Siiri78
Booli oli tehty pontikasta(vai mitä se nyt on). Muuta alkoholia ei tarjolla. Kyseisissä häissä suurin osa olikin sitten niin kännissä, etten kauaa viitsinyt sitä menoa katsella.
Minulle tuli yksissä häissä hieman koulun penkissä istumisfiilis, kun jokaiselle oli paikkakortti ja sen lisäksi suunnilleen 90% ajasta oli sellaista ohjelmaa, että jokaisen oli tarkoitus istua omalla paikallaan. Hienot häät muuten, mutta normaalisti on vaan tottunut kiertelemään ja kaartelemaan ja jututtamaan eri ihmisiä.Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:Liian ahtaasti laitettu istumaan vieraat ja mä inhoon kun on laiettu Paikkakortit jokaiselle |O
Meillä meni kiitoskortit vasta joulukuussa vieraille kun häät oli ollu heinäkuun alussa.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Serkun häät tältä kesältä, ei juntit, mutta joistain asioista jäi mulle halju olo. Kuten siitä, että pöytiin oli paikkajärjestys, enkä löytänyt omaa enkä mieheni nimeä mistään. Kaikki olivat jo pöydissä kun kaaso tuli sanomaan missä paikkamme ovat. Kaukana muista, esim. vanhempani istuivat muualla. Hääpari ei käynyt puhumassa vieraille, ja kun yritin käydä jututtamassa morsianta (jonka kanssa lapsena paljon leikittiin) hän sanoi vain että on tässä vähän jutut kesken! Juu, ja kiitoskorttia ei kuulunut, lieneekö laitettu liian vähän rahaa..
Ja muutenkin, nyt kun mietin, oli häät aika oudot. Tilaisuus alkoi kolmelta, vihkiminen oli paikan päällä. Ensin oli kakku ja kahvit, ja puoli kahdeksalta vasta ruoka! Leikkien välissä oli puolesta tunnista tuntiin aikaa, jolloin ei soinut musiikki eikä morsiusparia näkynyt muualla kuin ulkona tupakalla.
Noo, on tässä sitten aikaa odotella. Oltiin häissä toukokuussa, ei ole ihan vielä kiitoskortit kerenneet tulla . Ja pari on niin juntti, etten oikeasti usko heidän koskaan mitenkään vieraitaan kiittävänkään.Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:Meillä meni kiitoskortit vasta joulukuussa vieraille kun häät oli ollu heinäkuun alussa.
Kaveri otti meistä ne kuvat ja sillä oli niin paljon projekteja levällään että ei kerinny käsitteleen mein kuvia.
niin, viina ja juominenhan se pääasia olikin!!Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:musta oli tosi NOLOA vieraiden taholta, että kun boolimalja oli tyhjä ja viinakset juotu, niin väki lähti. Siis olin itse vieraana. Mutta siis, omahan oli hääparin moka kun eivät ottaneet tarpeeksi juomaa mukaan tai sitten olis ollut kokonaan pois.
OT: Olin kerran yksissä häissä, joissa tämä "ohjelma"numero esitettiin ja sen jälkeen kyselin muilta häävierailta, että en tiennytkään sulhasella olevan virolaiset sukujuuret. Blondi mikä blondi...Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärryksensydän:lisäys vielä: puhe hääparille se tyhmä suomi-viro juttu... huoh
Tässä asiassa hiukan jäljessä. Menimme heinäkuussa naimisiin ja kiitoskortteja ei vielä lähetetty. Siihen on kyllä selkeä syy, en yksinkertaisesti ole kerkinyt vielä. Haluan tehdä sen kunnolla ja ajan kanssa. Joten joutuvat vielä ainakin kuukauden odottamaan, että edes aloitan. En vain suostu stressaa siitä vielä, tärkeämpi projekti vielä menossa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Noo, on tässä sitten aikaa odotella. Oltiin häissä toukokuussa, ei ole ihan vielä kiitoskortit kerenneet tulla . Ja pari on niin juntti, etten oikeasti usko heidän koskaan mitenkään vieraitaan kiittävänkään.Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:Meillä meni kiitoskortit vasta joulukuussa vieraille kun häät oli ollu heinäkuun alussa.
Kaveri otti meistä ne kuvat ja sillä oli niin paljon projekteja levällään että ei kerinny käsitteleen mein kuvia.
Toisissa häissä oltiin syyskuussa ja niistä on kiitos jo postiluukkuun kilahtanut .
tuo kommentti on kyllä niin osuva! olen täysin samaa mieltä kanssasi. jos ei jokin asia miellytä niin ei ole pakko katsoa sellaista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Musta junttimaisinta häissä on sellaset vieraat jotka luulee itse olevansa niin hienoja, tai olevinaan parempia kuin muut, että viitsivät arvostella toisten juhlia. Ainahan voi poistua paikalta jos ei miellytä.
kyllä mekin pyydettiin lahjaksi ennemmin rahaa kuin tavaraa (kaikki astiat sun muut kun oli vuosien varrella jo kertynyt ja häämatkakassaa kartutimme) , teimme kyllä selväksi että summan suurudella ei väliä ja ystävämme olivatkin keränneetkin kimppa kolehdin jossa taisi yhteensä jokunen kymppi olla.mielummin niin kuin tosiaan jotain kynttilöitä etc meille turhaa.Alkuperäinen kirjoittaja Susu:..täytyy tunnustaa et rustasin juuri meikäläisen kihlakutsuihin "mielummin rahaa kuin lahjoja" tekstin sillä meillä on jo kaikkea ja kämppä on pieni mihinkään extrasälään..kutsutut tietävät et haaveena kylpyläviikonloppu ilman muksua joten eivät (ainakaan tietääkseni) pahastuneet rahan"kerjuusta"..tein selväksi että 10egeäkin on aivan hyvä ..toki jos sitä rahaa ruinataan häissä leikinkin muodossa niin noloahan se on :/