mikä mua vaivaa????????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paha olla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paha olla

Vieras
mulla kaksi lasta 2v ja 6kk ja viimeset 2kk ollu ihan tajutonta hormoonit mielialat heittelee ihan miten sattuu kaikki on sekavaa.välillä olo helpotti mut nyt kyllä taas on olo sellanen että mielenterveys tässä menee.musta tuntuu kun oisin ihan kännissä kokoajan tai kulkisin pipo silmillä,kaikki on tosi sekavaa,mä oon kyllä ihan sekasin .mua itkettää naurattaa ,#&%?$!* kaikki samaan aikaan.mun on tosi vaikee keskittyy mihinkään,lapsiin hirvee skarppaaminen että saa keskityttyy mihinkään ihan ku vaan jumittais kokoajan.nyt alkaa olla vaikee nukkua ja mua vaan itkettäis .mies tuntuu välillä ihanalta mut kuitenki se vaan käy mun hermoon ja ällöttää mua.mä en tiedä miltä musta tuntuu vaikka kaikki tuntuu kaikelta ja .....mä tiedän vaan et mä en halua voida näin.mä ite ajattelin että mulla ois vaan jotain hormonaalista epätasapainoa ja lääkärissä kun kävin ni ne ei kattonu muutakun kilpirauhasen toiminnan mikä oli ihan ok....sain jotku e-pillerit mitkä pitäis vaikuttaa rauhottavasti siihen hormooni sekavuuteen mutta nyt syöny niitä kaks päivää ja taitaa vaikutus olla päinvastanen.mä vaan itken eikä mikään tunnu miltään meen ihan ylikierroksilla...mä en tunne olevani masentunu mut mä tiedän ainoastaan että mä en voi hyvin ja normaalisti.sanokaa mulle joku joka tietää yhtään,koska tuola terveyskeskuksissa joutuu näköjään ite kertoo mikä on itsellä vikana.....

Yhteistyössä