miten olet selvinnyt noista eteenpäin?Alkuperäinen kirjoittaja Ei elämä oo kohdellu mua oikein:(:- Oman pojan kuolema
- Isän menetys
- Keskenmeno
- Aivoverenvuoto
Mä vastaan Hänellä on maailman söpöin pikkupoikaAlkuperäinen kirjoittaja nina:Onko sulla lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Hormonitoiminnan loppuminen lapsettomana 24-vuotiaana isojen kystien poiston takia.
On, luovuteltulla munasolulla alkunsa saanut 1 v. 3 kk ikäinen poika. Joskus vieläkin epäuskoinen olo, onko MULLA ihan oikeasti lapsi kaiken sen surun ja tuskan jälkeen. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja nina:Onko sulla lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Hormonitoiminnan loppuminen lapsettomana 24-vuotiaana isojen kystien poiston takia.
Kiitos!!! :flower: :heart: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Mä vastaan Hänellä on maailman söpöin pikkupoikaAlkuperäinen kirjoittaja nina:Onko sulla lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Hormonitoiminnan loppuminen lapsettomana 24-vuotiaana isojen kystien poiston takia.
Jos voi sanoa jonkun ansaitsevan lapsensa niin tässä on yksi joka TODELLA ansaitsee poikansa. Mutta lapsiahan ei ansaita tai tehdä, vaan saadaan, mutta kuitenkin....
Hodgkinin tauti eli imukudossyöpä kaks kertaa.Alkuperäinen kirjoittaja ev:ai kamalaa.... saanko kysyä mikä/mitkä syövät?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Syöpä kaksi kertaa. Lähes kaksi vuotta kestäneet lonkkakivut ennenkuin sain apua leikkauksella. Keskenmeno.
itselläni tutkimukset kesken.