M
Maricce harmaana
Vieras
Elikkä meitä olisi 25-30 v naisia lauma viihteelle lähdössä tänään, mutta paikka ei vielä tiedossa. Mitä suosittelisitte? Hakusessa kunnon bailumusiikkia ja hyvää seuraa, ei teinixejä..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:tykkäsin ainakin itse siitä Apollosta kun kävin sen testaamassa, se entinen elokuvateatteri.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja mä:tykkäsin ainakin itse siitä Apollosta kun kävin sen testaamassa, se entinen elokuvateatteri.
Niin ja se presidentti clubi on kans ihan ok paikka meille "varttuneemmille"...
Alkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja mä:tykkäsin ainakin itse siitä Apollosta kun kävin sen testaamassa, se entinen elokuvateatteri.
Niin ja se presidentti clubi on kans ihan ok paikka meille "varttuneemmille"...
Sitä ei oo enää.
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Mä oon oikeen ikänen mut ei multa näköjään kannata kysyä, ikinä käyny em. paikoissa :|
Mä käyn Dante'sissa, Basessa, On The Rocksissa, Virgin Oilissa, Tavastialla ja jos joratuttaa niin Lady Moonissa![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Mä oon oikeen ikänen mut ei multa näköjään kannata kysyä, ikinä käyny em. paikoissa :|
Mä käyn Dante'sissa, Basessa, On The Rocksissa, Virgin Oilissa, Tavastialla ja jos joratuttaa niin Lady Moonissa![]()
![]()
Eiks lady moon ole k-24, eli ei ole tarkoitettukaan teineille.