H
HippuTAR
Vieras
Nimipäiväkalenteris olevat nimet kävin läpi eikä mikään tuntunut hyvältä.
Nimi sais olla suomalainen, kaksitavuinen ja alkaa jollain muulla kirjaimella kuin t, a tai r. Ei mitään Marttaa kuitenkaan, ei sillä että Martas mitään vikaa olis.
Siis sellanen tavallinen nätti nimi muttei kuitenkaan sellanen jota on joka toisella.
Nimi sais olla suomalainen, kaksitavuinen ja alkaa jollain muulla kirjaimella kuin t, a tai r. Ei mitään Marttaa kuitenkaan, ei sillä että Martas mitään vikaa olis.
Siis sellanen tavallinen nätti nimi muttei kuitenkaan sellanen jota on joka toisella.