Siis tää oli paras!!!!Alkuperäinen kirjoittaja iloton:Tämä ei ole nyt ihan häistä, vaan kutsuista. Mieheni kutsuttiin (ilman minua siis) muinoin häihin ja samaan kutsuun oli laitettu morsiamen (naispuolinen) ystävä, kun tämä ystävä asui meidän naapurissa, niin ei mene postimaksuja
Tää on oikeasti niiiiin nolo! Siis niille leikin järjestäjille! Todella mauton juttu...Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:No, sehän oli se krokotiilijoki. Tuoreen aviomiehen sukulaismiehet menivät selälleen makaamaan lattialle, siskon piti "ylittää" joki silmät sidottuna hajareisin siis...Alkuperäinen kirjoittaja Tiheän palstailun kausi:Millainen? *minäkö utelias*Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:siskolla teetettiin erittäin nöyryyttävä leikki joka vieläkin pistää vihaksi :
Eihän siinä muuten mitään mutta nämä juntit olivat ihan röyhkeästi, kenestäkään välittämättä silmät auki ja siinä kuola valuen hihittelivät Siskon pukukin oli sellainen että kaikki varmasti niille krokotiileille näkyi.
.. joo. niin vissiin odotit..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pakko kommentoida rahan pyyntiä; me laitettiin kutsuun että jos haluaa lahjalla muistaa, toivomme sen mahtuvan kirjekuoreen, eli mahdollisuuksia olisi ollut vaikka kuinka ja yllättäin saimme pelkkiä rahalahjoja. Ja mä kun odotin lahjakortteja tai muita lituskoita juttuja... vaikkapa niitä lasitauluja/kortteja tms
Hellareiden uskon mukaan homot tekee syntiä ja heistä voisi opettamalla tehdä heteroita.Alkuperäinen kirjoittaja kivetön:Muutama vuosi sitten oli helluntai seurakuntaan kuuluvien ihmisten häissä ja ne oli kyll todella nolot. Koko päivä/alkuilta ihmiset piti puheita miten Jumala rakastaa meitä kaikkia ym.ym. ja sulhasen puheen viimeiset sanat oli " kyllä nää häät oli myös kannanotto siihen ketkä voi mennä naimisiin ja miten pitää mennä naimisiin". Sillo oli just samaa sukupuolta olevat saaneet oikeuden rekisteröidä parisuhteensa.. Siis niin kaksinaamaista touhuaa :headwall: :headwall: :headwall:
Pöyristyttävää!!Alkuperäinen kirjoittaja mie:En tiedä onko junttia mutta onko ihan yleistä tällainen kun muutama vuosi sitten olin häissä joissa lahjaksi toivottiin rahaa tilille, ja se on ihan ok, mutta sitten juhlissa oli pöydällä lista nimistä ketkä olivat rahaa laittaneet tilille johonkin tiettyyn päivään mennessä? Kun en oikein tiedä mikä sen listan tarkoitus oli... Siis kyllähän hääpari itse sieltä tilitiedoista näkee ketkä ovat muistaneet ja mitä siis vieraat tekee niillä tiedoilla. Niin siis onko ihan yleinen tapa, kun en ole muissa häissä ollut joissa tuo til. num. systeemi?
No itseni tunsin noloksi koska minun perheeni puuttui listalta koska olimme tilisiirron tehneet vasta juhlapäivänä... Ajattelin että jos olisin tiennyt moisesta listaustavasta niin olisin kyllä siirtänyt rahat aiemmin..Alkuperäinen kirjoittaja hyh-hyh:Pöyristyttävää!!Alkuperäinen kirjoittaja mie:En tiedä onko junttia mutta onko ihan yleistä tällainen kun muutama vuosi sitten olin häissä joissa lahjaksi toivottiin rahaa tilille, ja se on ihan ok, mutta sitten juhlissa oli pöydällä lista nimistä ketkä olivat rahaa laittaneet tilille johonkin tiettyyn päivään mennessä? Kun en oikein tiedä mikä sen listan tarkoitus oli... Siis kyllähän hääpari itse sieltä tilitiedoista näkee ketkä ovat muistaneet ja mitä siis vieraat tekee niillä tiedoilla. Niin siis onko ihan yleinen tapa, kun en ole muissa häissä ollut joissa tuo til. num. systeemi?
Mulle kävi yksissä häissä niin, että olin eka kertaa lapsen saatuani alkoholi-linjalla, siis ei tarkoitus vetää perseitä vaan eka kertaa viiniä ja silleen... No en sitte tajunnu ettei kannata ottaa samaan tahtiin ku ennen, syöminenki oli jäänyt koko päivältä. Jännitin älyttömästi, pitkään aikaan ollut ollut ihmisten ilmoilla, en tuntenut ketään, mun mies bestmanina... Muutama lasi meni vauhdikkaasti ja olin het ihan seis, muistikuvat heikkoja. Sen muistan että aina kun viinitonkka oli tyhjä, kävin kysymässä "kai tätä on lisää..." Itse raahasin niitä tonkkia pöytään (ihan kaikkien käyttöön sentään) henkilökunnan puolelta. Hitto että meinasin kuolla häpeästä seuraavana päivänä. Kiva ettei mieskään viittiny yhtään hillitä mua... Mainitsi vaan aamulla että olin "aika nolo". Onneksi ei tarvii näitä ihmisiä nähdä juuri koskaanAlkuperäinen kirjoittaja mä:Tylsin kokemus mulla on yksistä häistä, joissa mua vastapäätä istunut miesvieras kävi omin luvin hakemassa tiskin takaa punkkua pullokaupalla, ja oli loppujen lopuksi niin kännissä, että hyvä kun osasi tuolillaan istua.
Samoissa häissä myös sulhanen kallisti kuppia siihen malliin, että mm. kaatui ja kaatoi morsiamen siinä mukana häävalssissa. Myötähäpeä oli melkoista... Muuten nuo häät olivat oikein kivat.
Mäkin peesaan tätä istumajärjestyshommelia. Oltiin just kesällä häissä, joissa oli istumajärjestys. Minä ja mieheni oltiin kerrankin pitkästä aikaa ILMAN lapsia häissä, ja meidät olikin sitten laitettu lapsiperheiden pöytään, ihan vaan sen takia kun meillä ylipäätään lapsia on vaikkeivat mukana olleetkaan. Ja ne muut oli vieläpä mulle täysin outoa sakkia. En oikein tykännyt, olisin paljon mieluummin ollut jossakin lähellä tuttuja sukulaisia, ja ennenkaikkea aikuisten pöydässä!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Peesaan niin tätä! Siinä kai haetaan että morsiammen ja sulhasen suvut tutustuisivat toisiinsa. Ketä kiinnostaa!!!! Sen sijaan olisi kiva jutella vaikka sen serkun kanssa jota on viimeksi nähnyt viisi vuotta sitten.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mielestä se on ollut häissä epämiellyttävää, että istumajärjestys on niin, että ei ole ketään tuttua lähettyvillä. Ne ainoat tutut, joita on, on jossain muussa pöydässä. Se on myös ikävää, että istumäjärjestystä ei ole lainkaan ja paikkoja on juuri se määrä, mikä ihmisiäkin, jolloin se paikan hakeminen on aika inhottavaa myös, kun ei meinaa mahtua oman miehensä viereen, kun kaikki muutkin haluavat istua juuri omissa porukoissaan.