Mikä on paras parturi-kampaamo Lahdessa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja erika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Komppaan edellistä! Mie oon ollu kans tosi tyytyväinen, kun vihdoin löysin ittelle sopivan paikan.
Oon käynyt Niinalla usean vuoden jo, mut nyt Saaralla kun Niina on mammalomalla. Suosittelen heitä kumpaakin :)

Itse olen tykännyt kovasti käydä Pro Formassa rautatienkadulla, mukavan rento ilmapiiri eikä hinnat todellakaan lompakkoa tyhjennä!
Vajaan vuoden olen siellä käynyt ja joka kerta olen yhtä iloisesti lähtenyt kotiin! Voin rauhaisin mielin istua penkissä kun tiedän kampaajan tekevän loistavaa työtä. Aikojakin saa kivan nopeasti.
Olen käskyttänyt myös kampaaja kriittisen anoppinikin sinne ja hän ei enää kampaajaa vaihtaisi! Suosittelen erittäin mielelläni paikkaa kaikille.

Kävin Salon Mazicissä.....ja lopputulos aivan järkyttävä! Tällaisen "mummo" leikkauksen saa ihan ilman maksuakin. Hiukset on eri pituiset, eivätkä ole leikattu sinne päinkään minkälaisen mallin etsin. Kannattaisi heidän ennemmin kehittää ammattitaitoaan kuin ottaa kuvia faceen kesken asiakaskontaktin. Jos sinulla on paksut hiukset älä ikinä mene tähän kampaamoon, petyt varmasti!! Kaiken lisäksi joku pölli sateenvarjoni istuessani kampaajan penkissä!

En voi suositella lahden salon rf kampaamoa kenellekään. Epätasainen leikkausjälki ja raitojen värjäystä ei hallita. Opiskelijatasoa ylihintaa. Tukka on huono ja maksoin itseni kipeäksi.

Voin oikeesti suositella BD Roomia ja sieltä etenkin Niinaa! Toisessa paikassa tehtiin epäonnistunut vaalennus, joka bd roomissa osattiin korjata tosi upeasti.... En varmaan uskalla mennä enään muualle.

Vältä Louhimoa, entinen Naps, mikäli sinulla on lyhyet hiukset. Itse melkein itkua väänsin käynnin jälkeen n. kuukausi sitten. Itse omistaja leikkaajana ja koko leikkauksen ajan kehui itseään asiakaspalvelutaidoistaan. Ei kuitenkaan ymmärtänyt vaikka sanoin etten tule kampaajalle seurustelemaan. Ei onnistunut leikkaamaan pyöreää takaosaa, vaikka sitä nimenomaan pyysin. Myös pulisongit erimittaiset, vaikka niitä jo kerran korjautin. (Malli ei vaatinut erimittaisia pulisonkeja.) Lyhyissä hiuksissa kaikki virheet näkyvät heti! Miksei kampaaja voi olla hiljaa ja vain keskittyä leikkaamaan niinukuin asiakas pyytää. No Tallinnassa näin tapahtuu. Enkä siellä ole kertaakaan pettynyt lopputulokseen, vaikken venäjää puhukaan!

Yhteistyössä