Mikä on paras parturi-kampaamo Lahdessa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja erika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ilme värjäsi luonnostaan tummiin hiuksiini ns. luonnollisia aurinkoraitoja.. ne olivat kuitenkin todellisuudesa kaikkea muuta, kuin luonnolliset. Kirkuvan vaaleat raidat siellä täällä, niin että ponihännän tai hiusten pitäminen kiinni on ihan mahdotonta, ilman että näytän 90-luvun raitaverkkareilta.. lisäksi kampaaja jätti valmiiksi raitoihin 3 sentin juurikasvun.. Koko lysti kesti kolme tuntia ja maksoi huikeat 137 euroa! Sain hiuksiini 5 kirkuvaa raitaa ja perus hiusten tasoituksen, en mene enää koskaan uudestaan!!! Ihmettelen että tätä kyseistä kampaajaa suositellaan niin monessa paikassa!

Kampaamo Salon Serenella. Ei osannut tehdä oikeanlaista kampausta kuvien ja selityksen avulla. Sanoin löyhä, löysä, homsuinen ja sain kireän joka karva ojennuksessa olevan vanhanaikaisen nutturan. Ei enää ikinä.

Alexian on paras ja sieltä Sanna
Älkää helvetissä mihinkään Napsiin sortuko. Ihan kamala paikka ja epäkhteliasta henkilökuntaa, oikeita pissiksiä tai muuten vit...n töykeitä ja tekee mitä haluaa kuuntelematta siakasta. On olevinaan niin muotipaikka,että aiskas unohtuu kokonaan.

[QUOTE="joopajoo";24762101]halvalla ei saa hyvää! Niin se vaa menee...[/QUOTE]

Vitut....oletko oikeasti noin tyhmä vai muuten vaan hullu :D Taidat olla joku merkkifriikki muotipelle

tästä tulee mieleen että jos asiakas antaa vaan leikata 'puoli centtiä' sitten ei olla tyytyväisiä kun ei näytä miltään. myös se että ei selkeästi ilmaise itseään ja mitään ei saa kuitenkaan tehä niin ei ihmekkään kun tulos on mitäänsanomaton

Mihin siis kannattas mennä ja paljonko maksaa n. leikkaus pitkistä lyhkäsiin?
Entä jos ottas jonkun värjäyksen siihen lisäksi?

Olen käynyt viimeksi 7 vuotta sitten parturissa ja nyt päätin mennä, mutta en tiedä mihin kannattas mennä, kertokaahan kokemuksia ja vähän hintojakin, kiitti!

Suosittelen myös Glamorin tyttöjä. Osaavat oikeasti tehdäkkin jotain hiuksille ja eivät kisko kamalia summia, ja rento meiniki siel ainaki on ku vedet silmissä saa välillä nauraa, unohtuu kuule huolet ja murheet <3

[QUOTE="vierailija";23201598]Kävin itse myös Sitruunassa leikkauttamassa hankalat kiharat hiukseni ja ei tullut kyllä haluttua tulosta... pyysin ohentamaan ja ohentamaan ja silti niskaan jäi aivan kauhea painolasti hiusta vaikka halusin ohuen! Siellä oli nihkeä tunnelma, ei kuunnelta asiakkaan toiveita ja vaikutti jotenkin halvalta paikalta. En mene enää ikinä!!!

Luottokampaajan etsintä jatkuu...[/QUOTE]

kokeilitko jo glamoria?
Käy ihmeessä ni ei tarvi sen jälkee pähkäillä. Laita vaik tänne kommenttia mitä pidit, mun oli pakko tulla hehkuttaa tänne ku täältä etsin sopivaa paikkaa ja kokeilin ja oli just niiku kehuttiinki. hyvät kokemukset jakoon vaan !!!

Mukkulan ostarilla hyvää ja halpaa =) Myös launeen prismassa on liike minkä nimeä en muista, mut kampaajan nimi oli Teija, pitkä ja ruskea tukka hänellä ja hyvää jälkeä teki!

Vaikka asun Lahdessa, en koskaan mielelläni mene mihinkään heidän kampaamoistaan. Joskus Sitruunassa käynyt ihan vain pesettämässä ja föönaamass ahiukseni ja ihan jees on ollu, en kyllä uskaltais heidän antaa leikata tai värjätä hiuksiani. Itse menen aina Riihimäkeen Hiusmesta Pink -nimiseen paikkaan. Siellä on koko porukka taitavia ja ihania kampaajia. Ainoa huono puoli on että välillä haisee tupakalle, mutta herran tähden ei koko aikaa. Muuta negativista en paikasta keksi! :)

Itse olen käynyt Hittihiuksessa ja pakko sanoa että kyllä se vaan toimii, vaikka onkin halpa! Ainakin HH2:ssa Hanna osasi leikata tosi hyvin ja esitti ideoita ja tuli tosi upee, ja sitten oli toinen tyttö, olikohan se Siru, joka myös on aika suosittu ja osaava.

Olen käynyt Lahden Glamorissa Eijalla pari vuotta. Olen saanut hyvää palvelua ja kädenjälki on lähes moitteetonta. Nyt kuitenkin parilla kerralla lopputulos on ollut kaikkea muuta kuin toivoin. Haluan rahoilleni vastinetta, ja siksi olen päättänyt vaihtaa kampaajaa.
Lahdessahan noita kampaamoita riittää... eli vaihdosta ei tule helppo.

Mä kävin kerran glamorissa, enkä mene toiste.. Siellä oli todella huono ilma hengittää!! Johtuneen ilmeisesti kynsien tekemisestä!?!? Millä ihmeellä he saavat laillisesti tehdä töitä siinä käryssä?
Työn jäljestä sen verran, en saanut mitään muutosta hiuksiini vaikka sitä olisin halunnut...:/ hinta oli hulppea,
Mutta yksi hyvä asia on sanottavana, kampaaja oli todella mukava!

[QUOTE="Vierailija";25485299]Mä kävin kerran glamorissa, enkä mene toiste.. Siellä oli todella huono ilma hengittää!! Johtuneen ilmeisesti kynsien tekemisestä!?!? Millä ihmeellä he saavat laillisesti tehdä töitä siinä käryssä?
Työn jäljestä sen verran, en saanut mitään muutosta hiuksiini vaikka sitä olisin halunnut...:/ hinta oli hulppea,
Mutta yksi hyvä asia on sanottavana, kampaaja oli todella mukava![/QUOTE]

Kynsien teko on kyllä ihan laillista ja niitä tehdään useissa kampaamoissa. ne eivät varmasti ole myrkyllisä....Luulempa ettei niitä saisi tehdä/kukaan menisi ottamaan jos näin olisi. Haju on aluksi pistävä mutta siihen tottuu =) haiseehan permanenttikin! Ihme vouhotusta taas!!!!

ehdottomasti Naps, heillä on viimesimmät trendit ja värit hallussa. minä en ainakaan ole saanut mitää pissis palvelua, sielähän on vain muutama nuorempi kampaaja jota ei voi ees pissiksiksi sanoa ja loput 40 vuoden hujakoilla, yksi vanhempi

Yhteistyössä