Miekin tunnen LötjösiäAlkuperäinen kirjoittaja eve:Lötjöset on lapsuuden tuttuja.Alkuperäinen kirjoittaja doh:tääkin on outo lötjönen... vai mitä muut sanoo?
Oli vasta avun vitseissä tää Mäen *****Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:En ainuttakaan mut siis kautta aikain on vitsinä heitetty tuota,et puhelimeen vastataan:Mä en anna....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No montakos kylmäsen ***** tunnette? Siitähän se vitsi vasta tuleeki, ku mäen ***** esittelee ittensä ja kylmäsen ***** esittelee takas itsensä.Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:mä tiedän myös!Alkuperäinen kirjoittaja nedee:Minäkin tunnen naisen nimeltään ***** Mäki =) On muuttanut kyllä nyt jo pois täältä paikkakunnalta.Alkuperäinen kirjoittaja Apinaattori:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en anna. Kyl mä sen usko.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sukunimeä Sullemäki ei oo olemassa.Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:mäki-lahna
vasara-hammare
ja nyt en oo varma miten tää kirjoitettiin mutta äännettiin "v*itusta" se vähän nauratti.
tunnetteko muuten annaa? sukunimeltään sullemäki? jäi vanhaks piiaks nimensä takia ku esitteli aina ittensä "sullemäen anna"
***** Mäki. ***** Kylmänen
Tää on vitsi....
***** Mäki on kyl oikeesti olemassa, oli joskus samassa koulussa
Mutta mitään sullemäkeä ei oo olemassakaan.
Kylmäsen ***** on ihan uus tuttavuus...
Mulla oli kurssikaverina HinttaAlkuperäinen kirjoittaja mä:Mun koulukaverin oli Hintta