Mikä on ollut junttimaisinta HÄISSÄ, joissa olet ollut vieraana?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en oikein viitsi luokitella kenenkään häitä junttimaisiks, ihan sen takia et jokainen hääpari on tehnyt juuri omista häistään oman näköisensä. Ja häitä on monelta vuosikymmeniltä, kaikki ovat omalla ajankohdallaan olleet varmasti juuri oikeat ja ihanat jne. Kaikkihan muuttuu vuosien varrella, toiset tykkää perinteisistä ja toiset taas niistä tosi erilaisista juhlista. Ja jokaiselle ne omat häät ovat ne parhaimmat, tuskin kukaan muistelee omia hääjuhliaan junttijuhlina ;) pakko silti loppuun mainita, et ei ne tappelut ja känniörveltämiset kyllä kovin glamouria ole ;)
Miekään en kenenkään häitä junttimaisiksi luokittelis mut et joka häissä saattaa tapahtua jotain junttimaista. Ei se koko häistä junttimaisia tee.

Btw jonkun mielestä aika kamalaa mut hääparista ja vieraista oli hauskaa kun yks viuhahti yhissä häissä. :D Oli muutenkin teemalla: Rennot ja kutsussa luki et asu on vapaa muttei pakollinen.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Junttimaisinta oli kun pari sukulaista alkoi tappelemaan häissämme. |O |O
Tätähän tapahtuu paremmissakin piireissä. Jalkapalloilija Waynen Rooneyn ja vaimonsa häissä sukujen miehet pistivät joukkotappelun pystyyn.
:heart:
Paremmat ja paremmat piirit... brittiläistä junttiluokkaa tuo väki on.

koo
Olin häissä, joissa väki oli jakautunut aika tiukasti alkoholittomiin ja sitten oli joukossa pieni jengi niitä, joiden mielestä häiden tarkoitus on saada ilmaista viinaa. Hieno hääauto oli parkkeerattu keskelle juhlapihaa vieraiden ihasteltavaksi. Pahin kännäri kävi ensin vaivihkaa hääautossa naukkailemassa. Jossain vaiheessa rohkaistui jo nojailemaan autoon lasi kourassa. Sitten autosta laskettiin katto (oli avoauto), ja siellä istuskeli muutama tyyppi ryypiskelemässä kovaäänisesti räkättäen. Ilta "huipentui" siihen, kun tää pahin sieni sammui hääautoon hetkeä ennen kun morsiusparin piti poistua sillä. Itse koin sen todella juntiksi ja moukkamaiseksi käytökseksi etenkin hääparia kohtaan.

Junttimaisinta oli kun pari sukulaista alkoi tappelemaan häissämme. |O |O
Tätähän tapahtuu paremmissakin piireissä. Jalkapalloilija Waynen Rooneyn ja vaimonsa häissä sukujen miehet pistivät joukkotappelun pystyyn.
:heart:
No juu, silloin se vetutti kovasti, mutta nykyisin oikeastaan vain huvittaa. :D

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Mä en tajua sitä että mennään takakontille ryyppäämään.
Oi voi...elämäni parhaat häät :heart: Nyt kun muistutit, niin vielä 36 vuoden jälkeenkin sydän sykähtää siihen hippitukkaiseen kaveriin 70-luvulla, jonka kanssa jotain hiton rusinaviinaa yksissä häissä juotiin. Ja mä olin NIIIIIIIIN rakastunut siihen hippiin silloin :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Mä en oikein viitsi luokitella kenenkään häitä junttimaisiks, ihan sen takia et jokainen hääpari on tehnyt juuri omista häistään oman näköisensä. Ja häitä on monelta vuosikymmeniltä, kaikki ovat omalla ajankohdallaan olleet varmasti juuri oikeat ja ihanat jne. Kaikkihan muuttuu vuosien varrella, toiset tykkää perinteisistä ja toiset taas niistä tosi erilaisista juhlista. Ja jokaiselle ne omat häät ovat ne parhaimmat, tuskin kukaan muistelee omia hääjuhliaan junttijuhlina ;) pakko silti loppuun mainita, et ei ne tappelut ja känniörveltämiset kyllä kovin glamouria ole ;)
Näinhän se on. :) En mäkään pidä meidän häitä minään junttijuhlina, vaikka olikin tuo yksi tappelunnujakka. Lähes joka sukuunhan mahtuu jokunen "juntti" ja sukulaisten väliset riidat tunnetusti setvitään sukujuhlissa, joissa on alkoholia tarjolla. ;)

