Mikä on paras parturi-kampaamo Lahdessa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja erika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla myös huonoja kokemuksia Lahden kampaamo sitruunasta. Toivon etten koskaan olisi erehtynyt kokeilemaan paikkaa. Toivoin ruskeaa hiusvariä, mutta sen sijaan väriä pidettiin niin kauan että pääni on aivan musta...kaikenlisäksi hiukseni leikattiin täysin laatikoksi..viimeisinkin muoto hiuksista napsaistiin pois..ei auta kuin yrittää odottaa että lyhyet hiukseni kasvaisivat senverran että voisin mennä korjauttamaan jälkiä muualle:( henkilökunta toki oli todella mukavaa ja ystävällistä, mutta vaikea uskoa että leikkaajilla on minkäänlaista koulutusta alaan..pääni ei ole koskaan ollut yhtä kauhean näköinen, edes pikkutyttönä. En todellakaan voi suositella paikkaa.

Kävin itse myös kerran sitruunassa ja leikkaus oli kamalampi ku jos olisin itse sen leikannut. Menin napsiin ja Mari korjasi leikkausta ja siitä tuli niin hyvä kun siitä enää sen sitruunan silpomisen jälkeen sai. Nyt oon käyny napsissa jo kahdesti uudestaan ja en enää uskalla enkä halua mennä muualle. Tukka kasvaa takaisin pikkuhiljaa ja malli on nyt nätimpi ku mitä uskalsin toivoa.

Cut and Go Anttilan talossa on ihan loistava. Vaikka parturi sijaitsee keskustan tuntumassa, siellä on edullisemmat hinnat, kuin muissa alueen liikkeissä. Parturin omistaja osaa mielestäni leikata jokaiselle sopivan hiustyylin, en ole kertaakaan nähnyt kenenkään lähtevän tyytymättömänä pois. Olen myös itse perheeni kanssa hyvin tyytyväinen hiuksiimme. Jos en ole ymmärtänyt väärin omistaja on tainnut saada koulutuksensa ranskassa todella ammattitaitoisilta opettajilta ja hän ymmärtää kyllä mitä asiakas haluaa vaikka puhuukin englantia paremmin. Kuulemani mukaan hiustenvärjäyskin aloitetaan jonkin ajan kuluttua kun värjäyspiste saadaan kuntoon. Muistaakseni naisten hiustenleikkaus taisi olla 25-27e ja miesten n.17e

Testasin Anttilaan ilmestynyttä uutta kampaamoa. Siellä oleva mies teki minulle upean leikkauksen. Suosittelen
mä kävin kans Anttilassa ja olin tosi pettynyt! Pyysin leikkauksen kuvan kera ja tulos oli aivan muuta!! Vaihdoin Glamouriin ku niillä oli joku tarjous että leikkuu ilmainen ja sinne kyllä aion jäädä! En vain ole aiemmin tiennyt paikasta mitään kun se ei ole katutasossa! Kaunis paikka ja rauhallinen.

Leikkaus ja väri todella huonot, ei mallia ei kolmen pesun jälkeen myöskään väriä. 102 euroa täysin hukkaan.

Ilmeisesti mikään kampaamo ei ole hyvä tai huono. Homma on enempi kii oikeasta tekijästä. Minä osuin sille osaamattomalle. Valitettavasti.

Nazar leikkaa todella hyvin huomaat ettei tarvitse edes värjätä.Toki sekin onnistuu.
Mutta on erityisen taitava leikkaamaan. EDULLINEN oisko leikkaus ollu 28e. Suosittelen....

Kävin itse myös Sitruunassa leikkauttamassa hankalat kiharat hiukseni ja ei tullut kyllä haluttua tulosta... pyysin ohentamaan ja ohentamaan ja silti niskaan jäi aivan kauhea painolasti hiusta vaikka halusin ohuen! Siellä oli nihkeä tunnelma, ei kuunnelta asiakkaan toiveita ja vaikutti jotenkin halvalta paikalta. En mene enää ikinä!!!

Luottokampaajan etsintä jatkuu...

Itse kävin leikkauttamassa vähän uutta mallia Cut&Go:ssa ja mielestäni omistaja osasi todella hyvin leikata minulle sopivan mallin. Oli lisäksi todella mukava ja rento tilanne, juteltiin jos oli aihetta mutta hiljaisetkaan hetket ei haitanneet, kuten joskus tuntuu käyvän. Antoi myös lopuksi hyviä vinkkejä hiusten hoidosta, suosittelen lämpimästi, eikä muotoleikkaus maksanutkaan kuin 27 euroa!

[QUOTE="Sini";23507910]Itse kävin leikkauttamassa vähän uutta mallia Cut&Go:ssa ja mielestäni omistaja osasi todella hyvin leikata minulle sopivan mallin. Oli lisäksi todella mukava ja rento tilanne, juteltiin jos oli aihetta mutta hiljaisetkaan hetket ei haitanneet, kuten joskus tuntuu käyvän. Antoi myös lopuksi hyviä vinkkejä hiusten hoidosta, suosittelen lämpimästi, eikä muotoleikkaus maksanutkaan kuin 27 euroa![/QUOTE]

Ei välttämättä kannata mennä tuonne, jos haluaa _just tietynlaisen_ mallin. Omistaja uskoo tietävänsä parhaiten mikä kenellekin sopii ja monesti varmaan tietääkin, mutta näin ei kyllä käynyt täysin mun kohdalla. Ei nyt onneksi sentään mitään _katastrofia_ tapahtunut, mutta vähän pettynyt olen, varsinkin luettuani ensin näitä positiivisia kommentteja! :/ Myös ekan kerran mun päänahkaa on poltettu useamman kerran föönillä että mitähän ihmettä... o.O

No joo. Monelle varmasti osaakin leikata just sopivan mallin, mutta näin täällä. Oma vika sinänsä: olisi pitänyt "pitää puoleni" ja pyytää mitä halusin, eikä suostua taivuteltavaksi.

Alexian torin laidalla aleksilla Paras kaikista, ollut monta vuotta mun lemppari ja tulee olemaan! Molempiin kampaajiin luotan täysin. Tosi kohtuulliset hinnat!!!

mariankadulla on kiva paikka paasikulma. työntekijät on hauskoja nuoria tytsyjä jotka hoitaa munkin ehkä "hieman" vaativammatkin tyylin muutokset. olen ollut tosi tyytyväinen ja hinnat ovat edulliset verraten keskustan muihin..

mihin ei kannata mennä ollenkaan? vähän sivu aiheen mutta olisi kiva tietää mihin ei kannata istua asiakkaaksi, vaikkakin sehän on enemmän tekijästä kiinni kuin paikasta :)

Kävin Helillä Täysosumassa ja seurasin Heliä myös Paasikulmaan. Aivan mielettömän hyvä kampaaja ja mukava. Oli ilo käydä ja kävinkin välillä hieman liian usein ihan vain siksi,että oli niin hyvä ja mukava. Luonnonlahjakkuus tällä alalla. Sellaista kädentaitoa ja asiakkaan lukemista ei opi koulussa. Harmi,että hän joutui lopettamaan ja siirtymään muihin töihin.
En ole Helin jälkeen löytänyt hyvää kampaajaa koko Lahdesta.
Nyt joudun tyytymään kohtalaisiin kampaajiin.

Yhteistyössä