F
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:minulla ei ole ketään jonka voisin pyytää esim. ulos baariin, tanssimaan, juhlimaan tai edes lenkille! Ottaa niin päähän!
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:minulla ei ole ketään jonka voisin pyytää esim. ulos baariin, tanssimaan, juhlimaan tai edes lenkille! Ottaa niin päähän!
Alkuperäinen kirjoittaja ystävätön:Mietin tässä, että mikähän mussa on vialla. Olen yrittänyt ystäviä löytää netin kautta, lapsen kanssa kerhoista ja tuttujen kautta.
Olen asunut samalla paikkakunnalla jo useamman vuoden enkä ole oikeastaan yhtään ystävää/kaveria löytänyt.
Tietääkseni en ihan noin kamala ihminen voi olla, mutta vähitellen alkaa usko mennä että joskus löytäisi jonkun ystävän, jonka kanssa joskus voisi hengailla kaupungilla tai käydä kahvilla tms. Kaikki aikaisemmat ystävät asuvat niin kaukana ettei heistä seuraa ole.
Alkuperäinen kirjoittaja yksi muiden joukossa:Oon muuten huomannut. Ne ihmiset jotka ovat välillä tosi v-mäisiä ystävilleen, niin niillä on yleensä paljon ystäviä, mut sit ne jotka yleensä on mukavia ja rehellisiä ystävälleen niin eivät sit ystäviä saa. Minulla on monta ns "tuttavaa" jotka ovat todella inhoja mutta siitä huolimatta ystävistä ei ole pulaa.