S
Surullinen
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Alkuperäinen kirjoittaja Surullinen:Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Alkuperäinen kirjoittaja Surullinen:Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:En usko että sinussa mitään vikaa olisi mutta ainakin itse olen huomannut että se yhteyden pito ystäviin kärsii kun jokaisella tavallaan on se oma elämä elettävänä (työt, lapset, mies, sukulaiset). Mistä päin olet?
En millään kehtaa paljastaa, mistä päin olen. Saatika laittaa kenellekään yv:tä... Tämä asia jotenkin ihan hävettää minua![]()
No tämähän se on vikana, et anna kellekään edes mahdollisuutta!
No kun olen jo useamman kerran noin toiminut ja silti ei kukaan sitten pitemmän päälle haluakaan tutustua... Niin kohta on minun nimimerkkini kaikilla tiedossa, että tuo on se epätoivoinen, joka yrittää kalastella kavereita...
??? Etkä halua että sut "tunnistetaan!, siis oletko joku julkisuuden henkilö?!
USKOISIN ettet ole maailman napa kuitenkaan...luuletko oikeasti että jos laitat YV:iä niille jotka sitä pyysivät, olet täällä kohta keskustelunaiheena?
Anteeksi nyt, mutta mä en ymmärrä tuota logiikkaa.
No en nyt niin ajatellutkaan, että olisin täällä keskustelun aiheena... mutta kun useampien kanssa yrittää ystävyyttä hieroa, eikä siitä mitään tule kuitenkaan... ja sitten täällä tällaisia viestejä kirjoittelen ja yritän taas hieroa ystävyyttä... jne jne jne... Niin kohta aika monella on tiedossa, että minä olen se raukka, jolla ei ole ystäviä. Ja kuka sellaisen raukan kanssa haluaa edes olla ystävä...
Toivoisin, että voisin saada ystävän ihan vain silleen, ettei tarvis "tyrkyttää" itseään... Ja ettei jäisi sellainen olo, että tuo on nyt vaan minun "ystäväni", koska "kerjäsin sääliä" siellä Kaksplussan palstalla surullisella tarinallani ujoudestani... Ja olen aina sen tarinan vanki.