Mikkelin seudulta odottajia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kattiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kattiina

Jäsen
30.03.2009
994
0
16
Onko Mikkelistä tai lähistöltä odottajia? Olisi kiva vaihdella kuulumisia, kun eipä noita kavereita koskaan liikaa ole ja enkä hirveästi ketään tunnekaan, kun en ole kauaa vielä täällä päin asunut.

en kyllä enään ole odottaja vaan sain lapsen tuossa maaliskuussa, mutta olen ihan mikkelin lähistöllä asuva ! ja kohta muutto mikkeliin edessä. minkäs ikänen olet ? onnea raskaudesta. :)

mmiisa Ikää on 24 vuotta kesäkuussa ja esikoista odotan. Milloinkas lapsesi syntyi ja onko tiedossa minne päin Mikkeliä olette muuttamassa?

hollannikkaat Minulla olisi LA 26.11.

Ultrassa oli maanantaina kaikki hyvin, viikkoja olisi tänään 12+6. Kovatsi vilkutteli ja potki. Turvotusta oli 0,9 mm, joten kaikki vaikuttaisi hyvältä. Kiva kun alkaa raskaus olla sen verran pidemmällä, että alkaa minulla väsymys hävitä ja huolet ja murheet poistua.

Heippa taasen ja kiitti nostosta!
Täällä huomenna viikkoja tasan 28 eli vielä olis n. 12 vkoa h-hetkeen. Kesälomaa pitelen, olen ollut juhannuksesta saakka lomalla ja vielä olisi ensi viikko. Ja jos loppuun asti pystyn olee töissä niin loman jälkeen olisi enää 6 viikkoa töitä eli äippäloma alkaa 31.8.
Vauvahuonetta on tässä siivoiltu, nyt ois kaikki sen puoleen kondiksessa. Vaunut ja turvakaukalo on hankittu ja jotain pientä sälää. Vielä siis isommista hankinnoista olisi edessä sänky, hoitopöytä ja matkarattaat, mut onnexi on aikaa. Vaatteita pitää myös hankkia vielä, siis 50 ja 56 senttisiä. Äippäpakkaus tuli viikko sitten.
Olo on ollut oikein hyvä, olen pystynyt nauttii helteistä, eikä ole ruvennut turvottaa jalkoja tms.
Ensi torstaina olisi sokerirasitustesti ja neuvolalääkäri.
Mites teille päin kuuluupi?

Hei!
Lomat tuli pidettyä ja juhannukselta olen töissä ollut. Nyt huomaa sen, ettei vapailla jotenkin palaudu yhtä nopeasti ja helposti, mutta toisaalta tuntuu, että vapailla kyllä kasaantuukin tekemistä ja reissaamista. Osaisikohan sitä joskus vaan jäädä kotiinkin huilaamaan :laugh: . Muuten olo on ollut hyvä, ei juurikaan turvota. Sormia hieman, ei pysty sormuksia juuri pitämään. Totesin, että parempi antaa niiden olla yöpöydällä, niin ei purista. Maha pullahti esiin ihan viikon sisällä.

Kävin yksityisellä rakenneultrassa ja kaikki oli ok. Vielä olisi synnytystapaultra edessä päin.

Meillä alkaa olla isommat hankinnat tehtyinä. Vaatetta olen pikkuhiljaa alkanut haalia kirppareilta, aina kun siellä pyörähtää ja kun silmään osuu. Pitäisi päästä kyllä itsekseen penkomaan rauhassa, kun ei tuo mies jaksa samalla tavalla mukana häärätä.

Neuvolaan olisi reilu viikko, saisi kelan paperit täyteltäviksi ja toimitettavaksi palkanlaskennan kautta kelalle ja pääsisi pakkausta sitten odottelemaan :). Pitäisikin muistaa sokerirasituksesta ja verikokeista kysyä, että millos otetaan ja passittaavatko taas labraan otattamaan verikokeen, kun eivät ottaneet ekojakaan verikokeita neuvolassa.

Ajattelin tulla kuokkimaan vaikken raskaana olekaan (toivottavasti ei haittaa?) :saint:
Mutta Mikkelistä olen =) ja kotona pojat 1v ja 6v. Kohta 5v oon asunu mikkelissä, mut en silti oikeen tunne täältä paljoa ketään... :ashamed:

sorbetti tervetuloa kuokkimaan vaan! Ei sillä ole väliä odottaako vai ei, kun on hyvä henki päällä :) :) .

