Mikä on hassuin sukunimi, johon olet eläessäsi törmännyt? :D

...
Tiedän sen nimisen tytön, ku Vähämäki *****. Voitte vaan ajatella mitä luki selässä lukion ekalla alkajien nolotuksissa..."Vähä mä en anna...". Sikiön, Kärnän ja Rönkön tunnen, eikä laisinkaan kuulosta itelle hassuilta. Ja Nisulaki kuuluu tuttavapiiriin. Itellä sellanen nimi mikä aiheuttaa AINA vääntöö. Ootanki jo et mennään naimisiin ja saan "tylsän tavallisen" nimen;)

vib
Alkuperäinen kirjoittaja tavis:
minut kastanut pappi oli nimeltään Luikku :) Meidän tytön kastoi Turkki.
Ja Kakkisia asuu aika paljonkin tuossa lähellä. Niin ja tiedän yhden Vieno Huttusen...
Kiimalainen taitaa puuttua vielä listasta?
Mulla on ollut opettaja Luikku ja rippipappini Turkki:)

Mä löysin joskus puhelinluettelosta ***** Komeikon ja se jakso naurattaa...
Asiakkaana on käyny ***** Valta, muutama Nännimäinen...
yhdessä "dokumentti"kirjassa oli Pulska-Orava
Mutta ihan oikeesti hirvee sukunimi on Mällinen!

wieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kumikameli:
Alkuperäinen kirjoittaja Wieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Passepartout:
Kotimaa ja sitten ala-asteella oli kaverukset Suomalainen, Ruotsalainen ja Venäläinen (terkkuja vaan Kuopioon ! ) jotka eivä saaneet edes tennisvuoroa varattua, kun vaksit luuli niiden pilailevan.
tunsin joskus parhaat kaverit nimiltään Virolainen ja Wenäläinen. kyllä siitäkin revittiin huumoria.
Tunnen samat :D Kerro terkkuja jos näät!
keneltä saa kertoa? :D

tuttava
Alkuperäinen kirjoittaja Minni:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Olin kaupan kassalla töissä kun asiakkaaksi tuli pieni nainen, maksoi kortilla ja sukunimi oli Hiiri. Seuraava asiakas oli tosi iso mies ja sen sukunimi oli Karhu !!!!! =)
No voi sua. Oliko mielestäsi hauskakin juttu, minkä keksit. Ei LAINKAAN uskottava... Noloa tuollainen. Olisit vaan kirjoittanut ne hauskat sukunimet tähän ilman tuollaista naivia tarinaa. Ei ole vissiin kovin vanha. YÖK tuollainen valehtelu !

Tunnen itse perheen,jossa SUSI ja KARHU. Minusta tuossa kirjoituksessa ei ollut yhtään mitään outoa. Olenko oikeassa,että nuo eläinten nimet ovat suurelta osin karjalasta peräisin?

Yhteistyössä