Ei ole mahdollista.Alkuperäinen kirjoittaja tämä:isä laitto mulle alaikäisenä melkein 700 000 mk velan 25 vuodeksi jota maksan yhä ja isä jo kuollut.
Mä olen puristanut jokaisesta suuresta surustani timantin, joita kannan sydämessäni. Suruni ovat mulle kallisarvoisia, mutta olen jatkanut elämässä aina eteenpäin. Ehkä jonain päivänä, kun mustia ja valkoisia kiviä erotellaan, timanttini ovat valkoisten kivien pinossaAlkuperäinen kirjoittaja Outo:Onhan niitä ollut ja osaa kannan raskaina mukanani hautaan saakka, mutta olen päättänyt elää, jättää tietoisesti murheet sellaiselle tasolle, etteivät ne hukuta loppua elämääni. En halua listata mitään, en halua kilpailla vaikeuksissa kenenkään kanssa, enkä halua tilittää elämästäni niitä huonoja asioita. On aika mennä eteenpäin, aika unohtaa ja antaa anteeksikin - on aika olla onnellinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Silloin 19 vuotta sitten se ahdisti niin, että en meinannut voida edes hengittää. Näiden 19 vuoden aikana kuitenkin mulla ja siskonpojallani on ollut aivan erityinen suhde. Vaikka poika oli vasta 6 v, hän muistaa sen samaisen päivän. Ja ehkä juuri siksi hän tietää, minne voi aina tulla, kun elämä murjoo.Alkuperäinen kirjoittaja x:Ihan hirveää=( Liian hirveää... Ei olis pitänyt avata tätä ketjua ku en kestä näitä juttuja, varsinkin koska nää on tosia... en voi kestää sitä et jotku on kokeneet elämässä näin kauheita asioita. Epäoikeudenmukaista. Itselle ei oo tapahtunut mitään perunoiden pohjaanpalamista pahempaa ja siks varmaan mun sydän murtuu näistä jutuista
laittaisin halaushymiön mutta kun olen harmaa niin en voi #ryystää taas nenäliinaan#
Näin se on tehtävä jos elämää haluaa jatkaa eteenpäin ilman katkeruutta. Katkeruuteen on helppo kallistua. Itse uskon, että meille jokaiselle annetaan taakka jonka jaksaa kantaa. En ole uskovainen, mutta uskon jonkinlaiseen kohtaloon. Itsekin kun muistelen noita omia kauheita hetkiäni mitä elämä on eteen asettanut, en olisi se sama henkilö, joka tässä nyt vahvana seisoo ja elää tätä elämää onnellisena. En olisi pystynyt auttamaan monia läheisiäni, jotka apua tarvitsivat heidän vaikeina aikoinaan. Ehkä minulla onkin ollut elämän alkutaival niin vaikea sen takia, että osaisin paremmin tulea lähimmäisiäni? Ikuisuuskysymyksiä...Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä olen puristanut jokaisesta suuresta surustani timantin, joita kannan sydämessäni. Suruni ovat mulle kallisarvoisia, mutta olen jatkanut elämässä aina eteenpäin. Ehkä jonain päivänä, kun mustia ja valkoisia kiviä erotellaan, timanttini ovat valkoisten kivien pinossaAlkuperäinen kirjoittaja Outo:Onhan niitä ollut ja osaa kannan raskaina mukanani hautaan saakka, mutta olen päättänyt elää, jättää tietoisesti murheet sellaiselle tasolle, etteivät ne hukuta loppua elämääni. En halua listata mitään, en halua kilpailla vaikeuksissa kenenkään kanssa, enkä halua tilittää elämästäni niitä huonoja asioita. On aika mennä eteenpäin, aika unohtaa ja antaa anteeksikin - on aika olla onnellinen.
en usko että kukaan täällä kertoneista 'kilpailee' vaikeuksillaan, kuulostaa minusta aika loukkaavalta jopa sanoa noin.Alkuperäinen kirjoittaja Outo:Onhan niitä ollut ja osaa kannan raskaina mukanani hautaan saakka, mutta olen päättänyt elää, jättää tietoisesti murheet sellaiselle tasolle, etteivät ne hukuta loppua elämääni. En halua listata mitään, en halua kilpailla vaikeuksissa kenenkään kanssa, enkä halua tilittää elämästäni niitä huonoja asioita. On aika mennä eteenpäin, aika unohtaa ja antaa anteeksikin - on aika olla onnellinen.
Onpa ihana kuulla, lapsista pitää olla aina kiitollinen, varsinkin kun tästäki ketjusta saa lukea, että toiset ovat omansa traagisella tavalla menettäneet..Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:On, luovuteltulla munasolulla alkunsa saanut 1 v. 3 kk ikäinen poika. Joskus vieläkin epäuskoinen olo, onko MULLA ihan oikeasti lapsi kaiken sen surun ja tuskan jälkeen. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja nina:Onko sulla lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Hormonitoiminnan loppuminen lapsettomana 24-vuotiaana isojen kystien poiston takia.
Ei nykypäivänä, mut ennen oli... mun yhel kaveril on myös luottotiedot menny ja velkoja ku isä on ala ikäsen nimiä laitellu velka papereihin...Alkuperäinen kirjoittaja sori nyt vaan:Ei ole mahdollista.Alkuperäinen kirjoittaja tämä:isä laitto mulle alaikäisenä melkein 700 000 mk velan 25 vuodeksi jota maksan yhä ja isä jo kuollut.