Mikä minussa on vikana, vai onko tämä normaalia ihmisen arvostelua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="eeee";28967869]Sun pitäisi kyllä vahvistaa itsetuntoasi eikä olla tuollainen kynnysmatto ja ikuinen mukautuja. :/ Ootko koskaan käynyt terapiassa vaikean menneisyytesi vuoksi?[/QUOTE]

Terapia olisi hyvä vaihtoehto. Sun pitäisi päästä eroon tuosta jatkuvan kiusatun roolista. Sussa on paljon hyvää ja olet hieno ihminen. Tsemppiä.

[QUOTE="vieras";28967981]Eihän sitä tiedostetusti teekään vaan alitajuisesti.
Ei narsistitkaan alussa ole kamalia,vaan päinvastoin oikein hurmaavia.
Sittenkun uhria on saatu koukutettu, alkaa se todellinen luonto paljastua.[/QUOTE]

Eipä tainnu olla tästä kyse ap:n tapauksessa. Mies oli aidosti erilainen aluksi, sitten ehkä pettämisensä takia (syyllisyys?) ja kun suhde kriisissä, käänsi sen ap:ta vastaan, purki näin omaa turhautumistaan ja ongelmiaan. Ei tarkoita että ap:ssa olis ollu vikaa. Narsistit taas saavat lähes ketä vaan huijattua, hyvin moni narsistin uhri on ollut hyvinkin puolensapitävä ja vahva.

Itsekin olen ollut kiusattua vuosia...varmaan se edelleen näkyy jonkinlaisena epävarmuutena. Mutta kun joku sanoi että kiusatut on rasittavia kun pitää varoa sanojaan...ei todellakaan päde ainakaan muhun! Mun seuras saa olla oma itsensä.

Ite oon 13v tyttö ja en tiedä uskooko kukasn näin nuorta mutta kun olet aikuinen niim voit ihan hyvin ilmoittss lapsesi kaverin vanhemmille että "tälläistä kielen käyttöä on lapseltanne on päässyt" tai sitten varoitat lasta tai jotain. Et kuitenkaa saa antaa periksi lapsille tai luovuttaa sillä nehän luulee sillon et sä oot puokustus kyvytön ja heikko etkä voi puolustautua sillä nehän haluaa vaan alentaa sut sillon. Joten ryhdistöydu;) Tsemppii sulle:D

Yhteistyössä