Mikä vaimossa ärsyttää eniten

oi voi...Nyt kun tuli luettua nämä, ni pitää kyl lopettaa se ainainen toisten virheiden etsiminen/niistä lörpöttely ja muu yleinen juoruilu miehelle. Mies kun ne joutuu enimmäkseen kuuntelemaan (kaikki nää "ko se maijaki siellä töissä vaan juoruaa ja valittaa ja liisa lintsaa aina vartin loppupäivästä ja taas siel pentillä ja irmelillä menee huonosti, mitä minä sanoin ja se uus työntekijä..." on mun mies raukalla kestämistä kun joutuu kuunteleen..Onneksi minun ei sentään tarvitse harrastaa tuota mäkätystä kun mies touhuaa ilman sitäkin.. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Henrik123:
Alkuperäinen kirjoittaja mäkä mäkä:
Voi viddu :LOL: Oletteko te miehet koskaan miettiny että miksi naiset mäkättää????? Ehkä sen takia koska te ette aina itse tajua... esim. laittaa vaatteita itse pyykikoriin ja itse ottaa imuri kaapista, laittaa ruokaa... Ei me ämmät ilman syytä yleensä mäkätä teille ukoille. Mäki mäkätin ennen miehelleni, se vaan istui pleikkarin ees ja pelas ja kävi 3-vuorotyötä ja itse olin juuri synnyttänyt. Mutta sanoin miehelleni että miksi MÄKÄTÄN, niin äijä otti niskasta kiinni ja teki enemmän kotona. ja miehenikin huomasi että MÄKÄTYS Loppu.
Miksi näistä kotihommista aina jaksetaan. Eiko se ole aika pragmaattinen järjestelykysymys. Katsotaan resurssit, sovitaan tavoitteet ja niiden mukaan tehdään järjestys jolla hommat hoidetaan mahdollisimman pienellä vaivalla kuntoon. Esimerkiksi siivouksen ulkoistaminen ei ole kallista, mieluummin tinkii vaikka auton moottorin koosta tai jostain muusta turhemmesta. :attn:
ihanaa henrik, mies jolla on siis aivot. mä yritän just tollasta ensin kartoitetaan ongelma sitten ratkaistaan se niin että menee vähiten aikaa kuluja energiaa ja toimitaan sen mukaan niin kauan kunnes siinä muodostuu joku ongelma. tollaisen miehen kanssa olis niin helppo elää. nyt vaan tuntee itsensä mäkättäjäksi kun mies vaan aivottomana tottelee. ja on niin pirun syyllinen olo, toinen yrittää toimia parhaansa mukaan ja ainoa mitä tapahtuu niin turhaa työtä ja asia ei tule hoidetuksi.
 
Jos toinen on pilkku V ja toinen ottaa rennommin, niin varmasti jokainen sukka "väärässä" paikassa ärsyttää. Toisinaan olen ajatellut, että naisilla tai ainakin osalla heistä on tarkoitus yritää muuttaa miestään mieleisekseen, niin että mies toimii aina kuten halutaan, se kun vain ei tahdo onnistua...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ladyluck2007:
oon aika varma että mun miestä ärsyttää se kun loukkaannun jostain en saa sanottua mikä vaivaa. se ois mustakin ärsyttävää. onneks kuitenkaan en usein loukkaannu.. mä en mäkätä,ei oo ollu tarvetta. musta ois kamalaa olla joku nalkuttava bitch. helpommalla pääsee kun on vaa aurinkoinen ja antaa hellyyttä paljon...niin metsä vastaa kun sinne huudetaan. ja tuosta et haukkuu sukulaisia,ihan kamalaa. vaikka mun anoppi ei käytökseltää niin mahtava aina oo,ei mun mieleen ikinä tulis haukkua sitä miehelle. se on kuitenkin sen äiti ja se rakastaa sitä. hirveetä jos mies haukkuis mun äitiä eikä tulis ollenkaan toimeen.
On sekin hirveetä, kun sen anopin kans ei oikeesti tule toimeen... Siis mun tapauksessa ex-anopin. ;)
 
Ottakaa hyvät ihmiset ärsyttävät asiat puheeksi!! ..tarkoitan rakentavalla tavalla.

