Mikä on hassuin sukunimi, johon olet eläessäsi törmännyt? :D

Wieras
Alkuperäinen kirjoittaja Passepartout:
Kotimaa ja sitten ala-asteella oli kaverukset Suomalainen, Ruotsalainen ja Venäläinen (terkkuja vaan Kuopioon ! ) jotka eivä saaneet edes tennisvuoroa varattua, kun vaksit luuli niiden pilailevan.
tunsin joskus parhaat kaverit nimiltään Virolainen ja Wenäläinen. kyllä siitäkin revittiin huumoria.

miemie
Juuh, luin yhden vanhan rouvan kuolinilmoituksen, sukunimi oli Kärpänen. Noh, eihän siinä mitään, mutta kun kyseinen rouva oli omaa sukua Rohkea. Tuli vaan mieleen, että jos ois ollu nykyrouvia, ois voinu ottaa melko makeen yhdysnimen :)

Kumikameli
Alkuperäinen kirjoittaja Wieras:
Kotimaa ja sitten ala-asteella oli kaverukset Suomalainen, Ruotsalainen ja Venäläinen (terkkuja vaan Kuopioon ! ) jotka eivä saaneet edes tennisvuoroa varattua, kun vaksit luuli niiden pilailevan.
tunsin joskus parhaat kaverit nimiltään Virolainen ja Wenäläinen. kyllä siitäkin revittiin huumoria.
Tunnen samat :D Kerro terkkuja jos näät!

Alkuperäinen kirjoittaja Wieras:
Moni varmaan nyt tunnistaa, mutta mäkin olen saanut kohdata viime aikoina sangen iloisia ilmeitä ihmisiltä, kun menin naimisiin. Nimi pysyi toki yksiosaisena, mutta "maakunta" vain vaihtui ;)

syklis harmaana
Mun isovanhemmat kävi aikanaan kylässä tuttavillaan, joiden sukunimi oli Kato. Ei sinänsä mitenkään hauska sukunimi, mutta kyllä mä pikkulikkana aina ihmettelin, että mitä hemmettiä ne mummu ja pappa siellä katolla tekee :D

tavis
minut kastanut pappi oli nimeltään Luikku :) Meidän tytön kastoi Turkki.
Ja Kakkisia asuu aika paljonkin tuossa lähellä. Niin ja tiedän yhden ***** Huttusen...
Kiimalainen taitaa puuttua vielä listasta?

Yhteistyössä