Mikä on tyttäresi nimi? Seuraava arvostelee aina edellisen, ok?

  • Viestiketjun aloittaja tuleva tytön äiti
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Tea on nätti nimi, ellei toisi mielleyhtymää erääseen ärsyttävään akkaan :LOL: Hassua että moni ihminen pilaa muuten kauniin nimen :D

Omat neitoset on Tessa ja Tuulianna.
Tessa on reipas, kiva nimi. Jotain reippautta on myös Tuuliannassa, tulee ehkä mielleyhtymä Pollyannaan (wanha tyttöromaani).
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Heini on nätti luontoläheinen nimi.

Meillä Sanni, Emmi, Helmi ja Eevi
Nätit nimet Sanni, Emmi, Helmi ja Eevi ja sopivat hyvin sisarussarjaan. Sanni ja Helmi ehkä vaan hitusen liian yleisiä minun makuun. Heinistä myös samaa mieltä, tosi nätti eikä liian kulunut.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja bla:
Minusta Sanna on oikein kiva nimi.

Minun tyttöni on Elsa.
Elsa on ihana nimi, tykkään tosi paljon, eikä haittaa mielleyhtymä sellaiseen vanhaan elokuvaan kuin Ruma Elsa. Elsaa esitti Eeva-Kaarina Volanen, eikä hän kyllä ollut ruma... :).
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja firequeen :
Silja on kiva nimi, omalle lapselleni en antaisi kun tulisi liikaa se laiva mieleen.. :D mutta muuten kaunis. oma töyhtöhyyppäni on Senja :)
Senja on yksi suosikkinimistäni, mutta harmittavan paljon yleistynyt. Sointuva ja nätti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja dii:
Lumituuli nätti juuri kolmanneksi nimeksi tai toiseksi :)

Meillä Isla Elida, Aava Minea ja Elna Olivia
Varsinkin nää Isla ja Aava on ihanat nimet, Elna vaatii hieman totuttelua, tulee niin Ella, Elsa, Elma ja Enna mieleen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Linneat:
Alkuperäinen kirjoittaja Linneat:
Oona Elinda, tykkään tosi paljon, ihana! =)

Tiia Henriikka, ihan kiva, ei tule mitään negatiivisia fiiliksiä ainakaan.

Mun tytön nimi on Leea (Ella Linnea).
:attn:
Leea Ella Linnea, ihana sointuva nimi taas. Tykkään vielä enemmän Leasta, mutta Leeakin on ok. Linnea näistä kolmesta suosikkini.
 
tytön äiti
Alkuperäinen kirjoittaja firequeen :
Silja on kiva nimi, omalle lapselleni en antaisi kun tulisi liikaa se laiva mieleen.. :D mutta muuten kaunis. oma töyhtöhyyppäni on Senja :)

Heh, tajusin vasta ristiäisten jälkeen, että olihan sen niminen laivakin olemassa : ) Ei tullut vaan mieleen..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja mulla:
Noora


Leea on perinteinen. Ei ihan mun makuumi.
Noora on myöskin kaunis nimi :)

Meillä Joanna Lumi-Jessiina Palagia
No, tuota, Joanna on ihan kiva, Palagia erikoinen, olen kuullut Pelagian (kiva nimi) mutten Palagiaa. En ymmärrä tuota Lumi-Jessiinaa välissä, en varsinkaan Jessiinaa. En oikein pidä Jessiina, Jessika jne. tyyppisistä nimistä, mutta moni varmasti tykkää :).
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja maikki:
Meidän pikkuneiti on RONJA :)
Aika harvoin on törmänny tuohon nimeen..
Mie tunnen ainakin neljä Ronjaa, ehkei ihan ihan pienillä tytöillä niin yleinen. Tää on sointuva kiva nimi, voisin kuvitella esim. siskokset Senja ja Ronja :).
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Milja Lumi Rosaliina &
Sonja Meri Eveliina
Suloiselta kaksikolta kuulostaa. Miljaa mietin tytön nimeksi, mutta miehen veljellä on samanniminen. Mitä nyt olen tähän mennessä tavannut niin Sonjat on hentoja ja viattomia ja Miljat räiskyviä ja nauravaisia :D

Meillä on Nanna Aino Alexandra :heart:
Nannasta tulee mieleen huippumallivoittaja-Nanna :).
 
mamma
RONJA taitaa olla sellainen ns. retronimi..olikohan joskus -70 luvulla kun oli aika yleinen, nykyään niitä annetaan vähemmän. Tuttuni tyttö sai juuri nimekseen Ronja ja kastepappi sanoi, että 20 vuotisen uransa aikana tämä oli hänen toinen kastamansa Ronja-tyttö.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja TuttiPulloSoppaa:
Alkuperäinen kirjoittaja maikki:
Meidän pikkuneiti on RONJA :)
Aika harvoin on törmänny tuohon nimeen..
Ronja on kiva nimi.. Itse en vain voisi antaa ku tiedän yhden Ronja nimisen koiran..

Meillä on Sunná-Maaria
Onks tää saamelainen nimi? Kuulostaa ihan, mitähän toi Sunna´ tarkoittaa? Mielenkiintoinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja TuttiPulloSoppaa:
Alkuperäinen kirjoittaja maikki:
Meidän pikkuneiti on RONJA :)
Aika harvoin on törmänny tuohon nimeen..
Ronja on kiva nimi.. Itse en vain voisi antaa ku tiedän yhden Ronja nimisen koiran..

Meillä on Sunná-Maaria
Onks tää saamelainen nimi? Kuulostaa ihan, mitähän toi Sunna´ tarkoittaa? Mielenkiintoinen.
Joo on saamelainen nimi.. Mieheni on saamelainen.. Ei se mun tietääkseni tarkoita mitään sen kummempaa.. (ei ainakaan mun tietoon ole tullu) ihan vain nimi niinkuin kaisat ja liisatkin..

Muoks* Ja nimi on ainakin vielä uniikki.. Eli tytöllä ei ole yhtään kaimaa.. :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja säde:
Meillä on myös RONJA, 3kk :)
Ronja Aurora Kristiina.
Kaunis nimi.
Meillä tytöt : Janna ja Jadessa
Jannasta tulee mieleen Maaritin (Hurmerinta) laulajatytär Janna, jotenkin kasarifiilistä. Jadessa on vähäsen (ghetto)prinsessanimi. Kauniisti ääntyy, mutta ehkä hieman liikaa prinsessaa minun makuun.
 
Omppu
Ronja on reipas nimi. Oman tytön kaveripiiriin on sattunut kaksi Ronjaa (2000-luvulla syntyneitä).

Tyttöni nimi on VIIVI ja jos toisen tytön saan, niin hänestä voisi tulla Viola tai Helmi.
 

Yhteistyössä