Mikä on tyttäresi nimi? Seuraava arvostelee aina edellisen, ok?

  • Viestiketjun aloittaja tuleva tytön äiti
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mievaan:
[.

Mä en sano ekaa nimeä, mut tytön kolmas nimi on Lumituuli.
Lumituuli nätti nimi, tulee mieleen talvella syntynyt lapsi. :)[/quote]

Siitä se nimi tuleekin. Helmikuussa kun lähdettiin synnärille, olin menossa poikaa synnyttämään. Auton päällä oli ainaki 20 senttiä lunta ja sitä tuli lisää ja tuuli kauheesti. Sanoin ihan räpillä, että jos tää on sittenkin tyttö, ni tästä tulee kyllä Lumituuli. Ja mies antoi sen sitten läittää kolmanneksi nimeksi.

*muoks* sähköyhtiöstä en oo kuullut. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Sofia on kiva nimi.

Meillä on Siiri Hertta Inkeri.
Ihana nimi! Joskus pennumpana vierastin Siiriä, kun oli tuttu mummo lähipiirissä saman niminen, mutta nytten tavattuani Siiri-lapsia, olen kovasti alkanut tykätä. Ja tuo koko nimi sointuu kovin kauniisti.

Sellanen vähän temperamenttinen tapaus tuloo mieleen - Siiri ja vielä Herttakin ei voi olla mikään hiljanen hissukka ;) Tai jos on, niin näyttää kyllä temperamenttinsa sitten kun on tarve :D

Meillä Inkeri Helmi Maaria.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Meillä Inkeri Helmi Maaria.
Inkeri on nätti nimi, sellanen perinteinen eikä hirveän yleinen. Helmi on musta aina ollut kaunis nimi, miettiny omallekkin sitä jos joskus sais vielä tytön. Maaria on myös nätti nimi, kaikki nuo nimet sointuu hyvin yhteen. :)

Meillä on Amira Maria :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Linneat:
Alkuperäinen kirjoittaja Linneat:
Oona Elinda, tykkään tosi paljon, ihana! =)

Tiia Henriikka, ihan kiva, ei tule mitään negatiivisia fiiliksiä ainakaan.

Mun tytön nimi on Leea (Ella Linnea).
:attn:
Toi Leea on ihan hauska, vähän ehkä erikoisempi nimi. Pävitetty versio Leasta =) . Ella nimestä diggaan myös, olisin itsekin voinut lapselleni tuon nimen antaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Sofia on kiva nimi.

Meillä on Siiri Hertta Inkeri.
Ihana nimi! Joskus pennumpana vierastin Siiriä, kun oli tuttu mummo lähipiirissä saman niminen, mutta nytten tavattuani Siiri-lapsia, olen kovasti alkanut tykätä. Ja tuo koko nimi sointuu kovin kauniisti.

Sellanen vähän temperamenttinen tapaus tuloo mieleen - Siiri ja vielä Herttakin ei voi olla mikään hiljanen hissukka ;) Tai jos on, niin näyttää kyllä temperamenttinsa sitten kun on tarve :D

Meillä Inkeri Helmi Maaria.
Meidän Sipa on kyllä aika äänekäs ja vauhdikas tättäräärä =) . Hänen mielipide asioista ei jää kenellekään epäselväksi =) .

 
tavisnmimet
Aika erikoisia nimiä on lapsille annettu ekanimeksikin.

Sipa - en pidä, ikään kuin kutsumanimi ja Sirpa josta R jätetty pois.

Leea on ystäväni, 4-kymppisen naisen nimi ja minusta erikoinen ja kiva , pehmeä versio Leasta, josta en pidä.

Petra on kova nimi, aivan kuten Jutta - täällä ei ole ketään Juttaa, mutta tuli vaan mieleen.

Mulla kaksi tyttöä isolla ikäerolla, toinen on Kati ja toinen Sanna.

(no nyt kaikki tunnistaa minut...)
 

Yhteistyössä