"vieras"
[QUOTE="vieras";28493796]Enkö selkeästi sanonut, että olen löytänyt oman yhteyden Jumalaan? En puhu kenestäkään muusta, edes lapsistani, mun mielestä suhde Jumalaan on jokaiselle henkilökohtainen. Jos nyt alkaisin täällä paasata, miksi juuri mun uskoni on se "oikea", niin saisin melkoisen ryöpytyksen siitä, että yritän jotain käännyttää. Eikä se ole mun tehtäväni, ei mielestäni kenenkään. Enkähän edes tiedä, onko se satavarmasti oikea yhteys, eihän kyse ole mistään sellaisesta, minkä joku voi todistaa. Kyse on USKOSTA.[/QUOTE]
Minusta tuntuu, ettet vieläkään halunnut vastata kaikkiin kysymyksiini.
Halusin tietää, että tunnetko, että sinulla on tieto siitä, miten jumala haluaa sinun elävän? Onko sinulla tieto siit, miten jumala haluaa muiden ihmmisten elävän?
Perustuuko uskosi moraali raamattuun vai omaan käsitykseesi, vai siihen, mitä olet tuosta yhteydestänne saanut irti?
Olen ihan aidosti kiinnostunut.
Minusta tuntuu, ettet vieläkään halunnut vastata kaikkiin kysymyksiini.
Halusin tietää, että tunnetko, että sinulla on tieto siitä, miten jumala haluaa sinun elävän? Onko sinulla tieto siit, miten jumala haluaa muiden ihmmisten elävän?
Perustuuko uskosi moraali raamattuun vai omaan käsitykseesi, vai siihen, mitä olet tuosta yhteydestänne saanut irti?
Olen ihan aidosti kiinnostunut.