Vieras
En voi sanoa että tykkäisin Hennistä. Mutta ei niitä ihan rumimpiakaan.
Meillä Jessika Madeleine
Meillä Jessika Madeleine
Se Sipa on kutsumanimi. Jos huomasit, viittasin tossa aikaisempiin teksteihin, sen oikean nimen näet ylempää.Alkuperäinen kirjoittaja tavisnmimet:Aika erikoisia nimiä on lapsille annettu ekanimeksikin.
Sipa - en pidä, ikään kuin kutsumanimi ja Sirpa josta R jätetty pois.
Leea on ystäväni, 4-kymppisen naisen nimi ja minusta erikoinen ja kiva , pehmeä versio Leasta, josta en pidä.
Petra on kova nimi, aivan kuten Jutta - täällä ei ole ketään Juttaa, mutta tuli vaan mieleen.
Mulla kaksi tyttöä isolla ikäerolla, toinen on Kati ja toinen Sanna.
(no nyt kaikki tunnistaa minut...)
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:En lukenut koko ketjua.Alkuperäinen kirjoittaja tavisnmimet:Aika erikoisia nimiä on lapsille annettu ekanimeksikin.
Sipa - en pidä, ikään kuin kutsumanimi ja Sirpa josta R jätetty pois.
Leea on ystäväni, 4-kymppisen naisen nimi ja minusta erikoinen ja kiva , pehmeä versio Leasta, josta en pidä.
Petra on kova nimi, aivan kuten Jutta - täällä ei ole ketään Juttaa, mutta tuli vaan mieleen.
Mulla kaksi tyttöä isolla ikäerolla, toinen on Kati ja toinen Sanna.
(no nyt kaikki tunnistaa minut...)
Kati on aito 80 luvun lapsi, ja nimi sen aikakauden nimiä, vaikkei silloin ollutkaan muotinimi eikä samannimisiä tunnettu tai tiedetty muita.
Sanna 2000-luvun tuotos, mutta joo, nimi on 80-lukua, se oli hyvä vuosikymmen
Se Sipa on kutsumanimi. Jos huomasit, viittasin tossa aikaisempiin teksteihin, sen oikean nimen näet ylempää.
ihan ok perusnimetAlkuperäinen kirjoittaja minä:Heini on nätti luontoläheinen nimi.
Meillä Sanni, Emmi, Helmi ja Eevi
Tea on 80-luvun nimi. Tessasta tulee mieleen koira, sori.Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Tea on nätti nimi, ellei toisi mielleyhtymää erääseen ärsyttävään akkaan Hassua että moni ihminen pilaa muuten kauniin nimen
Omat neitoset on Tessa ja Tuulianna.
Koira saa nimipäivän tänä vuonnaAlkuperäinen kirjoittaja hmm:Tea on 80-luvun nimi. Tessasta tulee mieleen koira, sori.Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Tea on nätti nimi, ellei toisi mielleyhtymää erääseen ärsyttävään akkaan Hassua että moni ihminen pilaa muuten kauniin nimen
Omat neitoset on Tessa ja Tuulianna.
Minusta tuo Ronja on niin ihana nimi. Pohdittiinkin jo miehen kanssa että jos saadaan kolmas tyttö niin tuo Ronja on molempien ykkösvaihtoehto nimelle.Alkuperäinen kirjoittaja honey82:Nuorimman tyttäreni nimi Ronja...
Erikoinen, mutta kaunis nimi.Alkuperäinen kirjoittaja Mimosan äippä:Kiia Wilhelmiina, sointuu kauniisti yhteen, Sukulaisilla on sen verran Kia-merkkisiä autoja et en harkitsisi oman lapsen kohdalla, ei ole mun mielestä tarpeeksi nimimäinen
Titta Aura minusta nimet eivät sovi yhteen, molemmat kuitenkin kauniita nimiä, sointuminen omaan korvaan tökkii, noista Auran olisin valinnut etunimeksi ja jonkun pidemmän siihen toiseksi nimeksi.
Meiltä löytyy Mimosa Bettina
Kivoja nimiä =) . Ida aika yleinen nykyään, Annu ei niinkään. Annua voisin itsekin harkita, jos meidän sukunimi ei alkaisi A:lla.Alkuperäinen kirjoittaja aatumaria08:höh kukaan ei kommentoinut Idaa ja Annua
Huh. Aivan eri tyyppiset nimet. Eivät mitenkää sovi toisiinsa.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:En voi sanoa että tykkäisin Hennistä. Mutta ei niitä ihan rumimpiakaan.
Meillä Jessika Madeleine
Ei soinnu minusta hyvin yhteen. Luna ihan kaunis itsestään, Jenna ei herätä mitään tunteitaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Luna-Jenna
No ei tohon mitään halausta pitänyt tullaAlkuperäinen kirjoittaja babyboy:Titasta tulee Titta Jokinen mieleen :hug:
Kiia on musta kiva nimi, ei niin yleinen
Mun tyttö on Enni
Hui, muistuttaa omasta koululuokasta, jossa oli Sanna S., Sanna P., Sari V., Sari J., Mika K., Mika H., Marko Tee jne.... ;D.Alkuperäinen kirjoittaja vkeuras:Erikoinen, mutta kaunis nimi.Alkuperäinen kirjoittaja Mimosan äippä:Kiia Wilhelmiina, sointuu kauniisti yhteen, Sukulaisilla on sen verran Kia-merkkisiä autoja et en harkitsisi oman lapsen kohdalla, ei ole mun mielestä tarpeeksi nimimäinen
Titta Aura minusta nimet eivät sovi yhteen, molemmat kuitenkin kauniita nimiä, sointuminen omaan korvaan tökkii, noista Auran olisin valinnut etunimeksi ja jonkun pidemmän siihen toiseksi nimeksi.
Meiltä löytyy Mimosa Bettina
Meillä Sanna.
Enni on nätti nimi. Oma tyttöni on Elina.Alkuperäinen kirjoittaja babyboy:Titasta tulee Titta Jokinen mieleen :hug:
Kiia on musta kiva nimi, ei niin yleinen
Mun tyttö on Enni