Niin paljon kurjia aloituksia Aina. Nyt kaikki kertomaan miksi olet onnellinen tai mikä tekee sinut onnelliseksi! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "onnellinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Opiskelupaikka varmistui
Sain kesätöitä (MINÄ- kolmikymppinen ämmä jolla on ollut aina mainittavan huono taito saada työpaikkaa kesätöistä puhumattakaan)
Ylitin itseni ja suostuin kokeilemaan erittäin brutaalia työtä teurastamossa- ja selvisin päivästä hengissä (Kaikkea pitää kokeilla eikä auta nirsoilla) ja vaikka minusta siihen ei ollutkaan, en saanut potkuja persuuksille.
Avioelämä on osoittautunut jälleen ihan siedettävän mukavaksi :D

• Tykkää
Reactions: Maira
No mut tekee onnelliseksi että meille syntyy toinen vauva.Esikoinen. Talo alkaa olla valmis.Koulutuasiat,jotka tiedossa. Se että saadaan olla terveitä. Olen onnellinen omasta henkisesta hyvinvoinnista,jotka on vaatinut paljon pohdiskelua ja asennoitumista. Plus viime yö oli ihana miehen kanssa ;)

Olen kiitollinen kahdesta lapsestani joilla on kyky näyttää tunteensa. Olen onnellinen kodistamme sillä pidän siitä todella paljon. Olen kiitollinen, että vaikka rahaa ei olekaan paljoa en koe jääneeni paitsi mistään. Olen kiitollinen ystävästäni joka tulee viettämään lapsensa kanssa meille juhannusta. Olen kiitollinen miehestäni joka on ollut vastaanottavainen uusille ajatuksilleni. Olen kiitollinen elämästä, perheestäni, terveydestä, mahdollisuuksien suuresta kirjosta! Olen kiitollinen, että olemassa on niin paljon hyviä kirjoja joita lukea, ja kauniista vaatteista ja kauniista päivistä. Olen kiitollinen, että Suomessa on metsää jossa voi liikkua. Lopetan tähän. Sanomatta selvää, että kiitollisuuden aiheita keksisin lisää vaikka millä mitalla. :)

Yhteistyössä