K
"kirjoittaja"
Vieras
Eli otsikossa tulikin jo
Ei tarvitse sointua, tai olla 3 kirjainta - mutta ei nyt kuitenkaan Mio ja Elisabeth.
Olemme ruotsinkielisiä, joten saa mielellään olla sen vaikutteinen nimi
Ei tarvitse sointua, tai olla 3 kirjainta - mutta ei nyt kuitenkaan Mio ja Elisabeth.
Olemme ruotsinkielisiä, joten saa mielellään olla sen vaikutteinen nimi