Mikä on hassuin sukunimi, johon olet eläessäsi törmännyt? :D

runde
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja nedee:
Alkuperäinen kirjoittaja Apinaattori:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
mäki-lahna :)
vasara-hammare
ja nyt en oo varma miten tää kirjoitettiin mutta äännettiin "v*itusta" se vähän nauratti.
tunnetteko muuten annaa? sukunimeltään sullemäki? jäi vanhaks piiaks nimensä takia ku esitteli aina ittensä "sullemäen anna"
Sukunimeä Sullemäki ei oo olemassa.
Mä en anna. Kyl mä sen usko.
***** Mäki. ***** Kylmänen

Tää on vitsi....

***** Mäki on kyl oikeesti olemassa, oli joskus samassa koulussa :)
Minäkin tunnen naisen nimeltään ***** Mäki =) On muuttanut kyllä nyt jo pois täältä paikkakunnalta.
mä tiedän myös!
No montakos kylmäsen ***** tunnette? Siitähän se vitsi vasta tuleeki, ku mäen ***** esittelee ittensä ja kylmäsen ***** esittelee takas itsensä.
Mutta mitään sullemäkeä ei oo olemassakaan.
En ainuttakaan mut siis kautta aikain on vitsinä heitetty tuota,et puhelimeen vastataan:Mä en anna.... :whistle:
Kylmäsen ***** on ihan uus tuttavuus... :D
Oli vasta avun vitseissä tää Mäen *****

 
MinäÄiti
Meillä tuli töissä vastaan nainen jonka sukunimi oli Kulli. Meinas tilaustenottaja nolata itsensä,ku kysy muutaman kerran että niin anteeksi mikä. Nainen hermostu ja sano isoon ääneen myymälässä että KULLI!
Sitten on lisää Mällinen, Sonninen, Sipola, Rönkkö, Juntti, Ruusunen, Hökkä, Kärnä, Sikala,Kanala,
 
Eräs vaan
Mun suvussa on sellainen nimi kuin Pimiä. Aina ollaan naurettu sitä porukalla aina.
Mun äikän ope joskus oli Luikku, tosi mukava.
Sitten tiedän tyypin jolla on hauska etunimi meinaan Orkkuli.
 
vieras
Aika hauskaa kun lukee näitä niin moni nimi on mun mielestä ihan tavis-nimiä ja joidenkin mielestä ne on hassuja :D Huomaa että kun eri puolella Suomee on eri nimet yleisempiä niin niitä harvinaisia pitää hassuina.
 

Yhteistyössä