mikä olis hyvä hääpäivämäärä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kiits luottamuksesta:
no mikä on teistä hyvä.. Vai kysytkö ihan tosissaan?Pitäskö meidän päättää hääpäivä puolestanne? :)

en minä sillä, mut mikä olis hauska muistettava. ihan sama mikä viikonpäivä on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy88:
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
No se minkä muistaa vielä mummuna keinutuolissakin.

Tai pappana ;)

Niin. Pointti on se että kyllä sen oman hääpäivän varmasti muistaa vanhanakin. Ellei tule dementia. Tai on muuten vaan huonomuistinen, niinkuin mä. Jos näin on, voi ehkä valita sellaisen helpon, kuten 20.09.2009. Tai ei.
 
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy88:
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
No se minkä muistaa vielä mummuna keinutuolissakin.

Tai pappana ;)

Niin. Pointti on se että kyllä sen oman hääpäivän varmasti muistaa vanhanakin. Ellei tule dementia. Tai on muuten vaan huonomuistinen, niinkuin mä. Jos näin on, voi ehkä valita sellaisen helpon, kuten 20.09.2009. Tai ei.

kiitos hyvästä ideasta. toi ei tullutkaan mieleeni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy88:
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
No se minkä muistaa vielä mummuna keinutuolissakin.

Tai pappana ;)

Niin. Pointti on se että kyllä sen oman hääpäivän varmasti muistaa vanhanakin. Ellei tule dementia. Tai on muuten vaan huonomuistinen, niinkuin mä. Jos näin on, voi ehkä valita sellaisen helpon, kuten 20.09.2009. Tai ei.

kiitos hyvästä ideasta. toi ei tullutkaan mieleeni.

Tai 29.9.2009
 

Yhteistyössä