Nyt ihana nimi tytölle hukassa??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei löydy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25322256]jos mä saisin vielä tyttären (lapsiluku jo täynnä) niin tulisi tytöstä KIARA.
tykkään myös nimestä Tinka[/QUOTE]

jatkan vielä, että tosi kauniit nimet ap sun lapsilla :)
 
Meillä taitaa olla ap:n kanssa jollain lailla samanlainen nimimaku, minä ainakin tykkään Eediteistä ym. :)

Tässä muutama ehdotus:

Aava
Adele
Assi
Eden
Eva
Fauna / Flora
Gloria
Sointu
 
en lukenut ketjua läpi joten sori jos samoja nimiä tulee

Adalmina tai Adalmiina
Adelina
Aava
Adina
Aleksandrine
Aline
Amelie
Enya
Enja
Kaisla
Liia
Lila ta Liila
Eea tai Ea
Matilda
Mirenka
Jemilja
 

Yhteistyössä