mikä minussa on vikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ystävätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
minulla ei ole ketään jonka voisin pyytää esim. ulos baariin, tanssimaan, juhlimaan tai edes lenkille! Ottaa niin päähän!

Sulla on niin hauska toi nimimerkki. Sisko kun aloitti hierojakoulun, oli hauska "leveillä" kun muistin edes yhden lihaksen nimen sun profiilin avulla:)
Joskus tuntuu että tämä arjen pyöritys vie niin voimat ettei aina riitä resursseja sosiaaliselle elämälle. Onnesta meili ja tekstarit ovat olemassa, pysyy välit ystäviin edes jonkinlaisessa kunnossa:) Parhaimmat ystävät asuvat sen verran kaukana että maantiede jo pistää vastaan tapaamistiheydessä.
Joskus kyllä kaipaisi jotain muutakin puheseuraa kun tämä lähipiiri tässä + työkaverit. On sitä aika paikalleen kangistunut kun ajattelee elämänpiiriänsä. Asun muuten sun naapurikunnassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
minulla ei ole ketään jonka voisin pyytää esim. ulos baariin, tanssimaan, juhlimaan tai edes lenkille! Ottaa niin päähän!

Sama homma :( Nyt oon tutustunut yhteen aivan ihanaan ihmiseen, mutta välimatkaa on se 400km.. Voi että harmittaa, kun tämä ihminen voisi muuten olla todellakin Ystävä. Toivottavasti voi silti :) Ehkä jotkut meistä on tarkoitettu olemaan erakkoja näin normaalielämässä.

jospa olet liian kaunis tai jos olet yli-ikäisen kanssa kotona? Äidit on hirvittävän kateellisia toisilleen ja monilla on niin heikko itsetunto, että luullaan, että kauniilla on paljo kavereita vaikka usein ovat yksinäisistä yksinäisimpiä.

Niin no mä en tuohon kauniiseen ryhmään kuulu joten ei voi olla siitäkään kyse. Ihan tavallinen tallaaja ei mitään minkä takia voisi kadehtia.
Mutta ihmiset on ilkeitä nykyään toisillee

Alkuperäinen kirjoittaja ystävätön:
Mietin tässä, että mikähän mussa on vialla. Olen yrittänyt ystäviä löytää netin kautta, lapsen kanssa kerhoista ja tuttujen kautta.
Olen asunut samalla paikkakunnalla jo useamman vuoden enkä ole oikeastaan yhtään ystävää/kaveria löytänyt.
Tietääkseni en ihan noin kamala ihminen voi olla, mutta vähitellen alkaa usko mennä että joskus löytäisi jonkun ystävän, jonka kanssa joskus voisi hengailla kaupungilla tai käydä kahvilla tms. Kaikki aikaisemmat ystävät asuvat niin kaukana ettei heistä seuraa ole.

Ap mulla sama homma. Harrastuksiinkin olen täällä uudella paikkakunnalla mennyt ja niitä tuttuja on jonkin verran tullut, mutta kenekään kanssa ei syvempää ystävyyttä, jossa voisi toisten luona vieraillakin. Muutamia pyytänyt kylään, mutta eivät ole oikein innostuneet ajatukseen. Kauan aikaa yirtin löytää ystäviä.

Nykyään keskityn käymään harrastuksissa oman itseni vuoksi ja energiani suuntaan työhön ja liikkuntaan. Vanhat ystävät toisella paikkakunnalla ovatkin tänä päivänä kultaakin arvokkampia ja puhelinmaratooneja tulee puhuttua viikottain.
Voimia ja tsemppiä. Raskasta kyllä on!!

lissu: Ilmeisesti mun pitäis kans keskittyy vaan niihin ystäviin jotka asuvat kaukana ja jättää tämän paikkakunnan ihmiset ihan rauhaan. En halua kenenkään ystäväksi väkisin tunkea.

myös on vailla kaveria, kun noi johon kerhoissa ja muualla törmää on vaan "hyvänpäiväntuttuja", niillä on niin omat kuviot, harrastukset ja lenkkeilyt, jonne ei viitsi tunkea...

Tampereelta ketään? Mä olisin kanssa kaveria vailla. Ollaan asuttu täälä nyt pari vuotta mutta jostain kumman syystä en oo onistunu kavereita löytämään. Työpaikka vaihtunu pariin kertaan ni ei sitäkään kautta oo mitään sosiaalisia suhteita jääny. Esikoista odotellaan, että baarit ynnämuut ei tällä hetkellä kyllä oikeen nappaa. Kahvilla ja kaupungilla noin muuten olis kyllä kiva käydä. Ja ens kesänä ehkä terassillakin juomassa se pitkään haikailtu päärynäsiideri :D

Oon muuten huomannut. Ne ihmiset jotka ovat välillä tosi v-mäisiä ystävilleen, niin niillä on yleensä paljon ystäviä, mut sit ne jotka yleensä on mukavia ja rehellisiä ystävälleen niin eivät sit ystäviä saa. Minulla on monta ns "tuttavaa" jotka ovat todella inhoja mutta siitä huolimatta ystävistä ei ole pulaa.

Alkuperäinen kirjoittaja yksi muiden joukossa:
Oon muuten huomannut. Ne ihmiset jotka ovat välillä tosi v-mäisiä ystävilleen, niin niillä on yleensä paljon ystäviä, mut sit ne jotka yleensä on mukavia ja rehellisiä ystävälleen niin eivät sit ystäviä saa. Minulla on monta ns "tuttavaa" jotka ovat todella inhoja mutta siitä huolimatta ystävistä ei ole pulaa.

Tiedätkö, olen ihmetellyt aivan samaa asiaa :o

Yhteistyössä