Mihin Helsingissä viihteelle n 30 v. naiset???

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maricce harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maricce harmaana

Vieras
Elikkä meitä olisi 25-30 v naisia lauma viihteelle lähdössä tänään, mutta paikka ei vielä tiedossa. Mitä suosittelisitte? Hakusessa kunnon bailumusiikkia ja hyvää seuraa, ei teinixejä..
 
Mä oon oikeen ikänen mut ei multa näköjään kannata kysyä, ikinä käyny em. paikoissa :|

Mä käyn Dante'sissa, Basessa, On The Rocksissa, Virgin Oilissa, Tavastialla ja jos joratuttaa niin Lady Moonissa :laugh: :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Mä oon oikeen ikänen mut ei multa näköjään kannata kysyä, ikinä käyny em. paikoissa :|

Mä käyn Dante'sissa, Basessa, On The Rocksissa, Virgin Oilissa, Tavastialla ja jos joratuttaa niin Lady Moonissa :laugh: :laugh:

Eiks lady moon ole k-24, eli ei ole tarkoitettukaan teineille.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Mä oon oikeen ikänen mut ei multa näköjään kannata kysyä, ikinä käyny em. paikoissa :|

Mä käyn Dante'sissa, Basessa, On The Rocksissa, Virgin Oilissa, Tavastialla ja jos joratuttaa niin Lady Moonissa :laugh: :laugh:

Eiks lady moon ole k-24, eli ei ole tarkoitettukaan teineille.

Onko? Ihan tosi? Mulla ei ole pienintäkään hajua, se vaan tuntuu olevan aina (ne mun kolme käyntikertaa ainakin) täynnä itsetietoisia teinejä... Tai ainakin kiukkuista naisporukkaa... :whistle: :|
 

Similar threads

E
Viestiä
7
Luettu
502
V
S
Viestiä
13
Luettu
881
S
K
Viestiä
20
Luettu
2K
V

Yhteistyössä