N
nukkumatti05
Vieras
nyt on pakko päästä kirjoittamaan. Olen miettinyt että mikä minua vaivaa kun enää jaksaisi tehdä mitään. Kovalla työllä saan siivottua ja laitettua kämpän ja sen jälkeen haluisin vaan päästä nukkumaan tai edes vaan makoilemaan. lasten kanssa ei kiinnosta lähteä mihinkään eikä tehä lasten kanssa mitään. minulla on kolme lasta joista vanhin on 5v ja nuorin 4kk. Pitäisi aloittaa lahdutus mutta aina se jää vaan siihen suunnitteluun. koko ajan on joten p.a.sk.a olo. Tuntuu että miehen kanssa ei koskaan puhuta mistään ollaan vaan. Ja seksi mitä se on? Raha-asiat on ihan päin hel. tuntuu että menoja on enemmän kuin tuloja. Monesti mietin että tekisi mieli lähteä kävelemään tästä kämpästä joko yksin tai sitten lapset kainaloon ja menoksi. tuntuu usein että yksin kertaisesti ei jaksa edes aamulla nousta mutta on se vaan noustava. Mutta sitten kun pääsen lähtemään jonnekkin lasten kanssa tuntuu että elämä taas hymyilee mutta mitä lähemmäksi kotia tulen niin sitä huonompi olo on. ja taas näen silmissäni lasku nipun tilin saldon joka näyttää uhkaavasti nollaa. vaikka loppujen lopuksi yleensä saan raha-asiat hoidettua. mikä tämän olon saa aikaseksi?