fgf
Itseäni ei haittaa leikit, oikeastaan toivoisin joitakin kivoja leikkejä häihin. En tykkää sellaisesta jäykästä olemisesta.
Junttimaisin kokemus itselläni oli mastraatissa tapahtuneesta vihkimisestä. Olin todistajana mukana. Sulhanen sai hillittömän naurukohtauksen ja nauraa tirskui koko vihkimisen ajan. Säälin syvästi morsianta. Mutta yllättävää kyllä he ovat edelleen yhdessä :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Pitikin lukea tää ketju kaks viikkoa ennen meidän häitä :headwall: :kieh:
Ihania häitä teille! :heart:
Kiitos paljon :heart: Ja nyt mä suljen tän ketjun koska faktahan on että mä en voi välttää enää tässä vaiheessa mitään junttimaisuutta :D
Näinhän se on. ;) Meilläkin oli juhlissa paljon alkoholia, ohjelmaa - myös leikkejä, istumajärjestys, lahjalista ja tuo tappelunnujakkakin. Jonkun mielestä oli siis tooosi juntit häät. :D

hhh
Junttimaisuuksia en ole varsinaisesti häissä tavannut, mutta kiusallisia tilanteita kylläkin. Sukulaisen häissä istuin veljeni kanssa samassa pöydässä morsiamen vanhojen opiskelukavereiden kanssa, joilla oli enemmän kuin riittävästi muisteltavaa yhteisissä vanhoissa hyvissä ajoissa. Istuimme veljen kanssa siinä täysin ulkopuolisina, ja vähän ennen juhlien loppumista pöytäseurueeseen kuuluva nainen kysyi: "onko teillä muuten lapsia?". Totesimme veljeni kanssa kuivakasti, että "ei ainakaan keskenämme" :D

hhh
Ainiin, kyllähän nyt tuli yhdet junttimaiset häät mieleen, olin niissä itse esiintymässä musiikkiryhmän kanssa. Hääparilla oli ensin hirmuiset vaatimukset musiikin suhteen ja treenasimme viikkotolkulla heidän toivomaansa ohjelmistoa. Lopulta tanssivat tiputanssia ja nauraa rätkättivät keskenään, kun soitimme häävalssia. Meille soittajille tuli jokseenkin typerä olo. Olisivat myös halunneet kirkkoon Bon Jovin Alwaysin jousikvartetille sovitettuna, mutta kieltäydyimme vedoten siihen, ettei nuotteja löytynyt...

vieras
Paremmat ja paremmat piirit... brittiläistä junttiluokkaa tuo väki on.
Onnistuneinta huumoria on se, mitä joutuu jälkeenpäin selittää.
=)
Tällä palstalla on parempi selittää kirjaimellisesti kaikki huumoriin etäisesti viittaavakin, muuten joku sen ottaa kuitenkin tosissaan... :)

vieras
Yksissä häissä oli ilmeisen luku- ja kirjoitustaidoton morsian halunnut itse väsätä menut.. tosi hienosti oli aivan kaiken saanut kirjoitettua erikseen, myös "hää kakun". Kaikkea ei tarvi tehdä itse jos ei vaan osaa. Kutsukin oli samaa tyyliä. Pieni asia, mutta hiton junttimaista.

junttia
yksissä häissä morsian oli viimisen päälle tukka,meikit, vaatteet yms mutta juhlapaikasta puuttui musiiikki eikä ohjelmaa ollut. myöhemmin illalla joku toi sitten mankan että saatiin vähän tanssia..

SweetestPoison harmailee
ei junteinta, mutta : matkustimme aikoinaan (minä, avokki ja äitini) helsinkiin häihin, jotka pidettiin suomenlinnassa. oli syksy... emme tienneet, että hääpaikalle pitää hortoilla koko suomenlinnan läpi! :( olin kevyissä vaatteissa ja korkokengissä, hampaat kalisivat ja vedet valui silmistä.. itse juhlapaikkakin oli jääkylmä, sellainen hiton kellari. vessakin oli ulkona. siis voi helvetti... :( puistattaa vieläkin kun muistelee!!!

juuh
taidan olla pientä vähemmistöä joka tykkää niistä leikeistä (en kyllä koko ketjua jaksanut lukea). Musta ne on pirteitä ja olisin ollut pettynyt jos mun häissä ei niitä olisi ollut. Onneksi oli.

