Mikä olis hyvä ikäero??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Meillä siis ekalla ja tokalla lapsella ikäeroa 1v 7,5kk. Molemmat poikia. Nuorempi on nyt 1v 3kk. Mikä olis hyvä ikäero kolmanteen? Miten muilla? En haluais ihan vielä tulla raskaaksikaan, mutta en kuitenkaan toivoisi yli 3 vuoden ikäeroa. Onko esim. 2,5v hyvä ikäero nuorimpien välille(jolloin vahin olisi n..4v) vai jääkö sitten kuopus aina leikeistä pois jne.?

Kokemuksia?

(ja toki tiedän että raskaaksi ei ehkä tulla ihan heti, lähinnä pointti olis se että mikä olis hyvä ikäero YRITTÄÄ saada, noin suunnilleen)

Esikoisen ja kuopuksen ikäero on 1v4kk, käväisin töissä välissä ja nyt kakkosen ja kolmosen ikäeroksi tulee himpunverran alle 3v.
En tiedä onko hyvä, luotan siihen että on.
Aikaisemmin ehkä olisi voinut aloittaa, jos en olisi ollut töissä (äitiyslomasijaisuus)

Kaikki iät ovat hyviä tavalla tai toisella. Joku ei jaksa pieniä ikäeroja, joku ei välitä isoista ikäeroista. Kaikissa iöissä on omat haasteensa ja omat hyvät puolensa. Se mikä ikäeroksi sattuukaan, tuntuu se sulla varmaan todennäköisesti aivan oikealta siinä missä itse lapsikin. Älä mieti liikoja.

Jokaisen mielestä se omien lasten ikäero tuntuu olevan se ainoo oikee :D . Meillä 1 v ja 8 kk ja ihan ok ikäero. Mut yli kolme vuotta on jo aika paljon mun mielestä. Siis jos voi itse asiaan vaikuttaa.

Yhteistyössä