Tänään olisi reissuun lähtö edessä. Lähden miehen kanssa minun vanhempien luo viikonlopuksia ja samalla reissulla olisi tarkoitus muitakin nähdä. Etenkin tätiä on kiva nähdä, kun siellä alkaa laskettuaika olla pikkuhiljaa hollilla, saa nähdä kumpaa sukupuolta tuleva kummilapseni on.

Reissustakin tuli eilen palattua. Ei voi kuin todeta, että nuo reissut syö nyt jostain syystä voimat. Tietysti lennettiin joka suuntaan, mutta silti. Aamulla uni maistuis pitempäänkin. Huomenna onneksi saa nukkua huoletta, olisi yövuoro edessä. Sen perään vapaata, joten ehkä tässä palautuu. Kaikki vapaat viikonloput alkaa olla täynnä ohjelmaa, joten kiireistä tulee olemaan.

Missäs kaukana kattiina oli reissussa? :) Täällä tulossa työn täyteinen loppuviikko nuiden kahden hulivilin kanssa kun mies lähtee reissuun viideksi päiväksi. Huonoa säätäkin luvassa niin pojut ihan turhautuneita jos ei pääse ulos. Varsinkin tuo 6v. Sitten niitä hermoja koetellaan... :$ Nyt hyviä vinkkejä sadepäivien ratoksi?!! :D

sorbetti Pohjois-Savossa Vieremällä pyörähdin vanhempia, tätiä, mummoa ja ystäväperhettä tapaamassa. Samalla reissulla lähti mukaan myös hoitopöytä :D.

Mysti tervetuloa mukaan vaan!

Huh. Nyt on yö takana ja enää ei tarvitsekaan valvoa, vaan saan tehdä aamu- ja iltavuoroa. Onneksi on vapaata nyt tähän perään. Huomenna on neuvola ja kampaajalle meno tiedossa ja perjantaina lähden Jyväskylään humputtelemaan. Saa sitten taas lauantaiaamuna suunnata työntouhuun.

Tervehdys.

Neuvolassa käyty ja :heart: jyskytti niin hienosti, että ei tosi.
Paino noussut 2 kg kuukaudessa. Hups. Kivasti kyllä eilinen pitsalla herkuttelu keräs nestettä. Verenpaine 115/64 eli erittäin hyvä, pissa puhdas ja hb:tä ei mitattu, kun oli viimeksi niin hyvä ja sanoin, että tuskinpa on minnekään tippunut, kun olo on hyvä. Sf-mitta oli 23 eli yläkäyrillä mennään, mutta kuullema ihan normaalia tässä vaiheessa. Perhevalmennuksesta saatiin tietoa: 2 krt neuvolassa ja tutusminen sairaalaan, jonne ei päästä kun kaverin häät eli pitää äpk:lla soitella ja kysellä onnistuuko muuten esim. synnytystapa-arvion yhteydessä.

Kelan paperit täyttelin. Töihin kun meen, niin pitää täytellä työnantajalle omansa ja soittaa vielä palkanlaskijalle, että onko jotain ihmeellistä vielä. Eipä tässä kauaa ole äippälomaan, kun 21.10 alkaa jo ja ennen sitä pidän lomaa, joka alkaa 8.10! Äkkiä se aika menee.

Sokerirasitus olisi 13.8, innolla odotan...

Ja se olisi POKS!

Kattiina ja Möykky 22 tasan

heipähei kaikille ja minäkin tulin "kuokkimaan" :saint: mikkelistä olen ja laskettu 7.11 mutta aikaisemmin uskoisin että putkahtaa...edellinen tyttö-05 syntyi kuukauden etuajassa niin itsekin tätä odottelen syntyvän hieman aiemmin..mutta sen näkee sitten.ja kattiinalle laitoinkin jo yks.viestiä takas päin =) minullakin olis sokerirasitus 7.8..ja ihan samalla innolla kuin kattiina :laugh: hehee..ainakin jos kuulema pitää paikkansa että on ällöpyllyä juoda se neste...nooh, näkee sitten.

