Mikä on paras parturi-kampaamo Lahdessa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja erika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jos ei anna tehä kuin jonku puolen sentin lyhennyksen niin ei siinä muutosta näkyvää ole. lisäksi jos ei hoida hiuksiaa ja odottaa tä kampaaja tekee ihmeen hampuille, hiustenkuivaajalla/raudalla poltetuille hiuksille niin huhhuh
saa syyttää vaan itseään jos kampaaja ei saanut väriä pysymään päässä

Muutin äskettäin Lahteen ja löysin netin kautta tähän paikkaan.Tyytyväisempi en voisi olla! Kampaajan nimeä en muista, mutta tummat ja pitkät kiharat hiukset hänellä itsellään oli.Oikein ammattitaitoinen ja iloinen!jäi todella hyvä mieli käynnistä :)

Kannattaako tonne tosiaan mennä? Oon kävelly siitä tosi monesti ohi ja kattonut et on tosi halvat hinnat, ja siks varmaan tullut semmonen mielikuva, et ois jotenki "huono" paikka, tai ettei ois niin laadukasta.. Ja siis ihan vaan niistä hinnoista tullut tuommonen fiilis :D Täällä sitä kuitenkin aika monet tuntuu suosittelevan? Uskaltaiskohan testata? Hiukset pitäis leikkuuttaa.. joku kiva uus malli.

Kävin tänään itse ensimmäistä kertaa tuola Hittihius2:ssa. Palvelu oli ystävällistä jnejnejne, mutta värjäyksen lopputulos ei todellakaan ollut hyvä :/. Latvoissa mulla oli ennestään kiva vaalea sävy, jota kampaajatyttökin kehui hyväksi väriksi, mutta silti meni sotkemaan jotain harmaata väriä latvaosaan ja lopputuloksena on nyt tuhkan, sinisen, vihreän ja vähän vaalean sävyjen yhdistelmä. Aivan kamala, ihan kun tukkani olisi "homeessa". Paikan päällä väri ei näyttänyt nin pahalta, mutta kotona kun avasin hiukset, niin järkytys oli suuri.. Pakko varmaan mennä alkuviikosta takaisin ja pyytää uusi väri.. Huomasin kyllä kampaajasta että hän huomasi itsekkin mokanneensa, muttei sanonut asiasta mitään.. Vaikka sanoin toki etten halua keltasta, oranssia tms. tukkaa, mutta tuo värjäys meni kyllä överiksi.

Kävin tässä pari viikkoa sitten ensimmäistä kertaa parturi-kampaamo irenessä ja pakko sanoa, että paikka yllätti positiivisesti. Kampaaja oli todella mukava ja mikä parasta- hän todella otti toiveeni huomioon. Miten monesti olen saanutkaan kotona itkeä kun kampaaja leikkasikin ihan liian lyhyeksi ja ihan väärän mallin. Pitkästä aikaa olin todella tyytyväinen tulokseen. Bonuksena tarjolla oli vielä kahvia ja suklaata. Missä enää tällaista palvelua? Aika varattuna taas parin kuukauden päähän.

Alkuperäinen kirjoittaja Annélij;25042361:
Tietääkö kukaan minkäläinen kampaamo puuteri ja papiljotti on? Sen niminen paikka on ilmestynyt lahteen, onko kellään kokemuksia?

Itse käynyt noin vuoden joka kuukausi värjäyksestä ja leikkauksessa, olen ollut todella tyytyväinen pieni viihtyisä paikka todella hyvällä palvelulla. Karille vaan terveisiä :)

[QUOTE="Juha";28346782]Itse käynyt noin vuoden joka kuukausi värjäyksestä ja leikkauksessa, olen ollut todella tyytyväinen pieni viihtyisä paikka todella hyvällä palvelulla. Karille vaan terveisiä :)[/QUOTE]

Katille siis terveisiä :)

3 vuoden etsinnän ja kokeilujen jälkeen löysin Salon Mazicin. Mahtava tunnelma ja tosi hyvä lopputulos kerta toisensa jälkeen. Kannattaa kysyä Julian aikoja. Osaa hommansa paremmin kuin hyvin! :)

[QUOTE="vieras";27778312]Salon Jukka Vehmasaho. Aika kallis, mutta taitavat kampaajat.[/QUOTE]

Suosittelen myös Vehmasahoa ja siellä Heidiä.Taitava ja mukava.Olen käynyt vuosia.

Kävin tänään Lahden Napsissa, ja en ole ikinä ollut näin tyytyväinen! Henkilökunta oli mukavaa ja ammattitaitoista. Minulla on aika haastavat hiukset pituuden ja paksuuden takia, mutta kaikki sujui loistavasti. Plussana päälle vielä mukavan rauhallinen sisustus.

Paras työ itsellä ja ihanimmat työntekijät Vesijärvenkadun The Placessa! Ottavat innolla vastaan niin lapset kuin kehitysvammaiset sekä kaiken ikäiset ja tulevat hyvin toimeen. Kouluttavat itseään vuosittain. Halvalla pääsee menemällä Salpauksen hius helmeen. Opiskelijoilla tuoreet opit päässä ei kuten koulut vuosikymmeniä sitten käyneellä. Ja näppäriä tyttöjä sekä parhaimman kampaamokoulun opettajat tarkistamassa. Upeat tilat mutta tietenkin aikaa joutuu varaamaan kauemmin.

Oikeen kiva ja taitava oli Julia, mutta vieressä oli kampaajana vaalea pitkä nainen, joka oli niiin ärsyttävä, että teki mieli lähteä kävelemään kesken leikkuun… Moitti ja puuttui koko ajan muiden tekemisiin ja tuputti asiakkaalle (toisen kampaajan) tuotetta, josta asiakas kieltäytyi selkeästi neljä kertaa vedoten allergiaansa/astmaan ja tämä besservisser sirkuttaa että kyllä kyllä kannattaa kokeilla on niin hyvä tuote ja ja ja . aaargh. Julialle menen uudestaan ja toivon ettei tällä kertaa se toinen vouhota siellä.

Yhteistyössä