P
poppanen1
Vieras
En tiedä miksi mieleeni tuli kirjoittaa tänne...ehkä luulen että joku osaa sanoa mikä minua vaivaa. En ole edes varma olisiko tämä keskustelu pitänyt laittaa parisuhde sivulle. Ongelmani on siis,että saan välillä järkyttäviä itkukohtauksia. Tuntuu, että minulla ei ole minkäänlaista ihmisarvoa ja ryven itsesäälissä. Muuten elämäni on onnellista .. poikaystäväni on maailman ihanin minua kohtaan. Rakastamme toisiamme paljon,puhumme naimisiinmenosta ja lasten hankkimisesta, mutta mieheni on muusikko ja laittaa kitaran minun edelleni, mikä on uskomattoman vaikeaa niellä. Tunnen oloni välillä uskomattoman yksinäiseksi ja olen myös uskomattoman mustasukkainen, koska olen uskomattoman riippuvainen hänestä. Itkukohtaukset eivät kuitenkaan ole mikään uusi asia.. nyt niitä vain on jopa parin viikon välein. Sain esimerkiksi juuri äsken yhden sellaisen.Mieleni täyttyy hirveistä ajatuksista ja en pysty lopettamaan itkemistä.Välillä minun on vaikea hengittää ja haukun itseäni mielessäni,koska olen niin heikko.Itkeminen saattaa kestää välillä jopa pari tuntia, tuntuu että sekoan. Olen jo harkinnut,että soitan paikalliseen terapiakeskukseen, mutta seuraavana päivänä kaikki onkin taas hyvin ja tunnen itseni onnelliseksi joten ajattelen se olevan täysin turhaa.
Pelkään että kultani löytää minut joku yö vessan lattialta naama punaisena.. eikä pahaanmieleeni ole mitän syytä.. se vain huolestuttaisi hänet turhaan.
Pelkään että kultani löytää minut joku yö vessan lattialta naama punaisena.. eikä pahaanmieleeni ole mitän syytä.. se vain huolestuttaisi hänet turhaan.