Oot kuullu ihan oikein!Alkuperäinen kirjoittaja annika:kyl se varmaan se puunenä on..:=)
ja oonkohan mä kuullu väärin,kun eräällä radiokanavalla uutisia lukee nainen sukunimeltään kivessilta..:O
törmäsin kans tuohon nännimäinen nimeen yhden asunnon ovessa taannoin kaverille mennessä, alaasteen opettaja taasen oli puputtiAlkuperäinen kirjoittaja .:No meilläkin on aika hassu sukunimi, mut sitä en täällä mainosta.. omituisin sukunimi on kai yhdellä puolitutulla: - Nännimäinen.
tämä tenkula-kylä-liuhala on "sukua" mun tytölle...Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Lerssi
Hattara
Tenkula-Kylä-Liuhala (yhdysnimien aatelia)
Huumori on kai edelleen sallittua?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sukunimeä Sullemäki ei oo olemassa.Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:mäki-lahna
vasara-hammare
ja nyt en oo varma miten tää kirjoitettiin mutta äännettiin "v*itusta" se vähän nauratti.
tunnetteko muuten annaa? sukunimeltään sullemäki? jäi vanhaks piiaks nimensä takia ku esitteli aina ittensä "sullemäen anna"
no voi hyvä ihme, jo toinen mun entinen gynekologi täällä, onpas ne nyt hassun nimisiä ollut.Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Ollanketo-Sohlo on aika hauska ......
Vannon että on oikeasti tuo nimi! Sitä on naurettu useasti. Sisaruksilla normaalit etunimet sanoin äidillä ja isällä.Alkuperäinen kirjoittaja kata-74:Kyllä ***** Pimiä oli aika outo...
Luulin että se oli VappuPilviä...
Tiiä vieläkään että onko se oikeesti Pimiä vaiko mikä...