Mikä nimi tytölle? Poika ennestään ja nimi on Mio

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kirjoittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kirjoittaja"

Vieras
Eli otsikossa tulikin jo :)

Ei tarvitse sointua, tai olla 3 kirjainta - mutta ei nyt kuitenkaan Mio ja Elisabeth.

Olemme ruotsinkielisiä, joten saa mielellään olla sen vaikutteinen nimi :)
 
Mia tai Miia, Milla, Miisa, Nea, Nia,Ada, Ella, Tea.
 

Yhteistyössä