T
tyylinälkä
Vieras
Mahtaako olla muissa perheissä samaa ihmetystä kuin meillä.
Nimittäin vaimon pukeutumisessa. Ymmärrän että kotioloissa haluaa pukeutua rennosti ja kotoisesti ainakin iltaisin.
Mutta eilen tuli sanottua vaimolle että mikset joskus pukeudu naisellisesti, ja siitä se otti nokkiinsa. Taitaa mököttää, en kyllä ymmärrä miksi.
Minähän vaan kysyin ja vähän toivoinkin että joskus vois olla naisellinen myös pukeutumisessa.
Kaikissa lehdissä ja kaikenmaailman TV-ohjelmissa naiset ovat tyylikkäästi tamineissa ja se kyllä tyydyttää silmänruokahaluja.
Muuten vaimossa ei ole ulkoista vikaa, ihan näyttävä nainen mutta jos hieman hellis olemuksellaan ja vaatteilla kun niitä on sinne komeroon niin helkutisti ostettu.
Nimittäin vaimon pukeutumisessa. Ymmärrän että kotioloissa haluaa pukeutua rennosti ja kotoisesti ainakin iltaisin.
Mutta eilen tuli sanottua vaimolle että mikset joskus pukeudu naisellisesti, ja siitä se otti nokkiinsa. Taitaa mököttää, en kyllä ymmärrä miksi.
Minähän vaan kysyin ja vähän toivoinkin että joskus vois olla naisellinen myös pukeutumisessa.
Kaikissa lehdissä ja kaikenmaailman TV-ohjelmissa naiset ovat tyylikkäästi tamineissa ja se kyllä tyydyttää silmänruokahaluja.
Muuten vaimossa ei ole ulkoista vikaa, ihan näyttävä nainen mutta jos hieman hellis olemuksellaan ja vaatteilla kun niitä on sinne komeroon niin helkutisti ostettu.