järkky!Alkuperäinen kirjoittaja alapää;):Mun entisen lääkärin sukunimi on LERSSI
järkky!Alkuperäinen kirjoittaja alapää;):Mun entisen lääkärin sukunimi on LERSSI
tunsin joskus parhaat kaverit nimiltään Virolainen ja Wenäläinen. kyllä siitäkin revittiin huumoria.Alkuperäinen kirjoittaja Passepartout:Kotimaa ja sitten ala-asteella oli kaverukset Suomalainen, Ruotsalainen ja Venäläinen (terkkuja vaan Kuopioon ! ) jotka eivä saaneet edes tennisvuoroa varattua, kun vaksit luuli niiden pilailevan.
Onko etunimi *****?Alkuperäinen kirjoittaja anski77:järkky!Alkuperäinen kirjoittaja alapää;):Mun entisen lääkärin sukunimi on LERSSI
Tunnen samat Kerro terkkuja jos näät!Alkuperäinen kirjoittaja Wieras:tunsin joskus parhaat kaverit nimiltään Virolainen ja Wenäläinen. kyllä siitäkin revittiin huumoria.Alkuperäinen kirjoittaja Passepartout:Kotimaa ja sitten ala-asteella oli kaverukset Suomalainen, Ruotsalainen ja Venäläinen (terkkuja vaan Kuopioon ! ) jotka eivä saaneet edes tennisvuoroa varattua, kun vaksit luuli niiden pilailevan.
Tunnexääki *****?Alkuperäinen kirjoittaja entäs tämä:alavillamo
Moni varmaan nyt tunnistaa, mutta mäkin olen saanut kohdata viime aikoina sangen iloisia ilmeitä ihmisiltä, kun menin naimisiin. Nimi pysyi toki yksiosaisena, mutta "maakunta" vain vaihtuiAlkuperäinen kirjoittaja Wieras:tunsin joskus parhaat kaverit nimiltään Virolainen ja Wenäläinen. kyllä siitäkin revittiin huumoria.Alkuperäinen kirjoittaja Passepartout:Kotimaa ja sitten ala-asteella oli kaverukset Suomalainen, Ruotsalainen ja Venäläinen (terkkuja vaan Kuopioon ! ) jotka eivä saaneet edes tennisvuoroa varattua, kun vaksit luuli niiden pilailevan.
apua!mä oon törmänny tahan kans,tosin se tais olla rinta-opas :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja jupiter:Rintaopas,kuulostaa aika koomiselta.
Mitä erikoista on suoyrjössä?Alkuperäinen kirjoittaja no esim:Suoyrjö, Vanha-Kämppä, Pulla, Paskala
eikäääh... *reps*Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Mitä erikoista on suoyrjössä?Alkuperäinen kirjoittaja no esim:Suoyrjö, Vanha-Kämppä, Pulla, Paskala