V
"vieras"
Vieras
jos mä saisin vielä tyttären (lapsiluku jo täynnä) niin tulisi tytöstä KIARA.
tykkään myös nimestä Tinka
tykkään myös nimestä Tinka
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meillä taitaa olla ap:n kanssa jollain lailla samanlainen nimimaku, minä ainakin tykkään Eediteistä ym.
Tässä muutama ehdotus:
Aava
Adele
Assi
Eden
Eva
Fauna / Flora
Gloria
Sointu