Nyt ihana nimi tytölle hukassa??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei löydy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25321384]Mun mielestä Kamilla on aika väkisin väännetty K:lla. Camilla kuuluu kirjoittaa C-kirjaimella, niin paljon kun ihmiset c-nimiä vierastaakin.[/QUOTE]

Olen kyllä oikeastaan samaa mieltä, eikä tuo olekaan todellinen vaihtoehto ollut..
 
Miten ihmeessä sä voit olla siinä uskossa, että noi teidän aiemmat lasten nimet ei kuullosta väkisin väännetyiltä.. heti ensi lukemalta itselle tulee heti mieleen esim Miklas (Niklas), Jamiel (Daniel), Lumika (Janika ja tämän suuntaisten nimien väännökset..). Eli anna seuraavallekkin joku samanlainen väännös ettei ketju katkea.. =)
 

Yhteistyössä