Junttia musta on se, että kaikki tyyliin käyttäytymisetiketit kerrotaan mikrofoniin kun oletetaan ettei ihmiset tiedä niitä...:) Tai kertoi ehkä enemmän siitä, että kaaso itse ei ollut tiennyt niitä ennen kyseisiä häitä, ja kun oli sitten niitä selvitellyt niin halusi muillekin jakaa tätä tietoutta :D Vaikka hyvät naurut siitä kyllä kaikki sai

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
taidan olla pientä vähemmistöä joka tykkää niistä leikeistä (en kyllä koko ketjua jaksanut lukea). Musta ne on pirteitä ja olisin ollut pettynyt jos mun häissä ei niitä olisi ollut. Onneksi oli.

Junttia musta on se, että kaikki tyyliin käyttäytymisetiketit kerrotaan mikrofoniin kun oletetaan ettei ihmiset tiedä niitä...:) Tai kertoi ehkä enemmän siitä, että kaaso itse ei ollut tiennyt niitä ennen kyseisiä häitä, ja kun oli sitten niitä selvitellyt niin halusi muillekin jakaa tätä tietoutta :D Vaikka hyvät naurut siitä kyllä kaikki sai
Nää on kyllä huvittavia, kun joku idiootti on saanut itselleen uutta tietoa, niin luulee sitten ettei kukaan muu voikaan tietää niitä asioita. Yleensä ne on just tyyliä "tiesitkö, että haukikin on kala".

suurperheen äiti
Meidän häissä yksi sukuun tulossa ollut pimatsu meni rannalle itkemään, kun THE HÄNTÄ ei huomioitu meidän häissä riittävästi. Hän ei ollutkaan silloin niiden kemujen keskipiste-junttimaista edes kuvitella olevansa toisten häissä THE TÄRKEIN HENKILÖ!

Junttimaista myös kutsua osa perheestä (tyyliin jättää lapset kutsumatta, kun osa vieraista saikin kutsun koko perheen voimin) Niistä häistä jättäydyttiin pois kokonaan.

Ja ne pelit...plääh! Kuka jaksaa jotain tuttu-juttu-lätinöitä. Ja vielä juntimpaa on rahankerjuupelit.

Myös se, että ruokaa ei ole riittävästi tai vieraat laitetaan maksamaan omat ruoat on junttimaista.

Junttimaista on myös jos juhlissa on lapsia, niin vanhemmilta että antavat pentujen mekastaa kirkossa& muualla

Ja nämä vaan minun näkövinkkelistä

piip
Alkuperäinen kirjoittaja suurperheen äiti:
Meidän häissä yksi sukuun tulossa ollut pimatsu meni rannalle itkemään, kun THE HÄNTÄ ei huomioitu meidän häissä riittävästi. Hän ei ollutkaan silloin niiden kemujen keskipiste-junttimaista edes kuvitella olevansa toisten häissä THE TÄRKEIN HENKILÖ!

Junttimaista myös kutsua osa perheestä (tyyliin jättää lapset kutsumatta, kun osa vieraista saikin kutsun koko perheen voimin) Niistä häistä jättäydyttiin pois kokonaan.

Ja ne pelit...plääh! Kuka jaksaa jotain tuttu-juttu-lätinöitä. Ja vielä juntimpaa on rahankerjuupelit.

Myös se, että ruokaa ei ole riittävästi tai vieraat laitetaan maksamaan omat ruoat on junttimaista.

Junttimaista on myös jos juhlissa on lapsia, niin vanhemmilta että antavat pentujen mekastaa kirkossa& muualla

Ja nämä vaan minun näkövinkkelistä
oletko oikeasti tietoinen msitä itku johtui? Olisko riita sen oman poikaystävän kanssa, jos vaikka tämä on jättänyt yksin selviämään vieraiden keskellä ilman esittelyä?

suurperheen äiti
Olen tietoinen, oli kuule ihan avautunut vanhemmilleni. Muutenkin haluaa aina olla keskipiste juhlissa kuin juhlissa ja se ei aina vaan ole mahdollista :/
On onnistunut käytöksellään pilaamaan jo useat juhlat ja nyt ihmettelee kun ei niitä kutsuja satelekaan :/

Yhteistyössä