Huh,onpa kaupan kassat pahoja ihmisiä!!Niin on asiakkaatkin,koska teet niin tai näin,koskaan ei oo hyvä. Joku kiittelee että onpa kiva kun nopeesti selviää kaupasta ja heti perässä joku itkee,että oot niin nopee etten kerkee..Ei ne paljo aattele,kassalla ei ole mihinkään kiire vaan ehkä seuraavalla asiakkaalla voi olla kiire vaikka bussiin! Tuo tervehtiminen:Tekis mieli sanoo jollekin elämäänsä tympääntyneelle,että niin kauan kun et sano "päviää" takaisin, homma ei etene. Monet vastaa tervehdykseen "kaks muovi kassia",aika töykeää käytöstä asiakkaaltakin,eikö?
Tuokin että mä tasan laitan kortin pöydälle jos asiakaskin sen laittaa. Miksei asiakkaankin kuuluisi käyttäytyä asiallisesti,jos kassan pitää? Ja sitten nämä jotka laittavat rahan pöydälle vaikka olet käsi ojossa sitä ottamassa vastaan.Tekis mieli ensi kerran kun kohdalle ko. asiakas sattuu ja kolikoitaan tarjoaa käteen,niin vetää vain käsi pois alta,siinähän keräilis niitä. Ja jos jugupurkit ja salaatit tulee ekana hihnalle ja perästä puoli kärrillistä maitoja,perunasäkkejä yms painavaa niin että hihna täyttyy,niin en voi mitään jos jugupurkit ja salaatit lyttääntyy tilan loppuessa,vaikka olisivat aseteltuina sivuun.Mä en esim. ala valikoimaan tuotteita niiden painavuus/särkymis järjestyksessä. Skannaan ne siinä järjestyksessä kun ne hihnalta tulevan käden ulottuville. Tietysti särkyvät laitan hihnan viereen,muttei sekään asiakasta miellyttä,vaan katsoo vihaisena ja mutiseen "en ylety niitä tuosta ottaamaan" ja tuuppaa ne hihnalle niiden perunasäkkien eteen ja rutistumaan. Siinä kohtaa on turha kassaa syyttää. Että näin.