Miekään en kenenkään häitä junttimaisiksi luokittelis mut et joka häissä saattaa tapahtua jotain junttimaista. Ei se koko häistä junttimaisia tee.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en oikein viitsi luokitella kenenkään häitä junttimaisiks, ihan sen takia et jokainen hääpari on tehnyt juuri omista häistään oman näköisensä. Ja häitä on monelta vuosikymmeniltä, kaikki ovat omalla ajankohdallaan olleet varmasti juuri oikeat ja ihanat jne. Kaikkihan muuttuu vuosien varrella, toiset tykkää perinteisistä ja toiset taas niistä tosi erilaisista juhlista. Ja jokaiselle ne omat häät ovat ne parhaimmat, tuskin kukaan muistelee omia hääjuhliaan junttijuhlina pakko silti loppuun mainita, et ei ne tappelut ja känniörveltämiset kyllä kovin glamouria ole
Paremmat ja paremmat piirit... brittiläistä junttiluokkaa tuo väki on.Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:Tätähän tapahtuu paremmissakin piireissä. Jalkapalloilija Waynen Rooneyn ja vaimonsa häissä sukujen miehet pistivät joukkotappelun pystyyn.Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Junttimaisinta oli kun pari sukulaista alkoi tappelemaan häissämme. |O |O
:heart:
Onnistuneinta huumoria on se, mitä joutuu jälkeenpäin selittää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Paremmat ja paremmat piirit... brittiläistä junttiluokkaa tuo väki on.
No juu, silloin se vetutti kovasti, mutta nykyisin oikeastaan vain huvittaa.Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:Tätähän tapahtuu paremmissakin piireissä. Jalkapalloilija Waynen Rooneyn ja vaimonsa häissä sukujen miehet pistivät joukkotappelun pystyyn.Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Junttimaisinta oli kun pari sukulaista alkoi tappelemaan häissämme. |O |O
:heart:
Ihania häitä teille! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Pitikin lukea tää ketju kaks viikkoa ennen meidän häitä :headwall: :kieh:
Oi voi...elämäni parhaat häät :heart: Nyt kun muistutit, niin vielä 36 vuoden jälkeenkin sydän sykähtää siihen hippitukkaiseen kaveriin 70-luvulla, jonka kanssa jotain hiton rusinaviinaa yksissä häissä juotiin. Ja mä olin NIIIIIIIIN rakastunut siihen hippiin silloin :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Mä en tajua sitä että mennään takakontille ryyppäämään.
Näinhän se on. En mäkään pidä meidän häitä minään junttijuhlina, vaikka olikin tuo yksi tappelunnujakka. Lähes joka sukuunhan mahtuu jokunen "juntti" ja sukulaisten väliset riidat tunnetusti setvitään sukujuhlissa, joissa on alkoholia tarjolla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en oikein viitsi luokitella kenenkään häitä junttimaisiks, ihan sen takia et jokainen hääpari on tehnyt juuri omista häistään oman näköisensä. Ja häitä on monelta vuosikymmeniltä, kaikki ovat omalla ajankohdallaan olleet varmasti juuri oikeat ja ihanat jne. Kaikkihan muuttuu vuosien varrella, toiset tykkää perinteisistä ja toiset taas niistä tosi erilaisista juhlista. Ja jokaiselle ne omat häät ovat ne parhaimmat, tuskin kukaan muistelee omia hääjuhliaan junttijuhlina pakko silti loppuun mainita, et ei ne tappelut ja känniörveltämiset kyllä kovin glamouria ole
Kiitos paljon :heart: Ja nyt mä suljen tän ketjun koska faktahan on että mä en voi välttää enää tässä vaiheessa mitään junttimaisuuttaAlkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Ihania häitä teille! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Pitikin lukea tää ketju kaks viikkoa ennen meidän häitä :headwall: :kieh:
Näinhän se on. Meilläkin oli juhlissa paljon alkoholia, ohjelmaa - myös leikkejä, istumajärjestys, lahjalista ja tuo tappelunnujakkakin. Jonkun mielestä oli siis tooosi juntit häät.Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Kiitos paljon :heart: Ja nyt mä suljen tän ketjun koska faktahan on että mä en voi välttää enää tässä vaiheessa mitään junttimaisuuttaAlkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Ihania häitä teille! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Pitikin lukea tää ketju kaks viikkoa ennen meidän häitä :headwall: :kieh:
Tällä palstalla on parempi selittää kirjaimellisesti kaikki huumoriin etäisesti viittaavakin, muuten joku sen ottaa kuitenkin tosissaan...Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:Onnistuneinta huumoria on se, mitä joutuu jälkeenpäin selittää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Paremmat ja paremmat piirit... brittiläistä junttiluokkaa tuo väki on.
=)
Nää on kyllä huvittavia, kun joku idiootti on saanut itselleen uutta tietoa, niin luulee sitten ettei kukaan muu voikaan tietää niitä asioita. Yleensä ne on just tyyliä "tiesitkö, että haukikin on kala".Alkuperäinen kirjoittaja juuh:taidan olla pientä vähemmistöä joka tykkää niistä leikeistä (en kyllä koko ketjua jaksanut lukea). Musta ne on pirteitä ja olisin ollut pettynyt jos mun häissä ei niitä olisi ollut. Onneksi oli.
Junttia musta on se, että kaikki tyyliin käyttäytymisetiketit kerrotaan mikrofoniin kun oletetaan ettei ihmiset tiedä niitä... Tai kertoi ehkä enemmän siitä, että kaaso itse ei ollut tiennyt niitä ennen kyseisiä häitä, ja kun oli sitten niitä selvitellyt niin halusi muillekin jakaa tätä tietoutta Vaikka hyvät naurut siitä kyllä kaikki sai
oletko oikeasti tietoinen msitä itku johtui? Olisko riita sen oman poikaystävän kanssa, jos vaikka tämä on jättänyt yksin selviämään vieraiden keskellä ilman esittelyä?Alkuperäinen kirjoittaja suurperheen äiti:Meidän häissä yksi sukuun tulossa ollut pimatsu meni rannalle itkemään, kun THE HÄNTÄ ei huomioitu meidän häissä riittävästi. Hän ei ollutkaan silloin niiden kemujen keskipiste-junttimaista edes kuvitella olevansa toisten häissä THE TÄRKEIN HENKILÖ!
Junttimaista myös kutsua osa perheestä (tyyliin jättää lapset kutsumatta, kun osa vieraista saikin kutsun koko perheen voimin) Niistä häistä jättäydyttiin pois kokonaan.
Ja ne pelit...plääh! Kuka jaksaa jotain tuttu-juttu-lätinöitä. Ja vielä juntimpaa on rahankerjuupelit.
Myös se, että ruokaa ei ole riittävästi tai vieraat laitetaan maksamaan omat ruoat on junttimaista.
Junttimaista on myös jos juhlissa on lapsia, niin vanhemmilta että antavat pentujen mekastaa kirkossa& muualla
Ja nämä vaan minun näkövinkkelistä