Meitin perheessä, kun ei päästy sopuun siivoomisista koska ukon kipukynnys on kuulema paljon korkeammalla, hän ehdotti että josko hän aina imuroisi. Se toimii hienosti, vaikkakin joudun vinkkaamaan aina että "nyt alkaisi olla SE hetki viikosta" Mulle jäi sitten kiltisti vessan pesut ja pölyt.

Keskustelu auttaa!!
 
Vaimo ja aviomies ovat suhteensa objekteja, joihin kohdistetaan tunne-elämän koko kirjo. Elämänkumppanissa (voi) ärsyttää kaikki ne asiat, jotka ylipäätänsä ärsyttävät henkilöä. Se on välttämätöntä suhteen toiminnan kannalta. Ei konsensuksessa kukaan voi elää.

Se miten näitä asioita käsitellään, määrää suhteen laadun ja tulevaisuuden - ja tasa-arvon.
 
Tuli tätä ketjua lukiessani ihan väkisin mieleen, että:
KYLLÄPÄ TÄÄLLÄ ON HIRVEITÄ UKKOJA, KUN NIILLÄ ON NIIN KARMEITA AKKOJA
Tangoon tarvitaan kaksi. Kummassakin osapuolessa mättää, jos ei toimeen tulla. En tarkoita tällä sitä, etteikö yksi osapuoli suhteessa voi olla se törkimys ja toinen "kunnollinen, vaan sitä, että itse kukin aikuinen ihminen määrittää, kuinka häntä saa kohdella. Jos annat kumppanisi olla itsellesi törkeä, se on sinun valintasi. Aina voi lähteä pois.
 
  • Tykkää
Reactions: LittleSun
Alkuperäinen kirjoittaja Kurppana:
Tuli tätä ketjua lukiessani ihan väkisin mieleen, että:
KYLLÄPÄ TÄÄLLÄ ON HIRVEITÄ UKKOJA, KUN NIILLÄ ON NIIN KARMEITA AKKOJA
Tangoon tarvitaan kaksi. Kummassakin osapuolessa mättää, jos ei toimeen tulla. En tarkoita tällä sitä, etteikö yksi osapuoli suhteessa voi olla se törkimys ja toinen "kunnollinen, vaan sitä, että itse kukin aikuinen ihminen määrittää, kuinka häntä saa kohdella. Jos annat kumppanisi olla itsellesi törkeä, se on sinun valintasi. Aina voi lähteä pois.

Peesi! :wave:
 
kerran olin lukenut yhden kirjan jossa kerrottiin että miehiä pitäis käsitellä kuin lapsia. Siitä alkoi meidän ihanaa perhe-elämä =) .Miehelleni en enää käski tehdä sitä ja tätä vaan puhun sille hellästi juuri samalla tavalla kui meidän 2v.pojalle.EI YHTÄÄN KÄSKYMUODOSSA!!!Ja se toimii erinomisesti,mies auttaa kotihommassa ja saan paljon hoitoapua.Eihän ne miehet aina tietää että pitäis imuroida tai viedä roskat vaikka meidän,naisten mielestä,se on ihan selvä asia.
ja vaikka joskus miten väsynyt olen ikinä en sano että olen väsynyt kuin puhe on seksistä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saana:
Olen kiinnostunut miesten mielipiteistä, mikä vaimossa ärsyttää eniten?
Haluttomuus, juoksuttaminen ja passauttaminen.

Seksiä joka toinen kuukausi 10 minuuttia lähetyssaarnaajassa. Päivät pitkät on sitten sitä, tee, tuo, vie, hae, mene, tule, kuuntele, katso...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Saana:
Olen kiinnostunut miesten mielipiteistä, mikä vaimossa ärsyttää eniten?
Vastaukseni kiteytyy siihen, kun joku pyytää MIESTEN mielipiteitä, niin eiköhän ole heti tusina kaikentietävää eukkoa suuna päänä kertomassa että mikä niillä miehillä harmittaa!!!
 
