Mikä tekee sinut onnelliseksi?

Juuri nyt? Se, kun voi uppoutua tuntikausiksi johonkin mielenkiintoiseen puuhaan kuten maalaamiseen tai tiedonhakuun. Kiireettömyys näin kesällä. Se, ettei tarvitse olla vastuussa mistään tai kenestäkään. Spontaani puistokalja. Uuden reseptin kokkaaminen kerralla oikein. Ystävien kanssa matkailu. Öiset kävelyt. Syreenien tuoksu.

Kaunis kesäaamu. Oli työpäivä tai ei. Nyt koko kesä lomaa, joten näitä piisaa kotona nautittavaksi :)

Kesäsateisen asvaltin tuoksu, muutenkin kesäiset tuoksut: metsä, leikattu nurmikko, luonto.

Omat lapset. Oli hilkulla etten saanut yhtään.

Oma mies: on niin vastuuntuntoinen ja luotettava plus hyvää seuraa että nautin seurastaan, ja siitä että saan olla hänen kanssa naimisissa.

Opiskelu. Aina se ei ole yhtä onnen tunnetta, mutta usein rakastan tenttejä, luentoja, ja muutenkin alaa jota opiskelen.

Kesä sauna -> suoraan saunasta järveen uimaan.

Talvella romanttinen tykkyluminen luonto ja reipas talviulkoilu kauniissa talvisäässä. (Näitä liian harvoin täällä E-Suomessa).

Hyvän elouvan katsominen.

Syksyllä kaunis ruska ja luonnossa oleminen, myös tässä luonnon tuoksut ja värit.

Ystävien seurassa oleminen, erityisesti sellainen kun nauretaan mahat kipeänä jotain. Nykyään tätä tapahtuu liian harvoin :(.

Lomalla reissussa oleminen. Suomessa tai ulkomailla, ei väliä. Rakastan olla "tien päällä" ja nähdä ja kokea uutta.

Muutamia mainitakseni.

Lapset, se että ollaan kaikki terveitä (paitsi nupista) , mies aina välillä, eläimet, kevät, kesä, talvi, aurinko , hymy, läheiset, ystävät, kaunis luonto, kauniit asiat, raha silloin kun sitä on.... Ym :) ei onnellisuuteen paljoa tarvitse. Mieluummin olen onnellinen kun kuluttaisin aikani murheisiin :)

Mut teki onnelliseksi se, että meijän 5-vuotias tuli tänään päivällä halaamaan mua, pisti pään mun syliin ja nukahti siihen, kun silitin hänen pientä, suloista poskeaan. Meinas itku päästä, kun tuli niin onnellisen, liikuttunu olo :).

Tosin oon ilonen ja onnellinen, kun toivun rintojen suurennuksesta tällä hetkellä ja mieheni on hoivannu mua todella paljon ja hyvin. Eli, tällä hetkellä tuntuu, että oon todella onnellinen ja nautin siitä nyt ja sit ammennan huonoina päivinä tästä voimaa itseeni kestää sen huonon päivän :ROFLMAO:

Monikin asia, mun mies, höhlät kissat, kesä, laihtuminen, liikunta,parempi terveys, ihanat kukat ja aamu/ päivä kahvit/ teet terassilla. :)
Hyvin nukuttu yö ja rauhallinen aamu, auringonpaiste ja lämmin kesäinen pikkusade, hyvä kirja. :) Pusut ja halaukset, miehen kainalossa köllöttely :love:

Viimeksi muokattu:
Kait sitä vois puhua auringosta tai lapsien naurusta aamulla. Voisi sanoa että onnellisimmaksi tekee iloisuus ja nallekarkit. Totuus on se, että parhaan fiiliksen saa kännissä. Mutta hei... eipä unohdeta riippukeinua. Sepä vasta kivaa :)

Lahipiirissa on useampi menettanyt isansa tai aitinsa taman vuoden aikana. Juuri nyt olen onnellinen siita, etta omat vanhempani ovat elossa ja hyvassa kunnossa.

Kun mies tekee mulle aamulla jaakaappiin smoothien, vaikka hanen pitaa herata klo 6 ehtiakseen seitsemaksi toihin.

Tasan viikko siihen, etta paasen pois Kuwaitista ja saan viettaa kaksi pitkaa ja sopivan lamminta kuukautta Euroopassa.

Tällä hetkellä se kun mies leikkii lasten kanssa (ja siinä sivussa myös eläimien) ja mä istun sohvalla ja juon aamukahviani katsellen heidän touhuamista. Ihana perhe <3

Elämä kaikkinensa :)

Tää kuitenkin on sellainen harvaislaatuinen seikkailu, että jokaisesta tilanteesta ja elämyksestä pitää osata ottaa kaikki ihastelu ja ihmettely irti, omasta itsestänihän se lähtee - onnellisuuskin :)

Justnyt tällä hetkellä olen onnellinen uuden päivän esiinmarssista ja siitä yllätyksellisyydestä, mitä päivä tuokaan tullessaan - illalla olen viisaampi.

Aamuauringon hellyydestä ja sen suomasta energisyydestä, rakkaista ihmisistä, jotka ovat kanssani kulkemassa tätä matkaa ja joiden elämässä saan olla mukana. Omenapuun kukista, perhosen lennosta, sadepisaroista, lasten hymyistä, naurusta...mutta olen onnellinen myös niistä harmaista ja vastoinkäymisiä täynnä olevista hetkistä ja tilanteista, koska ne koskettavat ja vahvistavatkin - eivät ehkä juuri siinä tilanteessa ja sillä hetkellä mutta myöhemmin kyllä - koska elämään kuuluvat ne totisemmankin värin alueet ja asiat, jotta osaa sitten ottaa kiinni taas niistä pienistä mutta merkityksellisimmistä ilonlähteistä taas otetta ja ymmärtää olla suuresti onnellinen :)

Raha. Se on paskapuhetta ettei raha tee onnelliseksi. Tekee, tai ainakin on mukavampaa olla surkeena rahakasan päällä maaten. Iänikuinen penninvenytys alkaa vituttamaan.

Lasten kanssakin mukavampaa jos ois rahaa, vois tehä heijän kanssaan vaikka mitä kivaa.

Yhteistyössä