Mikä on tyttäresi nimi? Seuraava arvostelee aina edellisen, ok?

  • Viestiketjun aloittaja tuleva tytön äiti
  • Ensimmäinen viesti
Örppi
Amaliasta tulee mieleen tyttömäinen tyttö, jolla on romanttinen huone ja vanhahtavia leluja. Roosa on lempiväri ja soittaa pianoa. Rauhallisen ihmisen nimi.

Meillä tytöt Vibeke ja Ebba. Mies on tanskalainen, nimet sitä myöten.
 
vieras äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
Alkuperäinen kirjoittaja Örppi:
Amaliasta tulee mieleen tyttömäinen tyttö, jolla on romanttinen huone ja vanhahtavia leluja. Roosa on lempiväri ja soittaa pianoa. Rauhallisen ihmisen nimi.

Meillä tytöt Vibeke ja Ebba. Mies on tanskalainen, nimet sitä myöten.
niin..mitä nyt pitäis sanoa..Ebba on täällä mummonimi mutta retrohan on muotia. meillä on suvussakin Ebba-niminen täti. :D

Vibekekin on kiva. aika neutraali, ei prinsessamainen ollenkaan. Vibeke on varmaan aika villi ja kekselijäs tyttö. :D plussaa siitä että lausutaan niinkuin kirjoitetaan. =)

täältä löytyy 4 tyttöä:
Emma Elisabeth
Alva Elvira
Mai Selene
Juliet Valeria
Tykkään Emma Elisabethista ja Alva Elvirasta, ihanat nimet :). Voisin laittaa omille tyttärilleni myös. Kaksi nuorempaa (?) kuulostavat vähän liikaa bändi-tai bändärinimiltä. Eivät rumia ja yksilöllisiä kyllä, mutta ei ihan omaa tyyliäni.
Mun tyttären nimi on Maria.
 
Karoliina on ihana ja aada sekä Maria myös mieluisia Jenna on ehkä hiukka moderni mun mieleen oon sellanen vanhojen nimien suosija : )

meillä taas löytyis Juho. Ilmari ja Ellinora, Tellervo!
 
mammavaan
Tykkään vanhoista perinteisistä nimistä joita suvuistammekin löytynyt uudestaan käyttöön,eli myös "tunnearvoa" Monta samaa teilläkin. Meillä Kerttu,Saara ja Ada(lausutaan kahdella aalla;) Seuraava tyttö olis varmaan M....a =)
 

Yhteistyössä