Lievä mustasukkaisuus ja omistamisenhalu. Hänen maailmankuvaansa ei mahdu riittävän hyvin vielä se, että molemmilla voi olla myös "omaa elämää". Se on kuitenkin sitä henkilökohtaista irtiottoa arjesta, joka on pitkässäjuoksussa arvokasta.
 
Mikä siinä on että yleisesti ottaen naiset eivät ole kiinnostuneet seksistä muuten kuin suhteen alkuaikoina ja lapsentekopuuhissa?? Käsittämätöntä. Ja sitten ihmetellään kun miehet käy vieraissa...

Onko mitään rentouttavampaa kuin orgasmi? Se on sitä elämän eliksiiriä. Ja kyllä mies tekee kaikkensa että nainenkin "ehtii mukaan" ja saa orgasmin. Kunhan vaan vähän neuvoo ja kertoo mistä pitää ja mistä ei.

Naiset, rakastelkaa miestenne kanssa! :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Osku:
- On omasta mielestään "kaikkitietävä"
- Pyrkii olemaan "pomo" koko ajan
- Tekee toki kotihommia, mutta on laiskempi kuin minä
- Huolimatta edellisestä, moittii että minä en tee tarpeeksi
- Kontrolloi koko ajan tekemisiäni
- Ei ymmärrä rahan käytön päälle mitään. Eli käyttäisi vaikka koko kuukauden ruokarahat ensimmäisellä kauppareissulla kaikkeen kivaan/hyvään jos vastuu rahan käytöstä olisi hänellä
- Vaikka on välillä niin pomoa niin pomoa, niin välillä taas on niin jumalattoman avuton ja lapsellinen
- Ei haluakkaan ajatella töihin menoa, kun sen aika on
- Vaatii minua ajattelemaan asioista samalla tavalla kuin itse ajattelee eli ei ymmärrä että puolisoiden ei tarvitse olla samanlaisia kaikilta osin
- Haukkuu sukulaisiani/perhettäni eikä yritäkkään sietää heitä edes minun takia
- Vaatii omaa aikaa, mutta ei ole valmis suomaan sitä minulle
- Unohtaa omat virheensä, mutta muistaa kyllä tarpeen tullen muistuttaa minun virheistäni
Tää on varmaan musta kirjoitettu, vaikkakaan avokkini ei ole nimeltään Osku.. Hmm, aikas pelottavaa, sanoisin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja DinaMari:
Mikä siinä on että yleisesti ottaen naiset eivät ole kiinnostuneet seksistä muuten kuin suhteen alkuaikoina ja lapsentekopuuhissa?? Käsittämätöntä. Ja sitten ihmetellään kun miehet käy vieraissa...

Onko mitään rentouttavampaa kuin orgasmi? Se on sitä elämän eliksiiriä. Ja kyllä mies tekee kaikkensa että nainenkin "ehtii mukaan" ja saa orgasmin. Kunhan vaan vähän neuvoo ja kertoo mistä pitää ja mistä ei.

Naiset, rakastelkaa miestenne kanssa! :attn:
Mä kyllä olen kiinnostunut seksistä, mutta en ihan tosi vaan illalla jaksa... Lapset menee nukkumaan kahdeksalta, ja mä olen siinä vaiheessa jo ihan rikki.
Koitan kyl järjestää aikaa pikasille aina välillä, mut tuntuu ettei mikään riitä. Pitäis joka päivä jaksaa tunti-pari paukuttaa että mies ois tyytyväinen. Ja jos en jaksa, niin mökötyshän siitä tulee. En uskalla enää halailla miestä, kun sitten saa koko illan selittää miks ei jaksa...
Ja seksiä meillä on keskimäärin pari kertaa viikossa.
 
:x
KääK.
Tunnistin itseni USEAMMISTA kohdista :ashamed:

Mutta puolusteuksekseni voin sanoa:

Vaikka tuhlaan rahoja; käyn töissä
Vaikka olen sotkuinen; siivoan joka viikko
E N P I H T A A
Hellin miestäni

...Enkä jäkätä.

