Niin paljon kurjia aloituksia Aina. Nyt kaikki kertomaan miksi olet onnellinen tai mikä tekee sinut onnelliseksi! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "onnellinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"onnellinen"

Vieras
Minä olen onnellinen omasta lapsestani. Puolivuotias vauvani on maailman suloisin ja ihanin <3 Mieheni valmistuu kohta ja sitä myötä hänellä nousee palkka :) Meillä on kiva omakotitalo ja suloiset kissa ja koira. Minulla ei ole paljoakaan ystäviä, mutta ne muutama ovat sitäkin parempia ja heidän läsnäolo tekee minut onnelliseksi. Miksi sinä olet onnellinen ja/tai mikä tekee sinut onnelliseksi?

Olen onnellinen lapsista ja miehestä ja oikeestaan tällä hetkellä ihan kaikesta :) Syksyllä saan opinnot loppuun ja kuopus aloittaa päiväkodin..Ystäviä on muutamia ja kavereita paljon. Mulla tosi hyvä tukiverkko ja apua saan aina jos sitä tarvitsen..tässä nyt pääasiat :)

Miun ihana rakas mieheni ja hyvä parisuhde :) :heart:
Mukava koti
Hyvät ja läheiset suhteet vanhempiin ja sisaruksiin
Ihanat ystävät
Ihanat,hassut kissat
Pienet,kauniit sanat :heart:
Kesä ja aurinko
Terveys tällä hetkellä
Hyvä olo
Lähestyvä kuudes hääpäivä :)

Viimeksi muokattu:
lapset tietysti, vaikka ne välillä tekeekin mut hulluksi :D Ja just nyt olen iloinen koska vanhempi poikani vihdoinkin innostui disneyn klassikoista ja me pidetään tänään leffapäivä. Haetaan popcornia ja lojutaan peiton alla katsomassa ainakin Prinsessa Ruusunen ja Aladdin. Ja tänään syödään tortilloja ja jälkkäriksi kokeilen ekaa kertaa tehdä itse banaani-persikkajäätelöä :p

Muita ilonaiheita tänään on ainakin koivunoksien haku vastoja varten. Ja saunanpesu, se on mun lempparihommaa :)

Kaikenlaista...
- tietty perhe ja lapset ihan jo itsessään
- koira
- tuo 6kk vauva on aivan uskomattoman ihana tapaus :heart:
- Reilun parin viikon päästä olen lähdössä vauvan ja isäni kanssa Tanskaan siskoni perheen luo kyläilemään
- meidän isompi tyttö on oppinut viimeaikoina muutamia tärkeitä asioita
- ensi viikolla päästään katsomaan pojalle pyörätuolia
- miehellä enää 4 yötä töitä ja sitten alkaa kesäloma

Tällä hetkellä onnen aiheita ovat:
- kesäloma kestää vielä melkein kaksi kuukautta
- kesälomani ansiosta lapsillakin on kesäloma päiväkodista
- ihanat lapset :heart:
- opiskelen alalla, jolla työllistyminen on varmaa (entisessä ammatissa paljon työttömyyttä)
- löysin juuri ihanan ja luotettavan hoitajan lapsillemme. Meidän tukiverkkomme on tosi huono ja ollaan saatu harvoin lapsia hoitoon. Nyt löytyi hoitaja, jolle hyvillä mielin uskaltaa lapset jättää. Palkkaa maksetaan tottakai.
- ulkona paistaa aurinko! Ja nyt lähtään lasten kanssa pihalle :)

Me mentiin kaksi viikkoa sitten naimisiin! Onnellisia todella ollaan -ja pikkuisen helpottuneitakin, että hääsirkus, niin ihanaa ja huumaavaa kuin se olikin, on nyt takanapäin ja saadaan elää meidän kivaa arkea rauhassa, minä mies ja lapsemme. :D Häät olivat kylläkin ihanat, ylittivät kaikki odotukseni..

Olen muutamassa rakastamani miehen kanssa vihdoin ja viimein yhteen, hän kosi yllättäen yksi aamu <3
Ihanat lapset <3
Elämäni on muutenkin monien vuosien jälkeen vihdoinkin tasapainoista ja elämisen arvoista :)

Me lähdetään huomenna mun siskon luokse juhannuksen viettoon. Ei olla nähty vähään aikaan, joten ei oikein malttaisi odottaa huomista :)

Lomamatkan hotellit on nyt järjestetty. Reilu kuukausi niin me ollaan katselemassa Saksan alppeja olut tuopit kädessä :D

Kotimaiset kasvikset tekee tuloaan, mulla on parsat ostettuna ja tänään lähtee kesän ensimmäinen parsakaalipiirakka kotimaisesta parsasta uuniin!

[QUOTE="morsio";24044902]Me mentiin kaksi viikkoa sitten naimisiin! Onnellisia todella ollaan -ja pikkuisen helpottuneitakin, että hääsirkus, niin ihanaa ja huumaavaa kuin se olikin, on nyt takanapäin ja saadaan elää meidän kivaa arkea rauhassa, minä mies ja lapsemme. :D Häät olivat kylläkin ihanat, ylittivät kaikki odotukseni..[/QUOTE]

Onnea! Oletteko kauan olleet yhdessä?

Kyllä elämä on ihanaa, lapset maailmalla, eikä mitään kiiretttä minnekään. Herätyskellokaan ei soi.Työtkään ei rasita, lopputilin ja lomarahat sain keväällä.
Aamulla miettii, mitäs tänään tehtäisiin? Jos ei maistu, niin sitten ehkä huomenna.

Yhteistyössä