Mikä on tyttäresi nimi? Seuraava arvostelee aina edellisen, ok?

  • Viestiketjun aloittaja tuleva tytön äiti
  • Ensimmäinen viesti
mie
Jadessa on oikein kaunis ja ihana nimi, sellainen prinsessalle sopiva =) Ja ehkä hieman ulkomaalaistaustaisen kuuloinen, ei ihna finski. Janna on mieleeni neutraali, ei herätä oikein mitään.

Meillä Anni tyttö
 
Alkuperäinen kirjoittaja Omppu:
Ronja on reipas nimi. Oman tytön kaveripiiriin on sattunut kaksi Ronjaa (2000-luvulla syntyneitä).

Tyttöni nimi on VIIVI ja jos toisen tytön saan, niin hänestä voisi tulla Viola tai Helmi.
Viivi on ihana nimi. Olisin halunnut omalle lapselle antaa jos ei miehen koiran nimi olisi ollut se. :D Helmi oli koko raskausajan mielessäni että ai kun olis ihana nimi.

Mutta tytöstä tulikin Henni Mikaela
 
firequeen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja firequeen :
Silja on kiva nimi, omalle lapselleni en antaisi kun tulisi liikaa se laiva mieleen.. :D mutta muuten kaunis. oma töyhtöhyyppäni on Senja :)
Senja on yksi suosikkinimistäni, mutta harmittavan paljon yleistynyt. Sointuva ja nätti.
kun tyttö oli ihan pieni tarkistin monta Senjaa oli kasttu ja noin 20 taisi olla.. nyt jtn 70 . no, eipähän ainakaan vielä ole suomen suosituin etunimi :D !
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Milja Lumi Rosaliina &
Sonja Meri Eveliina
Suloiselta kaksikolta kuulostaa. Miljaa mietin tytön nimeksi, mutta miehen veljellä on samanniminen. Mitä nyt olen tähän mennessä tavannut niin Sonjat on hentoja ja viattomia ja Miljat räiskyviä ja nauravaisia :D

Meillä on Nanna Aino Alexandra :heart:
Nannasta tulee mieleen huippumallivoittaja-Nanna :).
Siitä se nimi onkin meidän tytölle bongattu. Huippis-Nanna oli niin ihana ja aurinkoinen, että se nimi sattui meidänkin tytölle oikein passelisti :)

Loppupeleissä paksun nimikirjan selattuamme ei meillä ollutkaan itseasiassa kuin yksi nimi paperilla, ja oli Nanna :)

 
firequeen
pakko muuten kysyä, että minkä nimen te olisitte antaneet sirolle, rauhalliselle keijumaiselle tyttövauvalle?! oli pirunmoinen urakka nimen se keksiminen jo muutenkin, kun pojan piti olla tulossa... mutta Jimi juhanilla olikin sitten väärät värkit :D !
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
mulla neljä tyttöä, laitan vain etunimet
Nilla, Niia, Minea ja Mai
Minä tunnen Nilla miehen (ikää vajaa 40v) eli en miellä sitä tytön nimeksi. Niiasta tulee mieleen niiaus, Minea on kiva, Mai jotenkin keskeneräinen.

Saimi Serafiina ja Selma Sofiia
 
Alkuperäinen kirjoittaja firequeen:
pakko muuten kysyä, että minkä nimen te olisitte antaneet sirolle, rauhalliselle keijumaiselle tyttövauvalle?! oli pirunmoinen urakka nimen se keksiminen jo muutenkin, kun pojan piti olla tulossa... mutta Jimi juhanilla olikin sitten väärät värkit :D !
Tulee mieleen Heidi, tai Heini... jotain herkkää :)
 

Yhteistyössä