Mutta: olen äkkipikainen ja tulinen suuttuessani.
Sanon asiat suoraan.
Ja jankkaan jankkan jankkaan jankkaan..KUN en saa vastausta HETI. |O

 
Eniten vaimossani piinaa tällä hetkellä havaitsemani epärehellisyys. Pieniä "valkoisia" ja vähän tummemmansävyisiäkin valheita on alkanut tulla esiin. Kun siihen yhdistetään vielä viilentyneet tunteet ja sen myötä hiipunut seksielämä on soppa valmis.
 
- On omasta mielestään "kaikkitietävä"
- Pyrkii olemaan "pomo" koko ajan
- Tekee toki kotihommia, mutta on laiskempi kuin minä
- Huolimatta edellisestä, moittii että minä en tee tarpeeksi
- Kontrolloi koko ajan tekemisiäni
- Ei ymmärrä rahan käytön päälle mitään. Eli käyttäisi vaikka koko kuukauden ruokarahat ensimmäisellä kauppareissulla kaikkeen kivaan/hyvään jos vastuu rahan käytöstä olisi hänellä
- Vaikka on välillä niin pomoa niin pomoa, niin välillä taas on niin jumalattoman avuton ja lapsellinen
- Ei haluakkaan ajatella töihin menoa, kun sen aika on
- Vaatii minua ajattelemaan asioista samalla tavalla kuin itse ajattelee eli ei ymmärrä että puolisoiden ei tarvitse olla samanlaisia kaikilta osin
- Haukkuu sukulaisiani/perhettäni eikä yritäkkään sietää heitä edes minun takia
- Vaatii omaa aikaa, mutta ei ole valmis suomaan sitä minulle
- Unohtaa omat virheensä, mutta muistaa kyllä tarpeen tullen muistuttaa minun virheistäni
Tunnistan minäkin hieman itseäni tuosta, joskaan en kaikilta osin.. :D
 
Mikä siinä on että yleisesti ottaen naiset eivät ole kiinnostuneet seksistä muuten kuin suhteen alkuaikoina ja lapsentekopuuhissa?? Käsittämätöntä. Ja sitten ihmetellään kun miehet käy vieraissa...

Onko mitään rentouttavampaa kuin orgasmi? Se on sitä elämän eliksiiriä. Ja kyllä mies tekee kaikkensa että nainenkin "ehtii mukaan" ja saa orgasmin. Kunhan vaan vähän neuvoo ja kertoo mistä pitää ja mistä ei.

Naiset, rakastelkaa miestenne kanssa! :attn:
Miten tätä yleistystä näkee kaikilla foorumeilla? Vai olenko mä mukamas joku luonnonoikku kun en pidä miestäni puutteessa avioliitosta ja lapsista huolimatta? (Vaikkei joka päivä petipuuhissa ollakaan!) Ei me kaikki olla samasta puusta veistettyjä!

+ kelpaahan sitä ihmetellä, jos mies käy vieraissa kun jos suhde on niin huono, että pitää vieraissa käydä niin ensin vastuullisesti laitetaan piste suhteelle ja sitten mennään uusille laitumille laukkaamaan! Turha siinä on toisen kustannuksella lähteä könyämään, kun asiat voi tehdä järkevästikin.. Asia erikseen jos kumppania ei jostain syystä seksi kiinnosta ja antaa luvan toisen käydä purkamassa paineita muualla, mutta tuo varmaan aika harvinaista olettaisin.
 
30v
Jatkuva nalkuttaminen, virheet, laiskuus, ja paljon muuta mitä itse tein aikoinaan, nyt korjasin tilanteen, eikä enää ärsytä, tosin tulos oisi kylläkin voinut olla parempi, toivoin että saan mieheltäni hiukan enemmän hellyyttä pusuja ja haleja, jne jne, mutta kai sitä pitää vaan kärsivällisesti odotella, kaikki ei tapahdu sormia napsauttamalla, ja aina on hyvä keskustella.
 

Yhteistyössä