Pitäis keksiä tytölle nimi. Enkä mä keksi mitään.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HippuTAR

Vieras
Nimipäiväkalenteris olevat nimet kävin läpi eikä mikään tuntunut hyvältä.
Nimi sais olla suomalainen, kaksitavuinen ja alkaa jollain muulla kirjaimella kuin t, a tai r. Ei mitään Marttaa kuitenkaan, ei sillä että Martas mitään vikaa olis.
Siis sellanen tavallinen nätti nimi muttei kuitenkaan sellanen jota on joka toisella.
 
Saara voiskin olla kiva... On se varmaan kalenteriskin mutta kun pötkös lukee niitä nimiä niin ei ne oikein tunnu miltään.

Mä tykkäisin Islasta ja Lotasta mutta mies ei hyväksy niitä.
 
Nythän alkavat Liisat, Tiinat, Minnat, Katjat, Laurat ja varmaan vielä jonakin päivänä Piatkin olla muotia.

Omia suosikkeja: Miina, Miira, Seela, Saara, Maria, Manna.
 
[QUOTE="vieras";24944982]Nythän alkavat Liisat, Tiinat, Minnat, Katjat, Laurat ja varmaan vielä jonakin päivänä Piatkin olla muotia.

.[/QUOTE]

Tämän tyyliset nimet nimet on vähän turhan tuttuja omasta lapsuudesta. Enkä nimenomaan halua mitään muotinimeä.
 
Ton Lotan vois tosiaan laittaa toiseksi nimeksi, sen mieskin vois hyväksyä. Kolmanneksi Katariina (mumman tai sen siskon toinen nimi, en nyt millään muista kumman). Siiri taitaa nykyään olla aika yleinen? Se ois mun toisen mumman toinen nimi ja tykkäisin siitä mutta TAAS se mies...

Siiri Lotta Katariina... Kuulostaisko miltä? Jos rupeis pehmittämään tota ukkoa.
 
Mielipiteitä?

Tai ehkä toi eka nimi pitäis kuitenkin olla "pehmeempi"...Lotta Siiri Katariina olis hyvä mutta Lottaa mies ei vaan tuu hyväksymään ekaksi nimeksi.
 
Milla olis kans kiva.
Lotta, Siiri ja Milla olis siis nyt mun listalla. Epäilen vaan että mies ei tykkää yhdestäkään. Se haluais just jotain Annaa, Tiinaa sun muuta vastaavaa ja mä en taas voi hyväksyä niitä.
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä