mikä ehkäisy????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuliska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juuliska

Vieras
ongelmana ehkäisy..mulla kolme lasta ,nuorin 5kk.enempää en ainakaan aio tehdö muutamiin vuosiin josko ollenkaan.en voi käyttää mitään hormoniperäisiä kun minulla hyytymistekijöissä geeni virhe joka altistaa tukoksille.myöskään kupari kierukka ei sopinut!Onkohan sterilisaatio ainoa vaihtoehto??

Jos aioit tehdä vielä lisää lapsia tai jos edes vähänkin mietit sitä, älä ota sterilisaatiota. Siihen pitää olla satasen varma. Itselle tehtiin tammikuussa ja olen erittäin tyytyväinen. Kaksi on meille sopiva lapsiluku eikä oma terveytenikään enempää kestäisi (tuli ihan syyksi lupahakemukseen).
Tai sitten teidän täytyy olla kondomin varassa tai yrittää varma päivä-systeemiä, joka taas on aika huono vaihtoehto.

periaatteessa mulla on jo paprut sterilisaatioon tehty ja hyvänä syynä juuri kun muu ehkäisy ei käy.ja mulla nyt 3 ja ei kyl ole miestäkään,juuri eronnut olen..mulla tosin aika vasta syksyl että miettii sit siihen asti.

Mä odotan kolmatta lasta, joka sai alkunsa itsestään poistuneen kuparikierukan ansiosta(ilmeisesti poistunut, ainakaan ei ole 5 ultrassa rv 5,8,11,20,22 näkynyt).
hormonaaliset ehkäisyt ei sovi.
Paperit sterilisaatioon on valmiina, tehdään synnytyksen jälkeen. Mitä enemmän asiaa mietin, sitä varmempi olen ratkaisusta.

Yhteistyössä