välttämättä vaimossa ei ole mitään vikaa, mies pitää kahta koska voi. Kumpikaan naisista ei häntä jätä. Ja mitä pidempi avioliitto tai kakkossuhde on, sitä vaikeampi siitä on erota vaikkei tunteita välttämättä rakkaudeksi voisikaan enää kutsua. Asiaa siirrettään ja odotetaan että joku tekee jonkun ratkaisun, hyvin harvoin se ratkaisun tekijä on mies; tutsta ja turvallisesta ei uskalleta luopua. Mietipä lähipiiriäsi ja heidän eroamisiaan, monessako tapauksessa mies on oikeasti jättänyt naisen... Lähestulkoon aina mies vain odottaa että nainen sanoo ne maagiset sanat...