostin yksivärisen t-paidan ja tekstiilitussin ja olen juuri parhaillaan taiteilemassa itse tekstiä paitaan...
En vaan vielä päättänyt mitä kirjoitan; isukki, isi, vai jotain muuta.. ehdotuksia?

nostetaanpa taas vähän ylemmäs..
Lauraemilia, mitä puuhaat huomenna aamupäivällä? Mulla Joensuuhun tulo aamusta ja ajattelin jos oltaisiin ehditty törmätä siinä ennen puoltapäivää, vähän niinkuin lounasaikaan?
-Tanjuska

Mulla aika äippäpolille aamusta, en sitten tiedä kauanko siellä menee.. Ottavat jotain kokeita, ultraavat jne. Pitää katsella jos ehditään näkemään joku toinen kerta vaikka illemmalla.. Onko sulla ehdotuksia?
Niin ja muutkin, olis kiva nähdä!

Tanjuska saanko udella miks sut lähetetään äippäpolille? Ei ole mulla ideoita... Illat kolmen jälkeen on melkein aina vapaita kun ei enää tule oikein mitään harrastettua kuin kotitöitä:) ja käsitöitä nyt oon tehny kamalan paljon. Mut kyllä mulle ihan kahvittelukin sopisi!