Lukan ja Neean sisarukselle nimi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitikuusi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitikuusi

Vieras
Eli siis mietinnässä Lukan ja Neean siskolle tai veljelle nimi..

Ei tarvitse alkaa samalla kirjaimelle kun edelliset, mutta ei se ole estekään :)

Olisi kiva keksiä joku saman tyyppinen nimi (esim. Jenni on ihan toisen tyyppinen nimi)

Vauvan sukupuoli ei ole tiedossa niin siksi nimiä saa ehdottaa sekä tytölle että pojalle :)

Ei erityisesti tavoitella mitään tosi erikoista nimeä, mutta mahdollisesti voisi olla sellainen mikä on ulkomailla helppo lausua.. mutta saa olla myös perin suomalainenkin ehdotus!!

haha, sujusvasti kuitenkin luin että pojalle :D tajusin vasta tuon sun toisen viestin jälkeen että siinä luki pohjalle :D

Mun tutun koiran nimi on Luna niin se ei oikein oo meille hyvä vaihtoehto, muuten kyllä tykkään tuosta nimestä paljon - oikein harmitti kun kuulin että olivat koiralleen antaneet nimeksi Luna :/

Aada, Ella, Iida, Iina, Kiia, Miia, Sara, Tiia,

Atte, Miika, Tino, Niko, Eetu

Oletteko ulkomaalaisia osittain vai miksi ulkomaalaisten pitää osata helposti lausua nuo nimet?

haha, sujusvasti kuitenkin luin että pojalle :D tajusin vasta tuon sun toisen viestin jälkeen että siinä luki pohjalle :D

Mun tutun koiran nimi on Luna niin se ei oikein oo meille hyvä vaihtoehto, muuten kyllä tykkään tuosta nimestä paljon - oikein harmitti kun kuulin että olivat koiralleen antaneet nimeksi Luna :/

No mutta Luka on tosi yleinen koiran nimi, niin että ei kai yks Luna-koira nimeä pahenna :-)

t. nimim. tuttavapiirissä 5 Luka-koiraa...

Linnea, Lumi, Nelli,Nea, Liisa, Lilja,Lyydia,Netta, Ninni, Noora, Miia, Milla,Maria, Minja.
Anniina, Eeva,Enni,Emmi,Viola, Vilja.

Luukas, Leevi, Niko, Niilo, Nestori, Niklas, Aaro, Aaron, Anton, Miika, Mika

Mä en oo koskaan törmännyt Luka nimiseen koiraan :D

Ei olla ulkomaalaisia, mutta reissataan paljon ja kun itsellä on sellanen nimi että ulkomailla lausutaan tosi kummallisesti niin ois kiva että lapsilla ois nimet mitkä on tavallaan "joka paikan nimiä", ääh, hankala selittää..

Näistä kaikista ehdotuksista mua eniten miellyttää Isla,Iida, Mila ja Niko, Aaro ja Lenni.. katsotaanpa mitä mies tuumaa :D

KIITOS siis kovasti, paljon tuli esille nimiä mitä en ollut edes tavallaan ajatellut.. :)