Tervetuloa vaan kuokkimaan! Ja saa jäädä pitemmäksikin aikaa kuokkimaan :)

Kävin päiväreissun Jyväskylässä ja kyllä olen ihan poikki. Ostin vauvalle jotakin ja tulevalle kummilapselle kanssa ja itselle gollegehousut. Ei kyllä oikein muuta jaksanut ajatella. Kaverin kanssa käytiin sitten vielä syömässä ja haastamassa kaikki mahdolliset kuulumiset.

Jos nyt menisi popsimaan taas mansikoita, kun ei muutakaan jaksa.

Hei taasen!
Mulla oli sokerirasitustesti reilu viikko sitten ja täällä sitä sit sokereita mittaillaan. Onneksi vain kaksi kertaa viikossa, mutta 6 krt niinä päivinä. Kotona mitatut ovat jääneet alle rajojen, että sikäli hyvä. Muuten kaikki OK, olo on hyvä ja kaveri möyrii mahassa minkä kerkiää. Elokuun alussa alkaa perhevalmenukset. Muuten ei se liuos mitä rasituksessa juodaan ole kovinkaan ällöä, maistuu hiilihapottomalle kokikselle. Mut ei toki sellaista mitä vapaaehtoisesti jois.
Töitä tehty kesäloman jälkeen viikko ja onneksi ollut melko hiljaista sillä rintamalla eli työ ei ole stressaavaa. Enää olisi 5 vkoa äippälomaan.
Kirpparilta kävin tekee pienelle hieman hankintoja 50snt/kpl.
Mutta nyt siivoiilemaan, onneksi valitsin tän päivän siivouspväksi kun vettä tulee kun aisaa.

Hei vaan!

Minä lähden huomenna penkomaan työkaverin vauvan vaatteita. Siellä on puolivuotias poika ja kuullema pieneksi jää koko ajan vaatteita, että sieltä saan ostettua.
Helle tekee tehtäviään ja uupumus meinaa ottaa valtaa, mutta onneksi saa jotain aikaiseksikin, eikä mene vaan ihan makoomiseksi. Eilen töissäkin jaksoi huomattavasti paremmin, vaikka siellä vasta hiki virtaakin. Olen siis kehitysvammaisten palvelutalossa töissä, joten hommaa riittää. Ei onneksi ole niin hoidollista, mitä voisi olla, vaan työhön sisältyy paljon muutakin kuin pesemistä ja vastaavaa.
Tänään pitäisi tehdä työpaikalla hakemukset kuntoon ja soittaa vielä palkanlaskijalta infoa, että mitäs kaikkea pitikään kierrättää sitä kautta. He tekevät sieltä selvityksen, miltä ajalta maksaavat palkkaa ja lisäksi selvityksen mun tuloista, kun haen etuuksia viimeisen kuuden kuukauden tulojen perusteella, oli vuonna 2007 niin pienet tulot, ettei niillä kannata hakea.

Hyviä vointeja kaikille!

Kattiinakin hoitoalalla:) Minäkin olen. Oletko siinä tk:n vieressä? Mulla on la vasta ens vuoden puolella, 16/17.3. Eka neuvolakin vasta muutaman viikon päästä, jännityksellä odotan:) Toista lasta täällä siis odotellaan.

Mysti 6+6

mysti Minä käyn mäntyharjulla asti töissä, etten ihan tässä nurkilla pyöri.

Tänään kyllä sai töissä tehdä hommaa, tuntui, ettei aika riitä ja eikä se riittänytkään vaan ylitöiksi meni, kun halusin ennen vapaita saada tietyt jutut tehtyä. Sitten toinen ohjaaja halusi infota asioista, joita hoitaa hänen lomansa aikana (minut on siis palkattu vakituiseksi, mutta sijaistan sitten muita vuosilomiensa aikana. Vakituinen sijainen siis :laugh: ), niin siinäpä se sitten vierähti aika. Eipä siinä, saan lauantailta ylimenevän ajan pois ja pääsen aikaisemmin illan viettoon :).

:wave: Täällä yksi synnyttäjä Mikkelistä. Helmikuussa toivottavasti syntyy esikoinen. En ole täällä kauaa asunut, enkä ollut tekemisissä Mikkelin ks:n kanssa. Siis kysynkin, onko teillä mielipiteitä siitä millainen on Mikkelin synnäripuoli? Onko toiminta inhimillistä ja asiansa osaavaa??

Utelee Tehilla 10+3

Yhteistyössä