Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Henrik123:Alkuperäinen kirjoittaja mäkä mäkä:Voi vidduOletteko te miehet koskaan miettiny että miksi naiset mäkättää????? Ehkä sen takia koska te ette aina itse tajua... esim. laittaa vaatteita itse pyykikoriin ja itse ottaa imuri kaapista, laittaa ruokaa... Ei me ämmät ilman syytä yleensä mäkätä teille ukoille. Mäki mäkätin ennen miehelleni, se vaan istui pleikkarin ees ja pelas ja kävi 3-vuorotyötä ja itse olin juuri synnyttänyt. Mutta sanoin miehelleni että miksi MÄKÄTÄN, niin äijä otti niskasta kiinni ja teki enemmän kotona. ja miehenikin huomasi että MÄKÄTYS Loppu.
Miksi näistä kotihommista aina jaksetaan. Eiko se ole aika pragmaattinen järjestelykysymys. Katsotaan resurssit, sovitaan tavoitteet ja niiden mukaan tehdään järjestys jolla hommat hoidetaan mahdollisimman pienellä vaivalla kuntoon. Esimerkiksi siivouksen ulkoistaminen ei ole kallista, mieluummin tinkii vaikka auton moottorin koosta tai jostain muusta turhemmesta. :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja ladyluck2007:oon aika varma että mun miestä ärsyttää se kun loukkaannun jostain en saa sanottua mikä vaivaa. se ois mustakin ärsyttävää. onneks kuitenkaan en usein loukkaannu.. mä en mäkätä,ei oo ollu tarvetta. musta ois kamalaa olla joku nalkuttava bitch. helpommalla pääsee kun on vaa aurinkoinen ja antaa hellyyttä paljon...niin metsä vastaa kun sinne huudetaan. ja tuosta et haukkuu sukulaisia,ihan kamalaa. vaikka mun anoppi ei käytökseltää niin mahtava aina oo,ei mun mieleen ikinä tulis haukkua sitä miehelle. se on kuitenkin sen äiti ja se rakastaa sitä. hirveetä jos mies haukkuis mun äitiä eikä tulis ollenkaan toimeen.
Alkuperäinen kirjoittaja Kurppana:Tuli tätä ketjua lukiessani ihan väkisin mieleen, että:
KYLLÄPÄ TÄÄLLÄ ON HIRVEITÄ UKKOJA, KUN NIILLÄ ON NIIN KARMEITA AKKOJA
Tangoon tarvitaan kaksi. Kummassakin osapuolessa mättää, jos ei toimeen tulla. En tarkoita tällä sitä, etteikö yksi osapuoli suhteessa voi olla se törkimys ja toinen "kunnollinen, vaan sitä, että itse kukin aikuinen ihminen määrittää, kuinka häntä saa kohdella. Jos annat kumppanisi olla itsellesi törkeä, se on sinun valintasi. Aina voi lähteä pois.
Alkuperäinen kirjoittaja Saana:Olen kiinnostunut miesten mielipiteistä, mikä vaimossa ärsyttää eniten?
Alkuperäinen kirjoittaja Saana:Olen kiinnostunut miesten mielipiteistä, mikä vaimossa ärsyttää eniten?
Alkuperäinen kirjoittaja Osku:- On omasta mielestään "kaikkitietävä"
- Pyrkii olemaan "pomo" koko ajan
- Tekee toki kotihommia, mutta on laiskempi kuin minä
- Huolimatta edellisestä, moittii että minä en tee tarpeeksi
- Kontrolloi koko ajan tekemisiäni
- Ei ymmärrä rahan käytön päälle mitään. Eli käyttäisi vaikka koko kuukauden ruokarahat ensimmäisellä kauppareissulla kaikkeen kivaan/hyvään jos vastuu rahan käytöstä olisi hänellä
- Vaikka on välillä niin pomoa niin pomoa, niin välillä taas on niin jumalattoman avuton ja lapsellinen
- Ei haluakkaan ajatella töihin menoa, kun sen aika on
- Vaatii minua ajattelemaan asioista samalla tavalla kuin itse ajattelee eli ei ymmärrä että puolisoiden ei tarvitse olla samanlaisia kaikilta osin
- Haukkuu sukulaisiani/perhettäni eikä yritäkkään sietää heitä edes minun takia
- Vaatii omaa aikaa, mutta ei ole valmis suomaan sitä minulle
- Unohtaa omat virheensä, mutta muistaa kyllä tarpeen tullen muistuttaa minun virheistäni
Alkuperäinen kirjoittaja DinaMari:Mikä siinä on että yleisesti ottaen naiset eivät ole kiinnostuneet seksistä muuten kuin suhteen alkuaikoina ja lapsentekopuuhissa?? Käsittämätöntä. Ja sitten ihmetellään kun miehet käy vieraissa...
Onko mitään rentouttavampaa kuin orgasmi? Se on sitä elämän eliksiiriä. Ja kyllä mies tekee kaikkensa että nainenkin "ehtii mukaan" ja saa orgasmin. Kunhan vaan vähän neuvoo ja kertoo mistä pitää ja mistä ei.
Naiset, rakastelkaa miestenne kanssa! :attn:
- On omasta mielestään "kaikkitietävä"
- Pyrkii olemaan "pomo" koko ajan
- Tekee toki kotihommia, mutta on laiskempi kuin minä
- Huolimatta edellisestä, moittii että minä en tee tarpeeksi
- Kontrolloi koko ajan tekemisiäni
- Ei ymmärrä rahan käytön päälle mitään. Eli käyttäisi vaikka koko kuukauden ruokarahat ensimmäisellä kauppareissulla kaikkeen kivaan/hyvään jos vastuu rahan käytöstä olisi hänellä
- Vaikka on välillä niin pomoa niin pomoa, niin välillä taas on niin jumalattoman avuton ja lapsellinen
- Ei haluakkaan ajatella töihin menoa, kun sen aika on
- Vaatii minua ajattelemaan asioista samalla tavalla kuin itse ajattelee eli ei ymmärrä että puolisoiden ei tarvitse olla samanlaisia kaikilta osin
- Haukkuu sukulaisiani/perhettäni eikä yritäkkään sietää heitä edes minun takia
- Vaatii omaa aikaa, mutta ei ole valmis suomaan sitä minulle
- Unohtaa omat virheensä, mutta muistaa kyllä tarpeen tullen muistuttaa minun virheistäni
Mikä siinä on että yleisesti ottaen naiset eivät ole kiinnostuneet seksistä muuten kuin suhteen alkuaikoina ja lapsentekopuuhissa?? Käsittämätöntä. Ja sitten ihmetellään kun miehet käy vieraissa...
Onko mitään rentouttavampaa kuin orgasmi? Se on sitä elämän eliksiiriä. Ja kyllä mies tekee kaikkensa että nainenkin "ehtii mukaan" ja saa orgasmin. Kunhan vaan vähän neuvoo ja kertoo mistä pitää ja mistä ei.
Naiset, rakastelkaa miestenne kanssa! :attn:
Nainen on tilanteen niin sattuessa paljon ilkeämpi kuin mitä mies voi koskaan olla. Täysin tunteeton.