V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:No se minkä muistaa vielä mummuna keinutuolissakin.
Alkuperäinen kirjoittaja kiits luottamuksesta:no mikä on teistä hyvä.. Vai kysytkö ihan tosissaan?Pitäskö meidän päättää hääpäivä puolestanne?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:No se minkä muistaa vielä mummuna keinutuolissakin.
Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy88:Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:No se minkä muistaa vielä mummuna keinutuolissakin.
Tai pappana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy88:Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:No se minkä muistaa vielä mummuna keinutuolissakin.
Tai pappana![]()
Niin. Pointti on se että kyllä sen oman hääpäivän varmasti muistaa vanhanakin. Ellei tule dementia. Tai on muuten vaan huonomuistinen, niinkuin mä. Jos näin on, voi ehkä valita sellaisen helpon, kuten 20.09.2009. Tai ei.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy88:Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:No se minkä muistaa vielä mummuna keinutuolissakin.
Tai pappana![]()
Niin. Pointti on se että kyllä sen oman hääpäivän varmasti muistaa vanhanakin. Ellei tule dementia. Tai on muuten vaan huonomuistinen, niinkuin mä. Jos näin on, voi ehkä valita sellaisen helpon, kuten 20.09.2009. Tai ei.
kiitos hyvästä ideasta. toi ei tullutkaan mieleeni.